KEBAPÇIM – Niğde

Google puanı
Google 4,6
130 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

KEBAPÇIM Videoları

📹 Reels videosu ekle

KEBAPÇIM Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 KEBAPÇIM Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 08:00 – 22:00
Salı 08:00 – 22:00
Çarşamba 08:00 – 22:00
Perşembe 08:00 – 22:00
Cuma 08:00 – 22:00
Cumartesi 08:00 – 22:00
Pazar 08:00 – 22:00

📞 KEBAPÇIM İletişim

Adres Yukarı Kayabaşı, Cici Baba Sk. No:6, 51200 Niğde Merkez/Niğde, Türkiye
Niğde içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 KEBAPÇIM Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,6
130 değerlendirme
Gizem Yerel Rehber
Gizem Yerel Rehber 8 ay önce

Kebapların ve mezelerin lezzeti şahaneydi. Tek ricamız hijyen koşullarına dikkat etmeniz. Eldiven, bone gibi şeyler kullanırsanız daha sıhhi olur. Özellikle eldiven şart. Fiyatlar uygundu.

Beybin Nura
Beybin Nura bir yıl önce

Lezzetliydi yol üstü niğdeden geçersem acıkınca gideceğim yerlerden biri zırh kebap beğendim mezeler salata güzeldi f/p merkezde ara bi yerde ayranla beraber 250 tlydi

Elmas Gökmen
Elmas Gökmen 5 ay önce

Kaliteden asla ödün vermeyen mekan. Kebap başta olmak üzere ürünlerinin hepsi birbirinden güzel ve lezzetli

Bülent Çakmak
Bülent Çakmak 5 yıl önce

Mekan, yeni neslin "salaş" diye tarif ettiği tarzda bir yer. Bana göre ferah, yüksek tavan olması duman ve is kokusu olmasını önlüyor. Kebaplar hemen girişteki tezgahta hazırlanıp pişiriliyor, böylece neyin nasıl pisliğini görebiliyorsunuz. Salata ve soğan sipariş verilince anında taze sebzelerden hazırlanıp sunuluyor, yani önceden hazırlanmış ve suyu çekilmiş değil (bu durum önemli, lezzet açısından). Sadece taze salata yemek için bile gelinebilecek bir yer. Kebaplara gelince Niğde'de yenilebilecek en lezzetli kebap demek abartı olmaz. Şiş, ciğer ve Adana kebap denediğim ve lezzetine şüphe duyulmayacak kadar güzeldi. Fiyat/lezzet 10/10. Mekanın ara sokakta olması ve girişin dar olması ilk gelecekler için tereddüt yaratabilir ama hiç tereddüt etmeden girilip yemek yenilebilecek bir mekan. Umarım bu lezzeti ve hürmeti süreklilik arzeder. Not: Fotoğrafa aldanmayın, çoğunu yedikten sonra fotoğraf çekmek aklıma geldi. Porsiyonlar doyurucu.

Berkan Ersan
Berkan Ersan 6 ay önce

Kebap çok güzeldi, fazla yağlı değildi ve iyi pişmişti. Yanındaki salata vesayre çok ve lezzetli. Herkese tavsiye ederim. Fiyatlar uygun.