Lezzet-i Şark Hacıbaba Antep Sofrası – Başakşehir

Google puanı
Google 4,1
1.658 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Lezzet-i Şark Hacıbaba Antep Sofrası Videoları

📹 Reels videosu ekle

Lezzet-i Şark Hacıbaba Antep Sofrası Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Lezzet-i Şark Hacıbaba Antep Sofrası Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 01:00
Salı 09:00 – 01:00
Çarşamba 09:00 – 01:00
Perşembe 09:00 – 01:00
Cuma 09:00 – 01:00
Cumartesi 09:00 – 01:00
Pazar 09:00 – 01:00

📞 Lezzet-i Şark Hacıbaba Antep Sofrası İletişim

Adres Atatürk Bulvarı bankalar caddesi, No 98/A, 34494 İkitelli/Başakşehir/İstanbul, Türkiye
Başakşehir içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Lezzet-i Şark Hacıbaba Antep Sofrası Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
1.658 değerlendirme
Ali Rıza KÖKDEN
Ali Rıza KÖKDEN 4 ay önce

Daha önce methini duyarak geldiğim yer. Oldukça geniş, ferah ve temiz bir tesis. Şişten alinazik söyledim. Güzeldi. Ama çok daha güzellerini yemişliğim var. Personel güleryüzlü ve profesyonel. Künefesini çok beğenmedim. Çayı ise harika. Tuvaleti de tertemiz ve bakımlı. Fiyatı bir tık yüksek.

İklimya Clk
İklimya Clk bir hafta önce

Temiz nezih geniş bir mekan. Yemekleri lezzetli istediniz şekilde pişirme yapıyorlar çalışanları güler yüzlü pratik.

Wolkanik
Wolkanik 5 ay önce

Aldığınız herşey her meze ücretli. Lahmacun geldi yeşilliği gelmedi. Yani herşeye para isteyip hizmetin eksik olması kötü. Servis açılırken ekstra çiğköfte yağurtlu patlıcan gibi yiyecekler. 2 kişi de gelseniz 4 kişide ufak bir yoğurt, ezme aynı miktarda veriliyor ekstra istenirse ücrete tabi. Gitmeyin para kazanmak için kurulmuş mekan.

Betül Albayrak
Betül Albayrak 2 hafta önce

Rezalet, tek kelimeyle. Porsiyon alıyosunuz 610₺ ödüyosunuz dürümün içine koydukları tabakta geliyo, ne pilav var ne salata. Ya iğrenç gelmeyin. Soruncada 5 senedir pilav yok diyolar . çalışanlar kaba. Suratsız

NUR NİHAN BAYRAM
NUR NİHAN BAYRAM bir yıl önce

Lezzeti güzel .. lafım yok . Sadece çok yoğun olunca çalışanların algısı dağılabiliyor… burası ile ilgili en sıkıcı olan durum bazı markaları boykot ediyoruz demeleriydi .. olabilir saygım sonsuz biz kola turca içtik gayette lezzetliydi fakat böyle bir boykot kararı aldıysanız öncelikle kredi kartı ile ödeme almamanız .. kredi kartı Ile ödeme alıp içeceği boykot etmek isteğiniz beklediğiniz etkiyi yaratmayabilir .