Kilisli Fiko – Kadıköy
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Kilisli Fiko Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Kilisli Fiko Videoları
📹 Reels videosu ekle
Kilisli Fiko Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Kilisli Fiko Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
Kapalı
Salı
11:30 – 04:30
Çarşamba
11:30 – 04:30
Perşembe
11:30 – 04:30
Cuma
11:30 – 04:30
Cumartesi
11:30 – 04:30
Pazar
11:30 – 04:30
Kilisli Fiko İletişim
Adres
Rasimpaşa, Orgeneral Şahap Gürler Cd. No:61, 34716 Kadıköy/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 418 91 95
Website
kilislifiko.com
Kadıköy içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Kilisli Fiko Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
İstanbul'da yiyebileceğiniz en iyi şiş kebap ve yuvarlama çorbası. Arkadaşlar da adana yediler ve çok memnun kaldılar. İkram olarak gelen çiğköfte el yapımı ve lezzetli. Bizim oraların eski tatlarından. Küçük salaş bir yer. Görüntüye bakmayın tek kelime ile muhteşem. İlgililer,temiz ve güler yüzlüler. Bu arada şalgamı da kesinlikle deneyin.
harika. adanası harbi adana. bu tarz bir ekmekle de yakışmış. niş az öz menüyle iş yapan çok güzel bir yer. şalgamı enfes. mekanın oturakları tarzı özlediğimiz salaşlıkta ama temizliği düzeni birçok pahalı restorandan iyi
Kadıköy Rıhtıma inerken yolun sol tarafında kalan babadan oğla geçen güzel bir işletme mekan salaş çalışan bıyıklı garson şuana kadar gittiğim restoranlardaki en beyefendi garsondu diyebilirim aşırı saygılı beyefendiydi.Yarım porsiyon yuvalama çorbası adana kebap ve şalgam söyledim toplam 765TL tuttu.Yemekler herşeyi ile mükkemmeldi ekmek arası adana kebapı ilk kez deneyimledim çok hoşuma gitti en sonda çay ikramında bulundular mekan öğlen 11.30 gibi açılıyor gidecekler ona dikkat ederek uğrayabilirler
Yuvarlama içtim. Çok güzeldi. Fiyatları yüksek, menüyü ekliyorum ama, servis çok güzel, güleryüzlü, çay ikramı da var, salaş ortamı da çok sevdim. Kebapları denemek için tekrar geleceğim.
Çok güzel bir yer. Geceleri de tercih edebilirsiniz. Yuvalama güzel. Bazı fiyatlar uçmuş. Çiğköfte 12 sıkım için 370₺ çok yüksek bence. Bir çok çiğköftecide kilosu bu fiyat.