Karadağlı Restoran – Karaman
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Karadağlı Restoran Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Karadağlı Restoran Videoları
📹 Reels videosu ekle
Karadağlı Restoran Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Karadağlı Restoran Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
07:30 – 00:30
Salı
07:30 – 00:30
Çarşamba
07:30 – 00:30
Perşembe
07:30 – 00:30
Cuma
07:30 – 00:30
Cumartesi
07:30 – 00:30
Pazar
07:30 – 00:30
Karadağlı Restoran İletişim
Adres
Merkez, Karaman-Konya Yolu Üzeri D:3.Km, 70100 Karaman Merkez/Karaman, Türkiye
Telefon
(0338) 221 00 33
Website
karadaglirestaurant.com
Karaman içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Karadağlı Restoran Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
İlinci yorum: Mezeler her zaman bol, çeşitli, taze ve lezzeti. Bu sefer Onur Şef’in özel spesiyal sarmasını denedik. Tek kelimeyle harikaydı. Hatta ondan sonra yoğurtlu kebabı beğenmedim açıkçası. Beğenemedim. Önden gelen ikramlık fındık lahmacun da çok lezzetliydi. Ayrıca kiremitte mantar da öyleydi. Şefimin ellerine sağlık. İlk yorum: Yoğurtlu Adanası gerçekten çok iyi. Sac kavurmayı çok beğenmedim açıkçası. Mezeler bol, çeşitli, taze ve lezzetliydi. Onur şef ile tanışma fırsatı buldum. Çok nazik, ilgili ve işinin ehli birisi. Tebrik ederim kendilerini. Mekan çok iyi. Fiyatlar daha uygun olabilir.
Mezeler tazecik, etlerin lezzeti çok güzeldi. Saç kavurma, yoğurtlu kebap, 2 kişilik karışık ızgara hepimiz tıka basa doyduk. Hizmet ve mekânın atmosferi, temizliği gayet güzeldi. Tekrar uğrayacağımız bir yer oldu teşekkür ederiz
İftar için gittik meze çok az 4 kişiye birer avuç koymuşlar çeşit az yemek porsiyonları çok küçük çay var semaver dediler çaya o kadar az dem atılmış ki içilmeyecek derecede fotoğraftaki çay tamamen demlik kısmından katılma demlenir mi diye 1 saat bekledik yine aynıydı menüde yazandan da fazla fiyat aldılar bi adana menü bi tas kebabı 1230 yapıyo benden 1350 tl aldılar bi daha hayatta gitmem tavsiye de etmem
Tavuk fajita ve adana kebap siparişi verdik. Adana kebap yerine yoğurtlu kebap getirdiler. Problem etmedim ama bence yapılmaması gereken bir hata. İşletme içindeki kurallardan personellerin haberi yok. Herkes farklı bir şey söylüyor. Fajita fena değildi ama yoğurtlu kebap yenecek şekilde değildi. Altına ekmek koymuşlar. Kıtır ekmek mi yapmaya çalışmışlar bilmiyorum ama öyle çok yağ çekmiş ve sertleşmiş ki mide bulandırıcı. Masaya siz sipariş vermeden ücretli olarak salata geliyor. İkram dediğin sipariş vermeden gelir. Ben zaten para verip salata yemek istesem sipariş ederim. Çay da ikram ediyorlar ama o da içilecek gibi değil. Genel olarak mezeleri de lezzetli değil. 6 çeşit meze var ama sadece masaya kalabalık yapıyor. Kesinlikle tavsiye etmiyorum çöpe atılmış para.
Fiyatlar venedik hizmet ya habibi Onur şef tava yiyip, sonrasında doymak için köfteci aradık Bi arkadaş levrek söyledi istavrit geldi, ama en azından balıktı, sevindik Mezeler orta ayar Ekmek sıcak ama gelmesini beklerseniz