Kilisli Fiko – Kadıköy

Google puanı
Google 4,3
2.850 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Kilisli Fiko Videoları

📹 Reels videosu ekle

Kilisli Fiko Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Kilisli Fiko Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi Kapalı
Salı 11:30 – 04:30
Çarşamba 11:30 – 04:30
Perşembe 11:30 – 04:30
Cuma 11:30 – 04:30
Cumartesi 11:30 – 04:30
Pazar 11:30 – 04:30

📞 Kilisli Fiko İletişim

Adres Rasimpaşa, Orgeneral Şahap Gürler Cd. No:61, 34716 Kadıköy/İstanbul, Türkiye
Kadıköy içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Kilisli Fiko Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,3
2.850 değerlendirme
Elif Kılıçkaya
Elif Kılıçkaya bir hafta önce

İstanbul'da yiyebileceğiniz en iyi şiş kebap ve yuvarlama çorbası. Arkadaşlar da adana yediler ve çok memnun kaldılar. İkram olarak gelen çiğköfte el yapımı ve lezzetli. Bizim oraların eski tatlarından. Küçük salaş bir yer. Görüntüye bakmayın tek kelime ile muhteşem. İlgililer,temiz ve güler yüzlüler. Bu arada şalgamı da kesinlikle deneyin.

Ömer Faruk Davarcı
Ömer Faruk Davarcı bir ay önce

harika. adanası harbi adana. bu tarz bir ekmekle de yakışmış. niş az öz menüyle iş yapan çok güzel bir yer. şalgamı enfes. mekanın oturakları tarzı özlediğimiz salaşlıkta ama temizliği düzeni birçok pahalı restorandan iyi

gurme_hemsire
gurme_hemsire 2 ay önce

Kadıköy Rıhtıma inerken yolun sol tarafında kalan babadan oğla geçen güzel bir işletme mekan salaş çalışan bıyıklı garson şuana kadar gittiğim restoranlardaki en beyefendi garsondu diyebilirim aşırı saygılı beyefendiydi.Yarım porsiyon yuvalama çorbası adana kebap ve şalgam söyledim toplam 765TL tuttu.Yemekler herşeyi ile mükkemmeldi ekmek arası adana kebapı ilk kez deneyimledim çok hoşuma gitti en sonda çay ikramında bulundular mekan öğlen 11.30 gibi açılıyor gidecekler ona dikkat ederek uğrayabilirler

T S
T S 2 ay önce

Yuvarlama içtim. Çok güzeldi. Fiyatları yüksek, menüyü ekliyorum ama, servis çok güzel, güleryüzlü, çay ikramı da var, salaş ortamı da çok sevdim. Kebapları denemek için tekrar geleceğim.

cihan gül
cihan gül 6 ay önce

Çok güzel bir yer. Geceleri de tercih edebilirsiniz. Yuvalama güzel. Bazı fiyatlar uçmuş. Çiğköfte 12 sıkım için 370₺ çok yüksek bence. Bir çok çiğköftecide kilosu bu fiyat.