Marla Premium – Denizli

Google puanı
Google 4,0
1.421 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Marla Premium Videoları

📹 Reels videosu ekle

Marla Premium Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Marla Premium Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 15:00 – 02:00
Salı 15:00 – 02:00
Çarşamba 15:00 – 02:00
Perşembe 15:00 – 02:00
Cuma 15:00 – 02:00
Cumartesi 15:00 – 02:00
Pazar 15:00 – 01:00

📞 Marla Premium İletişim

Adres Merkez Efendi, Fesleğen Sk. No:2, 20100 Denizli Merkezefendi/Denizli, Türkiye
Denizli içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Marla Premium Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,0
1.421 değerlendirme
hamdi ölmezoğlu
hamdi ölmezoğlu 6 ay önce

Kuzu şiş genel olarak lezzetliydi ama bazıları iyi pişmiş bazıları daha az pişmişti. Çıtır Ezine Peyniri çok beğendik, levrek de güzeldi. Atmosfer özellikle dışarısı daha güzel geldi. Rezervasyon yaptırmamıza rağmen kapı ağzı bir yer verilmiş, bu hoş değildi.

Yiğit Torun
Yiğit Torun bir ay önce

Gayet güzel bir ortamı var. Yemekler lezzetli. Çalışanlar çok saygılıydı ve hizmet iyiydi. Sunumlar da iyiydi. Bence Denizli’de bahçede güzel, şık bir akşam yemeği için tercih edilebilecek bir mekan. Hava güzelse bahçeleri çok tatlı. Işıklarla ortam güzel. Gruplara özel masa ayarlıyorlar. Biz balık yedik. Güzel ve doyurucuydu. Fiyatlar da çok pahalı değil.

Ferdi Akgün
Ferdi Akgün 4 ay önce

23.01.2026 tarihinde eşim ile birlikte yıl dönümümüz için gittik. Eşim kaşarlı köfte siparişi verdi. Yemeğin ortasında tabağa yapışmış bir saç ile karşılaştık. Garsona söyledik aldı tabağı gitti, geri tekrardan bunun yerine size ne verebiliriz diye geldi. Eşim başka bir sipariş verdi ve bu olay gayet normal olarak karşılandı. Bu fiyatlarda kaliteli hizmet sunduğunu iddaa eden bir restaurant ve kimse gelip bir özür bile dilemedi. Ben açıkçası çok garipsedim sonuçta burda bir sıkıntı var ve gelip kimse açıklama yapmadı bile. Açıkçası adisyona bakmadım ama gelen tavuk ürünün ücretini bile almış olduklarını düşünüyorum. Lezzeti iyi olmasına rağmen mutfak kısmında hijyende sıkıntıları olan bir yer izlenimi aldım. Tavsiye etmiyorum.

Belemir Çalık
Belemir Çalık 9 ay önce

Her şeyiyle 10/10 bir mekan bizimle ilgilenen Recep abi tam bir efsane, yönlendirmelerini mutlaka dinleyin. 10 kişi geldik kimsenin bir şikayeti olmadı. İstiridye mantarlı mezelerini mutlaka denemelisiniz. Ana yemek ihtiyacı duymadık bile. Fiyat performans İstanbul’dan gelen bir ekipseniz fiyat farkına inanamayacaksınız.

Nisa Uzun
Nisa Uzun 5 ay önce

10.01.2026 tarihinde iki kiz arkadas raki icmeye geldik bizi iceri kisma almislar disari tarafa gecmek istedigimizi belirtmemize ragmen (bos masa karsimizda duruyor) bizi asla disari almadilar 8 de geldik saat suan 21:20 asla ilgilenmiyorlar karsilamadaki iki hanimefendi durumdan rahatsiz oldugumuzun cok farkinda ama asla ilgilenmeyi tercih etmediler garson yardımcı oluruz dedi 2 kez hatirlattik ama umrunda olmadi masa bombos kaldi bu saate kadar musteri memnuniyeti sifir ara sicaklari guzel ama mezeleri yetersiz rakimida kendim doldurdum 2 kiz olunca sizi ciddiye almiyorlar en az 10 kisi gelmenizi tavsiye ederim cok buyuk hayal kiriligi oldu tavsiye etmiyorum…