Kastamonu Âlâ Pastırma & Restaurant – Kastamonu
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Kastamonu Âlâ Pastırma & Restaurant Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Kastamonu Âlâ Pastırma & Restaurant Videoları
📹 Reels videosu ekle
Kastamonu Âlâ Pastırma & Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Kastamonu Âlâ Pastırma & Restaurant Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
08:30 – 22:00
Salı
08:30 – 22:00
Çarşamba
08:30 – 22:00
Perşembe
08:30 – 22:00
Cuma
08:30 – 22:00
Cumartesi
08:30 – 22:00
Pazar
08:30 – 22:00
Kastamonu Âlâ Pastırma & Restaurant İletişim
Adres
Hepkebirler, Cumhuriyet Cd. No:54, 37100, 37100 Kastamonu Merkez/Kastamonu, Türkiye
Telefon
0545 252 37 37
Website
kastamonuala.com
Kastamonu içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Kastamonu Âlâ Pastırma & Restaurant Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Kastamonu Âlâ Restoran’da yediğim tirit, beyti ve etli ekmek gerçekten efsaneydi. Lezzetler hem yöresine sadık hem de son derece özenli hazırlanmış; özellikle tirit tam anlamıyla Kastamonu mutfağının hakkını veriyor. Etli ekmek ince hamuru ve bol malzemesiyle çok başarılı, beyti ise yumuşaklığı ve sunumuyla ayrı bir keyifti. Servis hızı, çalışanların ilgisi ve güler yüzü de en az yemekler kadar memnun ediciydi. Mekân tertipli, sıcak ve misafirini gerçekten değerli hissettiren bir atmosfere sahip. Kastamonu’da kaliteli, lezzetli ve güvenle yemek yenilecek bir yer arayan herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Merhaba. Şehir dışından ziyaretimiz sırasında tesadüfen, yorumları görmeden uğradığımız mekan. Yarım porsiyon banduma, biraz pastırma, tirit ve pastırmalı pide denedik. Her birisini ayrı ayrı çok beğendik. Tüm yöresel lezzetleri, kompakt bir şekilde bir arada bulabileceğiniz bir restoran. Sol tarafında pastırma ve diğer yöresel ürünleri, hediyelik eşyalar vb gibi ürünlerin satışını yaptıkları dükkan, sağ tarafında ise restoran bölümü yer alıyor. Pastırması çok hafif ve lezzetli idi. Mekan genel olarak temiz ve düzenli görünüyordu. Ancak en memnun olduğumuz şey hizmet oldu. Orada eskiden çalışan olduğunu ve sadece uğradığını öğrendiğimiz bir beyefendi bize hizmet verdi. Tüm yöresel ürünlerin tarihini anlattı, lezzetlerini anlattı ve nasıl ürünler ile karşılaşacağımızı bize güzelce açıkladı. Tavsiyeler verdi. Başka esnaflar olsa belki hepsinden birer porsiyon satacakken; bu ahlaklı beyefendi hangisinin bize fazla geleceğini bilerek, bazı ürünleri yarım porsiyon almamız konusunda bize yardımcı oldu. Bu şekilde temiz ve ahlaklı para kazanan işletmeleri her daim destekleyeceğiz. Kendilerine sundukları temiz, güzel ve dürüst hizmet için çok teşekkür ediyoruz. Tekrar yolumuz düşerse, mutlaka uğrayacağız.
Kastamonuda ogle yemegi icin ugradik. Yoresel eksili pilav , pastirmali etli ekmek aldik. Pilav ezogelin corbasinin biraz daha kati hali gibi. Daha once yemedigim icin bilmiyorum. Benim damagima uymadi. Pastirmali etli ekmek icindeki sogan cigden sanirim tadini bozmus. Icine kasar istedim kapalida olmaz dediler ilginc geldi. Egsili elma diye yoresel bir icecek aldim. En cok onu begendim. Mekan sik guzel. Fiyatlar bence pahali. Lezzetler ortalama.
Bu sefer Kastamonu pastırmasının tadımını yerinde yapmak için Kastamonudayız. Bu lokanta yöresel yiyecekleri denemek için girdiğimiz işletme. Lokantanın giriş tarafında pastırma, sucuk ve daha farklı yiyecek ürünlerin satışı yapılıyor. Etli ekmek ve pastırmalı Etli ekmek sipariş verdik. Etli ekmeği çok beğendik fakat pastırmalı etli ekmek tuzlu. Mezeler konusunda da yetersiz bulduk. Tuvaletler alt katta. Aynı firmada pastırma tadımı yaptık ve Kastamonu pastırmasına mükemmel olarak not verdik. Elbette dönüşümüzde pastırma ve sarımsak alacağız.
Ortam güzel. Yol üstünde olması avantajlı fakat park problemi var. Pastırmalı pide çok güzel fakat içindeki soğan fazla geldi. Sorduğumda yöreye özgü olduğunu. Pastırmanın soğanla bir gün beklediğini pastırmadaki tuzu aldığını söylediler. 1,5 fazla geliyor. Mutlaka uğrayın derim.