Mahir Lokantası – Şişli

Google puanı
Google 4,4
3.819 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Mahir Lokantası Videoları

📹 Reels videosu ekle

Mahir Lokantası Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Mahir Lokantası Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 12:00 – 22:00
Salı 12:00 – 22:00
Çarşamba 12:00 – 22:00
Perşembe 12:00 – 22:00
Cuma 12:00 – 22:00
Cumartesi 12:00 – 22:00
Pazar Kapalı

📞 Mahir Lokantası İletişim

Şişli içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Mahir Lokantası Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
3.819 değerlendirme
Ege Ertan
Ege Ertan 2 hafta önce

Büyük heveslerle gelip hayalkırıklığı yaratan işletme. Sosyal medya popülerliğinin de etkisiyle kalitesinde salma yaptığını düşünüyorum. Öncelikle bekleme faslından başlamak istiyorum. Akşam yemeği için 1,5 saat bekledik ve içeri alındığımızda koca bir kaos vardı. İlk şokumu menüdeki ana yemeklerin yarısının olmadığını öğrenerek yaşadım. Garsonun “onlar bu saate kalmaz” açıklamasına da sinirlendiğimi söyleyebilirim. 1.5 saat bekliyorsunuz ve kebap kısmı hariç hiçbir şeyin kalmadığını öğreniyorsunuz. Bu menüyü öğlen menüsü/akşam menüsü diye ayırmak çok zor olmasa gerek ki böylece insanlar 1,5 saat yiyemeyeceği bir yemeğin sırasını beklemesin. Yanlış anlaşılmasın saat 19:30’da gittim ben bu işletmeye yani anormal geç de gitmedim. Yemeklere geçecek olursak içli köfte,mumbar,lahmacun,çoban salata ve beyti söyledik. Özellikle yemekleri bu sırayla yazdım çünkü bir çoban salatayı yemeğin sonuna yakın “özel hatırlatma” ile masaya gelmesi inanılmazdı :) İçli köfte için farklı bir deneme diyebilirim sonuçta haşlama içli köfte heryerde olan bir şey değil küçüktü ama deneyim diyip geçebilirim. Mumbar güzeldi beğendim. Gelelim o “meşhur” lahmacuna… 260 tl fiyatını “nasıl olsa herkes lahmacunumuzu yiyecek geçirelim bari “diye belirlediklerini düşünüyorum zira vasat bir lahmacun. Hani nasıl desem fiyat kısmına bakmadan da sadece İstanbul’da bile bundan güzel ya da en azından denk çok fazla lahmacun var. En sonunda da gelelim en büyük rezalete… Kendini Türk mutfağı olarak tanımlayıp kebapları ile ünlü olan bir mekanın kebaplarının zırh kıyması olmaması ağzımı açık bıraktı. Kebabın çatal vurunca bulgurlanmasını geçtim ağzıma direkt sinir/ilik karışımı sert bir parça geldi. Hani zırhı geçtim düz kıymayı bile düzgün çekemiyorlar ve buna 820 tl para istiyorlar. Gerçek anlamda bir söğüş mekanına dönüştüğünü bu noktada anladım . Beyaz yakalı dostlarım ve sosyal medyadan önerilerle buraya gelen dostlarım lütfen bunları bilip de gelin daha kebabı düzgün yapamayan bir işletmeye gidip değerli paralarınızı kaptırmayın.

Oznur Basak
Oznur Basak 4 hafta önce

Herşey 10 numara 5 yıldız. Kızımın isteği üzere buraya geldik. Onca zamandır nasıl haberdar olmadık yanarım yanarım ben ona yanarım. Neler mi yedik ? Evet , çiğ köfte , içli köfte , lahmacun ve Mardin kebab. En sonda burma kadayıf. Herşey çok lezzetli taze ve missssss. Karşılama ekibinin as başkanı Vedat bey mi ? O da güler yüzü, misafirperverliği, espirileri ile karakter. Müthiş can biri. Hani sırada ne kadar beklersen bekle onunla da iki çift laf etmek lezzet öncesi güzel gidiyor. Maşallah diyorum ve Aydın havası yapıp buraya sözlerime son veriyorum. Bir sonraki sefer de mumbar deneyeceğim diyorum. For non-Turkish friends : Here is my review —— Hello all, If you are in Istanbul and if you haven’t tried this restaurant’s dishes yet , infact you didn’t come to Istanbul. You are still half way to go. I am not joking. All my years , without this restaurant my life was tasteless. Have I tried Lahmacun or kebab before , yessss many times but after eating at this place this is the best of best of all my life time. Please come and try their dishes. I recommend everything on the menu. Thanks and thanks. I am giving not only 5 stars but infinite starts.

