Kubbealtı – Bolu

Google puanı
Google 4,1
3.116 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Kubbealtı Videoları

📹 Reels videosu ekle

Kubbealtı Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Kubbealtı Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:30 – 22:00
Salı 09:30 – 22:00
Çarşamba 09:00 – 22:00
Perşembe 09:00 – 22:00
Cuma 09:00 – 22:00
Cumartesi 09:30 – 22:00
Pazar 09:30 – 22:00

📞 Kubbealtı İletişim

Adres Merkez Mahallesi, İzzet Baysal Cd. No:108, 14100 Bolu Merkez/Bolu, Türkiye
Bolu içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Kubbealtı Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
3.116 değerlendirme
Mustafa
Mustafa 4 ay önce

Dün sabah kahvaltı için gittik. Kıymalı yoğurtlu gözleme yedik açıkçası gözlemeyle pek aram olmamasına rağmen ben beğendim sadece üstüne döktükleri sosun tadı çok yoğun eğer birdaha yersem daha az dökülmesini isteyeceğim. Mantıya benziyor ama daha hafif ve baymıyor zorlasam birtane daha yerdim. Biz gittiğimizde henüz servis açılmasına 15 dakika vardı,Bolu’ya da ilk kez girdim mekanın açılmasını beklerken gezdim biraz havası soğuk ama temiz,benim için ilginç ve güzel bir deneyim oldu tavsiye ederim.

İbrahim BULUT
İbrahim BULUT 7 ay önce

Standart bir gözleme yapıyorlar. Yoğurtlu gözlemelerini denedik yoğurdun tadı bize çok güzel gelmedi hatta 4 kişi masada en çok sade peynirli gözlemeyi beğendik. Ben ıspanaklı yedim normalin üzerinde değildi. Kapıda beklenecek kadar enfes bir lezzet değil bence. Çalışan insanlar son derece kibar onlara 5 yıldız verdim emekleri için teşekkürler.

Anıl Sağıroğlu
Anıl Sağıroğlu 4 ay önce

Patates-kaşarlı, patates-kıymalı ya da düz patatesli gözlemeleri çok lezzetli. Peynirlisi yine gayet güzel. Yoğurtlu ve soslu olanları da başarılı. Sadece ıspanaklı olanın iç harcı biraz diri. Belki biraz daha öldürülebilirdi ıspanak. Onun haricinde cumartesi 12 gibi gittiğimizde takribi 10 dakika beklemek zorunda kalabilirsiniz. Kalabalık, küçük bir yer fakat servis hızlı olduğu için sirkülasyon fazla.

Tülay İsen
Tülay İsen 6 ay önce

Herkes tarafından tavsiye edilen gözlemeciyi denemek istedik. Mükemmeldi diyemem. Gözlemeler oldukça kuruydu. Yağurt ile ıslanmış olsa da hafif yağlanıp lezzetlenmesi gerekir. Ben patates ve kaşarlı yedim. Patatesde de lezzet yoktu. Servis kallotesi iyiydi. Fazla beklemeden gözlememiz ve çayımız geldi.

akay melen guldalli
akay melen guldalli 6 ay önce

Küçük dar bir mekan. Fiyat politikası oldukça alakasız. Gelelim gözlemlerine, ne yediğim patlıcanın tadını aldım nede patates kaşarın. Ayrıca kıymalı gözlemesi ise hem tatsız tuzsuzdu, hemde içindeki soğanlar diri diri kalmıştı. Bir daha gitmeyi tercih etmem.