Kubbealtı – Bolu
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Kubbealtı Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Kubbealtı Videoları
📹 Reels videosu ekle
Kubbealtı Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Kubbealtı Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
09:30 – 22:00
Salı
09:30 – 22:00
Çarşamba
09:00 – 22:00
Perşembe
09:00 – 22:00
Cuma
09:00 – 22:00
Cumartesi
09:30 – 22:00
Pazar
09:30 – 22:00
Kubbealtı İletişim
Adres
Merkez Mahallesi, İzzet Baysal Cd. No:108, 14100 Bolu Merkez/Bolu, Türkiye
Telefon
(0374) 217 48 60
Website
kubbealti.com.tr
Bolu içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Kubbealtı Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Dün sabah kahvaltı için gittik. Kıymalı yoğurtlu gözleme yedik açıkçası gözlemeyle pek aram olmamasına rağmen ben beğendim sadece üstüne döktükleri sosun tadı çok yoğun eğer birdaha yersem daha az dökülmesini isteyeceğim. Mantıya benziyor ama daha hafif ve baymıyor zorlasam birtane daha yerdim. Biz gittiğimizde henüz servis açılmasına 15 dakika vardı,Bolu’ya da ilk kez girdim mekanın açılmasını beklerken gezdim biraz havası soğuk ama temiz,benim için ilginç ve güzel bir deneyim oldu tavsiye ederim.
Standart bir gözleme yapıyorlar. Yoğurtlu gözlemelerini denedik yoğurdun tadı bize çok güzel gelmedi hatta 4 kişi masada en çok sade peynirli gözlemeyi beğendik. Ben ıspanaklı yedim normalin üzerinde değildi. Kapıda beklenecek kadar enfes bir lezzet değil bence. Çalışan insanlar son derece kibar onlara 5 yıldız verdim emekleri için teşekkürler.
Patates-kaşarlı, patates-kıymalı ya da düz patatesli gözlemeleri çok lezzetli. Peynirlisi yine gayet güzel. Yoğurtlu ve soslu olanları da başarılı. Sadece ıspanaklı olanın iç harcı biraz diri. Belki biraz daha öldürülebilirdi ıspanak. Onun haricinde cumartesi 12 gibi gittiğimizde takribi 10 dakika beklemek zorunda kalabilirsiniz. Kalabalık, küçük bir yer fakat servis hızlı olduğu için sirkülasyon fazla.
Herkes tarafından tavsiye edilen gözlemeciyi denemek istedik. Mükemmeldi diyemem. Gözlemeler oldukça kuruydu. Yağurt ile ıslanmış olsa da hafif yağlanıp lezzetlenmesi gerekir. Ben patates ve kaşarlı yedim. Patatesde de lezzet yoktu. Servis kallotesi iyiydi. Fazla beklemeden gözlememiz ve çayımız geldi.
Küçük dar bir mekan. Fiyat politikası oldukça alakasız. Gelelim gözlemlerine, ne yediğim patlıcanın tadını aldım nede patates kaşarın. Ayrıca kıymalı gözlemesi ise hem tatsız tuzsuzdu, hemde içindeki soğanlar diri diri kalmıştı. Bir daha gitmeyi tercih etmem.