Kebapçı Muhtar – Denizli

Google puanı
Google 4,4
2.362 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Kebapçı Muhtar Videoları

📹 Reels videosu ekle

Kebapçı Muhtar Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Kebapçı Muhtar Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:30 – 19:00
Salı 10:30 – 19:00
Çarşamba 10:30 – 19:00
Perşembe 10:30 – 19:00
Cuma 10:30 – 19:00
Cumartesi 10:30 – 19:00
Pazar 10:30 – 19:00

📞 Kebapçı Muhtar İletişim

Adres Saraylar Merkez Eskisarayköy Caddesi No:11, 20010 Denizli Merkezefendi/Denizli, Türkiye
Denizli içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Kebapçı Muhtar Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
2.362 değerlendirme
merve Ag
merve Ag 3 hafta önce

Denizli kebabı bu kadar övülünce deneyelim dedik. Bu mekan da oldukça beğeniliyordu. Mekan biraz küçük ve basık. Hizmet hızlı sunum standart önden domates, soğan ve biber geliyor. Ancak ete gelelim. Hiçbir özelliği olmadığı gibi tatsız, hafif kayışımssı ve gereksiz derecede yağlı bir et. Maalesef çatal bıçak verilmemesi de ciddi bir eksi puan çünkü et aşırı aşırı derecede yağlı ve yerken taş devrine dönüyorsunuz. Bize yapılan sunum, mekandan paylaşılan diğer fotoğraflardan da farklı şekildeydi. Etlerimiz tantuni küçüklüğüne gelene kadar parçalanmıştı. Pazar günü gittiğimiz için mi oldu o gün et mi iyi değildi bilemiyorum. Bir önemli not da açık ayran için: Çalışanların müşterileri ayran konusunda uyarması gerekli çünkü yanık sütten yapılmış. Bu herkesin içebileceği bir lezzzet değil. Mayıs 2026 porsiyon fiyatı 750tl.

Umut Berkay Yılmaz
Umut Berkay Yılmaz 3 hafta önce

Şehir dışından geldiğimde deneme fırsatım oldu sürekli görüyordum her yerde ama benim beklentimi o kadar karşılaşamadı. Güzel evet ama bu eti her yerde rahatlıkla bulabilirsiniz. Et yağlı doğal olarak çok yağ sevmeyen birilerini rahatsız edebilir. 250 gram 750 lira. Çatal ve bıçak servisi yok yamyam gibi yiyoruz.

Aslıhan Kaya
Aslıhan Kaya bir ay önce

Denizli kebabı yağ seven insanlar için gerçekten çok güzel. Benim için fazla yağlıydı ama eşim bayıldı. Et gerçekten güzel ve bahsedildiği kadar var. Ancak bence bu çatal bıçak işini bir daha düşünmeliler. Çünkü kebap gerçekten çok ama çok yağlı. Ben uzun tırnak kullanan birisiyim, hem rahatlık hem de hijyenik açıdan böyle bir yemeği elle yemem mümkün değil. O yüzden ısrarla çatal istedim ve getirdiler. Yani çatal verilse ama yemeğin usulü müşteriye izah edilse ve karar müşteriye bırakılsa daha iyi olur. Nitekim hijyende de bu nedenle sorunlar yaşanıyor. Baharatların her yeri yağ içindeydi. Bizden önceki müşteriler yağlı elleri ile dokunmak zorunda kaldıkları için biz inanılmaz hijyensiz bir ortam bulduk. Ayrıca masada söğüş vardı onları da elimizle yememizin beklenmesi garip geldi, soğanı elle yemek, bilmiyorum. Bu konuda başka bir çözüm bulunması iyi olur. Bunlar dışında bir sorunu yok. Denizli’ye yolunuz düşerse uğranabilir ama özellikle bunun için gitmeye gerek yok. Ben hijyen sorunu nedeniyle bir daha denemem.

Mehmet Akif KURT
Mehmet Akif KURT 7 ay önce

Et güzeldi mekan biraz küçük ancak yeterliydi. Konya furun kebap ile karşılaştırdığım için benim için biraz hayal kırıklığı oldu. Daha yumuşak ve lezzetli bir et bekliyordum. Ama yine de porsiyon olarak tatmin edici güzel bir et. Daha yağlı yumuşak hayal etmiştim.:) ayrıca yağlı istedim ama sipariş karışmış sanırım yağ yoktu, sonradan farkettik. Yine de ellerinize sağlık.

Çağan çakıcı
Çağan çakıcı 3 ay önce

Ne ette nede çorbada herhangi bir baharat yok, yarısı yağ olan etin kilosuna 2500 tl alıyorlar aklınız varsa gitmeyin