MaxxMarine Hotel – İzmir
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
MaxxMarine Hotel Fotoğraflar
10
Fotoğraf
MaxxMarine Hotel Videoları
📹 Reels videosu ekle
MaxxMarine Hotel Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
MaxxMarine Hotel İletişim
Adres
Kahramanlar, 1414. Sk. no:24, 35230 Konak/İzmir, Türkiye
Telefon
0536 733 27 35
Website
maxxmarine.com.tr
İzmir içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 MaxxMarine Hotel Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Otel çok temiz çok elit. Müşteri ilişkileri şahane. Otel sahibi bizzat ilgilendi hatta aracımızın lastiği patlamıştı özel servis çağırıp onarımı ile özel ilgilendi lastik tamir olurken de kahve ikram ettiler. Çok özel bir işletme, hizmetleri güler yüzü ve ilgisi ile artık başka otel aramayız diye düşünüyorum bölgenin en iyisi on numara beş yıldız.
Odamıza çıktık banyoda kıl ve saçlar vardı söyledik ilgilendiler ve başka odaya geçtik ama orasıda farklı değildi idare ettik odada fazla konaklamayacağımızdan dolayı 3 gün kaldık bunun dışında problem yaşamadık ilgilenme var ama temizlik konusunda şüphelerim oluştu fiyat genele göre uygun tercih sebebinin fiyata karşılayabilir
Eskişehirden araç almak icin izmire geldik. Hem de haftasonu değerlendiririz diye düşünürken konaklama amacli internetten bu yeri buldum. Kötü yorumların aksine klimasi çalışan temiz kokan ve temiz odasi olan bir yerdi. Asansor var. Mutfağında masasi icme suyu cay kettle ve telefonu var.Yatak odasi kısmında dolabi dolapta askilari temiz havluları otel terliği ve lavaboda sampuan dus jeli sabun bolca peçete gibi ihtiyaclarinizi karşılaşacağınız malzemeler mevcuttu. Sicak suyu vardi sofben ile isiniyor banyo suyu.Biz memnun kaldik. Tavsiye ediyorum
Temiz ve ferahtı resepsiyon da güler yüzlü olduğu için teşekkürler yeni durak noktam
Evcil hayvanımız ile hemen hemen her hafta geliyoruz oldukça güler yüzlü hizmet var samimi içenler otel de güzel oda da yeterli. Mutfak var ocak yok odalarda ama kettle var çay su bulunuyor bizim için yeterli ve konforlu idi temizliği de yeterli teşekkür ederiz. Uğrak otelimiz oldular