Mekan-ı Lezzet – Karaman
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Mekan-ı Lezzet Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Mekan-ı Lezzet Videoları
📹 Reels videosu ekle
Mekan-ı Lezzet Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Mekan-ı Lezzet Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:00 – 21:00
Salı
09:00 – 21:00
Çarşamba
09:00 – 21:00
Perşembe
09:00 – 21:00
Cuma
09:00 – 21:00
Cumartesi
09:00 – 21:00
Pazar
09:00 – 21:00
Mekan-ı Lezzet İletişim
Adres
Mahalesi, Sekiçeşme, Atatürk Blv. No:78/A, 70100 Karaman Merkez/Karaman, Türkiye
Telefon
0501 234 87 70
Website
mekanilezzet.com.tr
Karaman içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Mekan-ı Lezzet Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Servis Lezzet Hizmet hepsi çok güzel, tebrik ederiz işletmeyi ailecek geldik, özel indirimleri de varmış, gercekten aldıkları ücretin hakkını veriyorlar porsiyonları doyurucu hususiyetle Toros marka kuruyolum kullaniyorlar çok memnun kaldık
Ne zamandır güzel bir mekan arıyordum. Karaman'da da önerilen restaurantlar arasında burası vardı. 2 kişi geldik. Bir tavuk ızgara bir tane de saç kavurma istedik. Ortaya koyun yoğurdu istedik. Salata ve mezelerle geldi tadı çok güzeldi. Saaç kavurma istediğim gibiydi. Tavuğu da beğendik. Fiyatlar ortalamaydı. Sonra katmer istedik. İnce yapılmış kıtır kıtır içindeki dolgusu da harikaydı. Porsiyonlar güzeldi ne çok küçük ne çok büyüktü. Ortam ve çalışanlarda iyiydi. Herkese tavsiye ederim.
Geçerken uğradık. Rezilll, kepaze, iğrenç. Bu kadar kötü yemeği bu yüksek fiyatlara kitlemek ayrı bir rezillik. Adana menü Adana'da bile 550 değildir. Kıymalı ekmeği etliekmek diye kitliyorlar. Çorbası lapaydı. Giden kazıklanmaya gidiyor
Ailecek şehir dışından geldik. Yemek yiyecek bir yer aradık ve yorumlara baktığımda burayı seçtik. Yemekleri sunumları harikaydı. Fiyatları gayet normaldi. Sadece ikramları bir tık artabilir. Çiğ köfte, cips vs.
Lezzet ortalamanın üstünde, mekanın temiz olması da en önemli noktalardan birisi benim için. Ayrıca hizmet gayet iyi fakat fazla çalışan olması içeride gereksiz bir kalabalıklığa neden olmuş.