Karadeniz Tadal Pide Salonu – Sultanbeyli

Google puanı
Google 4,4
2.360 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Karadeniz Tadal Pide Salonu Videoları

📹 Reels videosu ekle

Karadeniz Tadal Pide Salonu Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Karadeniz Tadal Pide Salonu Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 21:00
Salı 09:00 – 21:00
Çarşamba 09:00 – 21:00
Perşembe 09:00 – 21:00
Cuma Kapalı
Cumartesi 09:00 – 21:00
Pazar 09:00 – 21:00

📞 Karadeniz Tadal Pide Salonu İletişim

Adres Abdurrahmangazi, Yeşil Cd. No:8, 34920 Sultanbeyli/İstanbul, Türkiye
Sultanbeyli içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Karadeniz Tadal Pide Salonu Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
2.360 değerlendirme
Esra Özbek
Esra Özbek bir ay önce

Vedat milör önerdiği için deneyimlemek için uzaktan geldik. Kalabalık olmamasına rağmen yarım saat siparişi bekledik. Kavurmalı kapalı pide ve peynirli yuvarlak pide yedik. Lezzetleri gayet iyiydi ama bir daha gelmeyi tercih etmem. Konumu itibarıyla fiyatlarının da oldukça yüksek olduğunu düşünüyorum.

Ali Akçay
Ali Akçay 2 ay önce

Yorumlar üzerine gittim. Kuşbaşılı kaşarlı pide söyledim. Pişmesi güzeldi kaşarı boldu. Ancak eti azdı. Bu fiyata İçindeki bütün malzemenin çok olması gerekir. Lahmacun iç malzemesi az. Fiyatlar çok yüksek. Pide 650 TL, lahmacun 150 TL, ayran 80 TL. Fiat performans düşük. İstanbul'un her bölgesinde daha uygun fiyata aynı pideyi yemek mümkün.Şunu anladım;YouTube 'r gurmelerin yorumları ile bizim gözlemlerimiz farklı. Sanıyorum onlara farklı hizmet var. En doğrusu biz tarafsız tadım yapanların yorumları. Hafta sonları kalabalık hafta içi gitmekte fayda var.

Furkan Girgin
Furkan Girgin 4 ay önce

Pidesi kesinlikle rakipsiz. Lahmacun da kötü değil. Tuvaletin kapısının sensörlü olması harika bir detay. Tuvaletler de gayet temiz.

Fatma Ö.K.
Fatma Ö.K. bir hafta önce

Eşimin tavsiyesi üzerine dün ilk defa gittim işletmeye. Kapı önü masalar çok insan içinde olduğu için içeride oturmak istedik fakat içerisi çok sıcak. Klima çalıştığını düşünmüyorum. Evet pideci, fırın var içeride ama hava sirkülasyonunu da ben düşünmemeliyim. Neyse mecburen gelen geçen insanın içine, kapı önüne oturmuş olduk. Garsonlar ilgili, siparişimizi verdik, çok yoğun değildi ve 15-20dk civarında gayet de iyi bir sürede siparişimiz geldi. Kıyma kaşarlı pidede ne bir rayiha ne de tuz vardı. Kavurma kaşarın lezzeti iyiydi ama her iki pide için de sanki böyle saç kavurmaya su koyarsın da yağıyla özdeşleşmez ve ağzına su tadı gelir ya işte öyle bir özdeşleşmeme hâli vardı. Burası size lüks bir mekan vaadetmiyor, bir pideciye gittiğinizi bilerek giderseniz sorun yok. Tekrar şans vereceğim ama kavurma kaşar denemeden bir daha gelmem diyemem☺️ Gelelim 3 yıldız vermeme sebep olan şeye, TUVALETLER. Karadeniz insanı için temizlik nedir bilen biri olarak o tuvaletleri işletmeye yakıştıramadım. Ortadaki lavabo bölümü iyiydi ama kadın tuvaletine girdiğimde sifonu çeksen de sapsarı bir tuvalet ile karşılaştım. İçinin hâlini anlatmıyorum bile. Az önce kullanan kişinin edepsizliği ayrı ama o kirler yeni değildi.

Rıdvan Önal
Rıdvan Önal 3 hafta önce

Ayaküstü lezzetlerde görmüştüm ilk defa. Buraya yolum düştükçe geliyorum. İç malzeme birçok iyi pidecide bulunuyor bence ama hamur inanılmaz iyi. O kadar iyi ki içine bir şey kpymqya gerek kalmadan yersin. Üzerine gelen tereyağı aşırı fazla ama lezzeti üst seviyeye taşıyor ve her gün yemiyoruz nihayetinde :) Kavurması kaliteli, market kavurması gibi değil ama tuz oranı biraz fazla, düşürülmeli. Hamur çıtır olunca ayrı güzel, pofuduk yaptıklarında ayrı güzel. Yolunuz düşerse bir dakika düşünmeden yiyin. Sürahi ile açık ayran gelmesi çok iyi, ayran lezzetli. Fiyat biraz yüksek.