Labada Gurme – Denizli

Google puanı
Google 4,3
1.055 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Labada Gurme Videoları

📹 Reels videosu ekle

Labada Gurme Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Labada Gurme Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 23:00
Salı 09:00 – 23:00
Çarşamba 09:00 – 23:00
Perşembe 09:00 – 23:00
Cuma 09:00 – 23:00
Cumartesi 09:00 – 23:00
Pazar 09:00 – 23:00

📞 Labada Gurme İletişim

Adres Adalet, Hasan Gönüllü Blv. NO:15, 20040 Denizli Merkezefendi/Denizli, Türkiye
Denizli içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Labada Gurme Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,3
1.055 değerlendirme
Cihat Kılınç
Cihat Kılınç bir ay önce

Eşimin doğum gününü kutlamak için tercih ettiğimiz Labada Gurme bizi gerçekten çok mutlu etti. Doğum günü için gerekli şeyleri 2-3 gün öncesinden konuşup halletik. Daha içeri girdiğimiz andan itibaren inanılmaz sıcak ve samimi ilgilendiler. Yemekler ayrı güzel, ortam ayrı güzel. Uzun zamandır bu kadar keyif alarak yemek yediğimiz bir yer olmamıştı. Özellikle Tuana Hanım’a ayrıca teşekkür etmek istiyorum.İlgisi ve enerjisi sayesinde kendimizi gerçekten özel hissettik. Böyle çalışanlar bir mekânı bambaşka seviyeye taşıyor. Ortam çok nezih, huzurlu ve kaliteli. Fiyatlar da kesinlikle abartı değil, tam anlamıyla fiyat performans mekânı. Denizli’de yaşayan ya da yolu Denizli’ye düşen herkesin mutlaka uğraması gereken bir yer olmuş. Tekrar geleceğiz

Yerel Rehber
Yerel Rehber 2 ay önce

Spesiyal Burger sipariş vermiştim. Malesef kötü bir deneyimdi. -İçindeki burger köftesi, soğanı lezzetten uzaktı. -İçindeki mantar ise lezzetliydi. -Patates kızartması kötüydü. -Mekan güzel temiz, lavabolar da aynı şekilde. -Çalışanlar da ilgiliydi. 600 liraya yakın para verip zincir market burgerlerinden daha lezzetsiz burger yemek istemezdim. Burger yenilmesini kesinlikle önermediğim bir mekan.

Mehmet Hamzaoğlu
Mehmet Hamzaoğlu 9 ay önce

Hambugeri güzel ve doyurucu. Ama levreğin porsiyonu olması gerekenden çok küçük bence. Şef bir balıktan 4 porsiyon çıkarmaya çalışıyor sanırım. Burası fine dining restoran değil.

Ayşegül CAN
Ayşegül CAN 4 ay önce

Labada genel olarak uğradığımız nezih bir mekan hem lezzet hem ortam olarak bize hitap eden bir yer fakat geçtiğimiz günlerde yaşadığımız ufak bir memnuniyetsizlik sonrası, işletmenin İnsan Kaynakları Müdürü Tuana hanım ve Genel Müdürü Fatih beyin bizzat bizimle iletişime geçmesi, konuya bu kadar özenle yaklaşmaları gerçekten çok nazik ve profesyonel bir davranıştı. Eleştiriyi dikkate alan, geri bildirimlere değer veren ve misafir memnuniyetini ön planda tutan bu yaklaşım için teşekkür ederiz. Bu geri dönüş, severek gittiğimiz bu mekâna karşı bakış açımızı son derece olumlu yönde değiştirdi.Tüm ekibe teşekkür ederim.

Cansu Nur Ucuzoğlu
Cansu Nur Ucuzoğlu 3 ay önce

Uzun zamandır bu kadar memnun ayrıldığım bir restoran olmamıştı. Ortam sıcak ve davetkâr, çalışanlar gerçekten işini severek yapıyor. Fiyat–performans açısından da oldukça başarılı. Emeği geçen herkese teşekkür ederiz.