Massha Şile Balıkçısı – Şile

Google puanı
Google 4,1
2.526 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Massha Şile Balıkçısı Videoları

📹 Reels videosu ekle

Massha Şile Balıkçısı Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Massha Şile Balıkçısı Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 01:00
Salı 09:00 – 01:00
Çarşamba 09:00 – 01:00
Perşembe 09:00 – 01:00
Cuma 09:00 – 01:00
Cumartesi 09:00 – 01:00
Pazar 09:00 – 01:00

📞 Massha Şile Balıkçısı İletişim

Adres Hacıkasım Mah. Limanyolu Mevkii, Ayazma Plajı No:34, 34980 Şile/İstanbul, Türkiye
Şile içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Massha Şile Balıkçısı Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
2.526 değerlendirme
Serbilind Bayar
Serbilind Bayar 4 ay önce

Geçtiğimiz hafta sonu rakı–balık keyfi yapmak için rotamızı Massha Şile Balıkçısı’na çevirdik. Mekânı tercih etmemizde, yapılan çok sayıdaki olumlu yorum ve yüksek puanlar etkili oldu. Hatırı sayılır bir müşteri kitlesinin memnuniyetini dile getirmiş olması bizde de güzel bir öğlwden sonra geçireceğimiz yönünde güçlü bir beklenti oluşturdu. Üstelik gittiğimizde restoran oldukça sakindi; kalabalık olmaması da keyifli ve özenli bir servis alacağımızı düşündürdü. Ne yazık ki deneyimimiz beklentilerimizin bir miktar gerisinde kaldı. Mekân dolu olmamasına rağmen servis yavaştı ve çalışanların ilgisi yeterince özenli değildi. Siparişlerin geliş süresi uzadı, masayla iletişim ise zayıf kaldı. Mezeler ise fena olmamakla birlikte, yorumlardan yola çıkarak hayal ettiğimiz lezzet seviyesine ulaşamadı. Daha iddialı ve damakta iz bırakan tatlar bekliyorduk. Buna karşın restoranın konumu gerçekten çok güzel. Özellikle yağmur altında, denizin ve şöminenin atmosferiyle birleşen ambiyans oldukça etkileyiciydi. Doğru bir servis anlayışı ve lezzet standardıyla çok daha keyifli bir deneyim sunabilecek potansiyele sahip bir mekân olduğunu düşünüyorum.

Rehber Gözübek
Rehber Gözübek 4 ay önce

İlk girişte valeden başlamak gerekiyor çünkü en iyi puanım bu arkadaşa karşılama vs çok güzeldi. Mezelerin lezzeti iyi değildi garson ilk kadehlerimizi döktü sonrası bizdeydi böyle özel bir günde kalabalık olacağı çok belli ilave garson neden eklenmiyor? Bir sipariş verdiğimizde kolum ağrıdı artık elimi kaldıra kaldıra bir hal oldum zor güç bizi gördü diyelim 5 defa söylediğim sipariş en sonunda masadan kalkıp söylemek zorunda kaldım ona rağmen zorla geldi. Bu yüzden maalesef hizmet çok kötüydü. Lezzet orta düzeyde canlı müzik sanatçı iyi söyledi ancak orada da hoparlör çok kötüydü Buda sonucu kötü etkiledi atmosfer sadece iyi yanı. Fiyat hizmet ve lezzet kıyaslamasıyla çok pahalı kalıyor. İşletme sahibi bu düzeltmeleri yaparsa iyi olur. Yinede her şey için teşekkürler.

Dilannur Tosun
Dilannur Tosun bir hafta önce

Mezeleri ve balık çok lezzetliydi, tatlı ve meyve ikramları vardı ki bunu günümüz istanbul hizmet sektöründe bulmak değerli. Manzarası zaten efsane

ONUR BİÇER
ONUR BİÇER bir ay önce

Evlilik yıl dönümü için geldim akşam gün batımı manzarası gayet güzel oluyor. Rezervasyonlu gittim ayrılan masa gayet güzel ama hizmet sıfır bir şey istiyorum 3 kere hatırlatmak zorunda kaldım 1 kerede olmadı aynı durum ve daha vahim olayda saat 16:30 da mekana geldim yemeğimi yedim rakımı içiyorum tatlımı meyvemi mezelerimi söylemişim saat 18:45 te sizi başka masaya alalım veya artık kalkın gidin muamelesi yapıldı daha son bardağım bitmemiş ayıp bedava oturmuyoruz sonuçta belki daha içmeye devam edicem edicektimde tabi bu durumla karşılaştıktan sonra hesabı ödüyip çıktım tadımız kaçtı özel günümüzünde içine edildi ilk defa geldiğim mekanda değil bir dahada asla

GerçeklikPayı
GerçeklikPayı 7 ay önce

Denize sıfır konumda, yemekleri güzel çupra deniz gerçekten çok iyiydi. Fiyatlar ortalama 1.5 kg balık 2.325 TL ortaya istedik. İkram için Teşekkürler.