Köz Kebap Ümraniye – Ümraniye
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Köz Kebap Ümraniye Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Köz Kebap Ümraniye Videoları
📹 Reels videosu ekle
Köz Kebap Ümraniye Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Köz Kebap Ümraniye Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
11:00 – 00:00
Salı
11:00 – 00:00
Çarşamba
11:00 – 00:00
Perşembe
11:00 – 00:00
Cuma
11:00 – 00:00
Cumartesi
11:00 – 00:00
Pazar
11:00 – 00:00
Köz Kebap Ümraniye İletişim
Adres
Elmalıkent, Atatürk Cd. No: 1/C, 34764 Ümraniye/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 632 02 22
Ümraniye içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Köz Kebap Ümraniye Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Ramazan’da iftar için gitmiştim gayette güzel ilgilenmişlerdi ürünleri taze ve güzel. Ortamın değiştirilmesi lazım sadece çok samimi bir ortamı yok. Ama ürün kalitesi güzel ailecek gidilebilir kalitede. Biz Adana kebap urfa kebap lahmacun gibi ürünler tükettik hepsinden de gayet memnun kaldık. İftarda bekletmediler her şeyi tam zamanında geldi çorba da vardı. Fiyatları ve kebap ürünlerine göre gayet normal uygun fiyatlı ramazan menüleri de uygun fiyatlı bence tercih edilebilir önceden rezervasyon yapılmasında fayda var.
arkadaşlarımla devamlı gittiğimiz yerdir kendisi, çalışanlar ilgili hizmet hızlı ve güzel ellerine sağlık genelde memnun kalıyoruz. her seferinde masamızda mezelerimiz de oluyor. eklemem gereken aldığımız lahmacunların genelde içlerinin kıymasının çok az olması. bence daha fazla koyulmalı yani az olduğu belli oluyor lütfen bu yorumu dikkate alın. onun dışında, çorba fiyatını çok buluyorum yani eminim maliyeti o kadar değil lahmacun ve çorba aynı fiyat yeni zamla 120tl olmuş. bence bu iki ayrımın yapılması gerek. elinize sağlık teşekkürler
Özellikle az pişmiş rica etmeme rağmen yine yanık gönderilmiş. Artık bunun dikkatsizlik mi yoksa umursamazlık mı olduğunu bilmiyorum. Müşteri talepleri dikkate alınmayacaksa neden sizleri tercih ediyoruz ki bu son siparişim
Kebap fena değildi, 400 lira verdik, porsiyon da büyüktü, doyduk. Çok iyiydi diyemem ama tadı fena değildi. Lahmacunun kıyması koyun etiyle yapılıyormuş, ben koyun sevmem ama yine de beğendim, güzel pişmişti. Ayranı beğendim, açık ayran alabilirsiniz. İkram çiğ köfte güzeldi, teşekkürler. Künefe kötüydü, yumuşacıktı, beğenmedim, tavsiye etmem.
Pide hamuru ve malzemesi gayet güzeldi. Adana dürüm fazla kuru geldi birde dürümün içinde buz gibi salata hiç iyi olmadı. İkram çiğköfte güzel ezme tuzluydu. Fiyatlar iyi. Sirkülasyon sürekli var yoğun bir yer