Korkmazlar Izgara Tantuni – Karaman

Google puanı
Google 4,0
287 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Korkmazlar Izgara Tantuni Videoları

📹 Reels videosu ekle

Korkmazlar Izgara Tantuni Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Korkmazlar Izgara Tantuni Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 23:45
Salı 09:00 – 23:45
Çarşamba 09:00 – 23:45
Perşembe 09:00 – 23:45
Cuma 09:00 – 23:45
Cumartesi 09:00 – 23:45
Pazar 09:00 – 23:45

📞 Korkmazlar Izgara Tantuni İletişim

Adres Tahsin Ünal, 8. Sk., 70100 Karaman Merkez/Karaman, Türkiye
Karaman içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Korkmazlar Izgara Tantuni Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,0
287 değerlendirme
Halil Necip
Halil Necip 7 yıl önce

Bir dürüm cenneti olan Karaman'a her geldiğimde yeni yerler görürüm. Dürümü sadece iş olsun diye yapanlar olduğu gibi bu işin hakkını verenler de var. Korkmazlar'i bugün deneme fırsatı buldum. Isyeri temizliği ve hızlı sipariş tedariki göz dolduruyor. Porsiyon istediğinizde masaya gelen mezeler gönül açıyor. Biz Kuşbaşı dürüm yedik. Et, lavaş ve yayık ayranı son derece özenli idi. Fiyatları da cazip. Umarım bu istikrar üzere devam ederler.

Rafet B
Rafet B bir yıl önce

Kapıya et dürüm ayran 100tl yazılmış. Lezzeti komşuları kadar değilse de iyiydi ancak et 50gr bile koyulmamış. 1,5 lavaş istedik diye 110tl aldılar. Yarım lavaş farkı 10 liraymış, patron böyle söylemiş. Tantuniyi burada yemeyin.

ADEM KÜÇÜKKAŞIKÇI

4 adet Tavuk dürüm paketlettim içinde ne soğan nede yeşillik var, mekanın içerisi güzel ve ferah ama dürümün malzemeleri çok az en azından yanına meze turşu vb. birşey konulabilir

Ahmet Yilmaz
Ahmet Yilmaz 10 ay önce

Bes kurus etmez tantuni ismarladik ezme geldi bir catal istedik sizinki durum dendi catal yok ezmeyi ellerimle mi yiyecem dedim sonra verdiler iki ayran bir kola kola acmadilar sorman gerekiyordu bir de en son yan masanin hesabini bizlere kilitliyceklerdi Ilk ve son kez di

alihandan şimşek
alihandan şimşek 4 yıl önce

Bugün öğlen saatlerinde ailecek yemek yemeye gittik.tavuk tantuni söyledik 20 dk beklememize ve yemeğimizin gelmediğini bebeğimizin durmadığını söylememize rağmen sipariş gelmedi.bizim üstümüze iki masa ızgara gibi daha zor menüler yediler ve kalabalıktilar.sadece paket siparişlere bakıyor gibilerdi.ne yani biz çok acıkıp bebeğimizle beraber pandemiye rağmen oturmuşsak yarım saatte iki tavuk tantuni yiyemeyecek miyiz? siparişi iptal edip aç aç kalkmak zorunda kaldık.bosu boşuna da yarım saat bekledik.hiç tavsiye etmiyorum.ayrica pandemi kurallarına nerdeyse hiç uyulmuyor.maske yok çalışanlarda,masalarda dezenfektan yok kolonya yok gitmeyin derim