KEBAPÇIM – Niğde
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
KEBAPÇIM Fotoğraflar
10
Fotoğraf
KEBAPÇIM Videoları
📹 Reels videosu ekle
KEBAPÇIM Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
KEBAPÇIM Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
08:00 – 22:00
Salı
08:00 – 22:00
Çarşamba
08:00 – 22:00
Perşembe
08:00 – 22:00
Cuma
08:00 – 22:00
Cumartesi
08:00 – 22:00
Pazar
08:00 – 22:00
KEBAPÇIM İletişim
Adres
Yukarı Kayabaşı, Cici Baba Sk. No:6, 51200 Niğde Merkez/Niğde, Türkiye
Telefon
0555 099 89 51
Niğde içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 KEBAPÇIM Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Kebapların ve mezelerin lezzeti şahaneydi. Tek ricamız hijyen koşullarına dikkat etmeniz. Eldiven, bone gibi şeyler kullanırsanız daha sıhhi olur. Özellikle eldiven şart. Fiyatlar uygundu.
Lezzetliydi yol üstü niğdeden geçersem acıkınca gideceğim yerlerden biri zırh kebap beğendim mezeler salata güzeldi f/p merkezde ara bi yerde ayranla beraber 250 tlydi
Kaliteden asla ödün vermeyen mekan. Kebap başta olmak üzere ürünlerinin hepsi birbirinden güzel ve lezzetli
Mekan, yeni neslin "salaş" diye tarif ettiği tarzda bir yer. Bana göre ferah, yüksek tavan olması duman ve is kokusu olmasını önlüyor. Kebaplar hemen girişteki tezgahta hazırlanıp pişiriliyor, böylece neyin nasıl pisliğini görebiliyorsunuz. Salata ve soğan sipariş verilince anında taze sebzelerden hazırlanıp sunuluyor, yani önceden hazırlanmış ve suyu çekilmiş değil (bu durum önemli, lezzet açısından). Sadece taze salata yemek için bile gelinebilecek bir yer. Kebaplara gelince Niğde'de yenilebilecek en lezzetli kebap demek abartı olmaz. Şiş, ciğer ve Adana kebap denediğim ve lezzetine şüphe duyulmayacak kadar güzeldi. Fiyat/lezzet 10/10. Mekanın ara sokakta olması ve girişin dar olması ilk gelecekler için tereddüt yaratabilir ama hiç tereddüt etmeden girilip yemek yenilebilecek bir mekan. Umarım bu lezzeti ve hürmeti süreklilik arzeder. Not: Fotoğrafa aldanmayın, çoğunu yedikten sonra fotoğraf çekmek aklıma geldi. Porsiyonlar doyurucu.
Kebap çok güzeldi, fazla yağlı değildi ve iyi pişmişti. Yanındaki salata vesayre çok ve lezzetli. Herkese tavsiye ederim. Fiyatlar uygun.