Konak Pier – İzmir
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Konak Pier Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Konak Pier Videoları
📹 Reels videosu ekle
Konak Pier Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Konak Pier Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:00 – 22:00
Salı
10:00 – 22:00
Çarşamba
10:00 – 22:00
Perşembe
10:00 – 22:00
Cuma
10:00 – 22:00
Cumartesi
10:00 – 22:00
Pazar
10:00 – 22:00
Konak Pier İletişim
Adres
Pier AVM, Akdeniz, Atatürk Cd. No:19, 35260 Konak/İzmir, Türkiye
Telefon
(0232) 489 10 04
İzmir içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Konak Pier Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Sinema ve yemek için ziyaret ettim konak pier güzel ve keyifli bir yer uzun süredir beklediğim marsüpilami filmini izledim sinemadaki insanlardan baxıları çok anlayışsızdı iftar saatine denk geldiği için oradan bir paket yaptırdım ve iftar saatinde yemek siparişi beklemek istemedim sinemadaki görevli paketle giremeyeceğimizi söyleyip paketimizi bekeletebileceğini söyledi neden paketle girdiğimizi bşle sormadı sanki sinemaya zorla yiyecek sokuyormuşuz gibi davrandı film bittikten sonra paketimizi almak istedik başka bir görevli yardımcı oldu fakat diğer görevli hanımefendi paketin içindeki içeceği devirmiş sanırımı paket patladı görevli mahcup oldu durumumuzu izah ettim oruçlu olduğumuzu su şişelerimizi aldık içecekleri yenileyebileceğini söyledi çok nazikti ama onun dışında bu çok kötü zaten türkiye de yaşıyoruz ve ramazan ayındayız bu ekonomide sinemaya gitmek bile lüks sayılıyor aşırı para ödeniyor bilet için neden dışardan yiyecek sokup sizin ürünlerinizi almayalım aşırı saçmaydı
Genel olarak kalabalık olmayan sakin bir sinema. Gişe ve her iki büfede duran bayanlar güleryüzlü , yardımcı ve kibarlar. Salonların yarısı bir yerde , yarısı ileride başka yerde ,aralarında başka mağazalar var. Farklı bir konumlandırma olmuş. 6 numaralı salon 48 kişi kapasiteli küçük ama ses ve görüntü kalitesi iyi.
Yeri çok güzel güzel bir kaç mekan var. Ama açıldı açılalı hala bir çok mağaza yeri boş ve atıl bir hava katıyor. Deniz kenarında çok güzel bir avm aslında. İlizyon MÜZESİ gayet güzel ve farklı denemelisiniz. Kahvaltı ve yeme içme iyi.
Paribu Cineverse Konak Pier’in konumu gerçekten çok güzel; deniz kenarında, tarihi dokunun içinde film izlemek başlı başına keyifli olabilecek bir deneyim. Ancak ne yazık ki içeride yaşananlar bu potansiyelin çok gerisinde kalıyor. Öncelikle en büyük sorun personel yetersizliği… Gişede, büfede ve salon girişlerinde ciddi bir karmaşa var. Uzun kuyruklar oluşuyor, insanlar ne yapacağını bilemeden bekliyor ve ortada yönlendiren kimse olmuyor. Bir problem yaşandığında muhatap bulmak neredeyse imkânsız; sanki herkes yoğun ama kimse çözüm üretmiyor. Bilet fiyatları ve mısır–içecek ücretleri zaten oldukça yüksek. Böyle bir ücret politikası varken en azından hizmet kalitesinin kusursuz olması beklenir. Ama tam tersine, paranızla rezil oluyormuş hissine kapılıyorsunuz. Salon girişlerinde gecikmeler oluyor, bazı durumlarda koltuklarla ilgili karışıklık yaşanıyor ve müşteri memnuniyeti pek önemsenmiyor gibi duruyor. Bir sorun dile getirdiğinizde “bekleyin” deniliyor ama geri dönen, açıklama yapan ya da özür dileyen kimse olmuyor. Temizlik konusunda da daha dikkatli olunmalı. Yoğun seanslardan sonra salonların yeterince hızlı toparlanmadığı belli oluyor; yerde mısır kalıntıları, bardaklar göze çarpıyor. Böyle prestijli bir lokasyonda bulunan bir sinemaya bu görüntüler hiç yakışmıyor. İnsan ister istemez “Bu kadar para ödüyorsak neden bu şartlarda film izliyoruz?” diye soruyor. Özetle; mekân olarak çok avantajlı, atmosferi güzel ama yönetimsel anlamda ciddi eksikleri var. Personel sayısı artırılmalı, çalışanlar daha organize edilmeli ve özellikle müşteriyle iletişim konusunda çok daha ilgili olunmalı. İnsanlar buraya keyifli vakit geçirmek için geliyor; stres yaşamak, çözüm aramak için değil. Şu anki haliyle beklentinin altında kalıyor ve açıkçası bu deneyimden sonra tekrar tercih eder miyim, emin değilim. Umarım yetkililer bu geri bildirimleri dikkate alır ve Konak Pier gibi özel bir yerde çok daha kaliteli bir hizmet sunulur.
Film cesitliligini sevsem de çoğu salonda projeksiyon ışığı kısık gerçekten. Salonda sanırım kedi vardi sürekli ses olusturmasina rağmen 2. Yarida da salondan çıkarılmadi. Yan mekanlarin canli muzikleri film esnasinda bile duyuluyor ıcerde. Iyi bir iki salonu var çoğu kaliteli degil sinema deneyimi açısından. Ama coo daha az avm olmasi ve basta da dedigim gibi cogu paribudan daha fazla film getirdigi için en sık gittigim paribu sinemasi.