Koray afşar
Koray afşar 4 ay önce

Akşam yemeği için iki kez geldik ve her iki seferde de yaklaşık yarım saat sıra bekledik; ancak açıkçası beklediğimize değdi. Mekan çalışanları oldukça güler yüzlü ve ilgili, servis seviyesi gerçekten üst düzey. Yediğimiz yemeklerin tamamından çok memnun kaldık. Geleneksel Türk mutfağı lezzetleri, fırın ürünleri ve salatalar gayet başarılıydı. Özellikle içli köfte ve lahmacun kesinlikle öne çıkıyor, çok lezzetliydi. Kişi başı ortalama 1300–1500 TL civarında hesap ödedik. Paylaşımlık bir ortaya ana yemek, kişi başı lahmacun ve içli köfte, birer çorba, bir salata, çiğ köfte ve şalgam suyu ile gayet doyurucu ve keyifli bir akşam yemeği oldu. We visited twice for dinner and waited around 30 minutes each time, but it was absolutely worth it. The staff are very friendly and attentive, and the service quality is truly top-notch. We were very satisfied with everything we tried. The traditional Turkish dishes, oven-baked items, and salads were all excellent. The stuffed meatballs (İçli Köfte) and lahmacun were especially outstanding and highly recommended. We paid around 1300–1500 TL per person. The order included a shared main dish, one lahmacun and stuffed meatball per person, soups, a salad, çiğ köfte, and turnip juice. Overall, it was a very filling and enjoyable dinner experience, exceeding our expectations in both taste and service.

Abdulahad Sarımurat
Abdulahad Sarımurat bir ay önce

Mahir Lokantası’na gittik, 3 kişi yemek yedik. İlk olarak gelen çiğ köftenin isotu biraz fazlaydı ama onun dışında lezzeti güzeldi. Lahmacun söyledik, gerçekten oldukça başarılıydı. Fakat içlerinde en iyisi kesinlikle içli köfteydi. Abartısız söylüyorum, sadece içli köfte yemek için bile tekrar gidilebilir. Hem dış kıvamı hem iç harcı gerçekten çok başarılıydı. Ayrıca fıstıklı kebap ve beyti de denedik. Fıstıklı kebap biraz az pişmişti ama lezzet olarak güzeldi. Genel olarak yemeklerden memnun kaldık. Çalışanlar ilgili ve güler yüzlüydü. Mekânın atmosferi de keyifliydi. Tek kötü tarafı ise kapıda yaklaşık 35-40 dakika sıra beklemek zorunda kalmanız. Özellikle yoğun saatlerde bu durum biraz yorucu olabiliyor. Fiyatlar da bir tık ortalamanın üstünde diyebilirim. Ama genel deneyime baktığımda kesinlikle denenmesi gereken yerlerden biri olduğunu düşünüyorum.

Esra Flaneurs
Esra Flaneurs bir ay önce

Uzun süredir listemde olan Mahir’e İstanbul’a gelince uğrama şansı buldum. Öğle saatlerinde gitmemize rağmen oturacak yer bulabildik herhalde kötü havanın bize verdiği bir şanstı. İçliköfte ile başladık gayet lezzetli haşlama köfte. Ben alışkanlıktan olsa gerek yanında yoğurt isterdim. İcliköftede hafif tatlımsı baharat notaları var ne olduğunu tam çözememekle birlikte çok hoşuma gitti. Daha sonra lahmacun söyledik. Hayatımda yediğim en güzel lahmacun muydu? Kesinlikle evet. Üzerine henüz daha iyisini tatmadık ki oldukça lahmacun deneyen biriyim. Hamuru incecik çıtır çıtır. Malzemesinin lezzeti çok iyi. Bir de menüden fıstıklı kebap denedik. Eti bulut gibi yumuşacık fıstıkları yanmamış baharatı tam kıvamında efsane bir şeydi. En son yediğimiz irmik helvası bir tek sıradan geldi bana kalan her şey muhteşemdi. Mutlaka tekrar deneyimlemek isterim. Mekan oldukça otantik tasarlanmış. Ortamı gayet keyifli. Cam kenarı masalarda oturabilirseniz yerken sokağı izlemek de hoş oluyor.