Manolya Pastaneleri-Sultanbeyli – Sultanbeyli

Google puanı
Google 4,1
956 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Manolya Pastaneleri-Sultanbeyli Videoları

📹 Reels videosu ekle

Manolya Pastaneleri-Sultanbeyli Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Manolya Pastaneleri-Sultanbeyli Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 07:00 – 22:00
Salı 07:00 – 22:00
Çarşamba 07:00 – 22:00
Perşembe 07:00 – 22:00
Cuma 07:00 – 22:00
Cumartesi 07:00 – 22:00
Pazar 07:00 – 22:00

📞 Manolya Pastaneleri-Sultanbeyli İletişim

Adres Adil, Adil Mah. Demokrası Cad. Manolya İş Merkezi No:1, Demokrasi Cd., 34930 Sultanbeyli/İstanbul, Türkiye
Sultanbeyli içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Manolya Pastaneleri-Sultanbeyli Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
956 değerlendirme
Beytullah Koç
Beytullah Koç geçen hafta içinde

Çok önceden almış olduğum çikolatalı pastayı almak adına gittim nasıl bişey olduğunu da unuttum aldım bunu ama bu fiyata bu paata yazıklar olsun kazık var birde çöp veriyorsunuz ne içindeki çikolata ne kreması ne o sert keki uzun zamandır yediğim en iğrenç pasta ve en kazık fiyat 1400 tl

Halil ibrahim Bağdatlı

İki çay, basit kahvaltı tabağı 680₺ Normalde uğrardım. Artık uğramam. Kahvaltı tabağında 3 çeşit peynir, salatalık, domates, siyah zeytin, reçel, bal, kaymak mı tereyağı mı belli olmayan bişi, taze olmayan ekmekler, Çay ekstra ücret 40₺ Yazık! Ondan sonra müşteri neden yok?

Özkan SAYGI
Özkan SAYGI bir hafta önce

Sultanbeyli Erzurumlular Derneği olarak düzenlediğimiz Piknik Şölenimize göndermiş oldukları ikramlardan dolayı Manolya Pastanesi Sultanbeyli Şubesi Yetkilisi Sayın Ali Özyurt'a ve tüm Manolya Pastanesi çalışanlarına teşekkür ederiz. Gösterdikleri ilgi, destek ve katkılarından dolayı kendilerine şükranlarımızı sunar, çalışmalarında başarılar dileriz.

Havva Çaycı
Havva Çaycı 2 yıl önce

Giden arkadaşlardan soğuk baklavasının iyi olduğunu duymuştum ve yolum düştü bir çay molası vereyim dedim. Bir porsiyon soğuk baklava 120 tl (3 puan) vasatın bir üstü diyebilirim. Çay tazeydi 15 tl. Servis eden hanımefendi kibar ve hızlıydı. Fazlaca çeşitli tatlılar vardı ve güzel gözüküyorlardı diğerlerinden birini denemediğim için üzüldüm. Tekrar geldiğimde bakarak karar vereceğim :)

Serhat Tosun
Serhat Tosun bir ay önce

Güzel anlarda lezzetli ürünlerini keyifle tüketebilirsiniz.