KANATÇI İBO – Esenler

Google puanı
Google 4,4
1.287 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

KANATÇI İBO Videoları

📹 Reels videosu ekle

KANATÇI İBO Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 KANATÇI İBO Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 23:00
Salı 09:00 – 23:00
Çarşamba 09:00 – 23:00
Perşembe 09:00 – 23:00
Cuma 09:00 – 23:00
Cumartesi 09:00 – 23:00
Pazar 11:30 – 23:00

📞 KANATÇI İBO İletişim

Adres Davutpaşa, Atatürk Cd. No:4, 34220 Esenler/İstanbul, Türkiye
Esenler içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 KANATÇI İBO Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,4
1.287 değerlendirme
Halil
Halil 2 hafta önce

Iceride turkce bilmeyen bir garson var nasil boyle isci calistirabiliyorlar anlamiyorum dingonun ahiri gibi resmen icerisi yanlis siparis geliyor gonderiyoruz bir daha yanlis geliyor en son sirra kadem bastik yiyelim dedik kasada adam bizden fazla para aldi inanilmaz bir ortam var tavsiye etmiyorum resimde 500 gram tavuk oldugunu idda ettiler mudurle konuslaim dedik resmen ilk insanla konustuk

Musa Rıdvan Kılıç
Musa Rıdvan Kılıç 3 hafta önce

Fiyat performans yeri. Orta seviyenin üzerinde. Uygun fiyata gözünüz ve karnınız doyar. Lezzet aşırı güzel olmasa da fena değil. Denenebilir

İbrahim ÇKR
İbrahim ÇKR 8 ay önce

Tavuk aşırı soslu, fiyat olarak güzel, hizmet iyi değil, çay yok. Biraz da peçete ve ıslak mendil olarak kalitenin artması lazım.

Tuğba Taşkan
Tuğba Taşkan 5 ay önce

Bir porsiyonunu bile bitiremedim aşırı doyurucu ve ucuz bi yer aynı zamanda lezzetli. Fiyat performans bir yer.

mesut yıldız
mesut yıldız bir ay önce

Dün akşam eşimle birlikte gittim. 1) Türkçeyi zar zor konuşan bir garsondan nar ekşisi istedim uzun uzun salata tabağımıza baktı ve hiçbir şey söylemedi sonrasında beklenmedik bir anda tabağımızın icine doldurabildiği kadar doldurdu. Bir garson her şeyden önce iletişim kurmasını bilmeli. Ben beğenmedim. 2) Siparişleri alan garsondan lavaş pide istedim bana malesef yok dedi az önce geldi gördüm gözlerimle dedim ama biz onları dürüm Siparişleri için veriyoruz dedi. Yahu arkadaş gerekirse ekstra ücret yaz sen bana neden yanlış bilgi veriyorsun ki bir de özür de dilemedi. 3) gelelim asıl meseleye ne kadar borcumuz diye sordum aman Allahım o da ne de 1.140 lira dedi. Neler var neler yansımış hesaba dedim Coca Cola dedi yahu iyi de biz kola içmedik ki dedim. Ardından pardon abi özür dilerim dedi tamam 1140 lira dedi yine bana fiş verdi baktım fişe 2 kanat 1 pirzola yazıyor yahu iyi de biz bir tane kanat bir tane de pirzola söyledik dedim bize lavaş vermek istemeyen garson aaa pardon yanlışlıkla oldu ben onu silmeyi unuttum dedi 900 lira ödedik Bu kadar amatörlük olamaz ben gerçekten dün akşam geldiğime pişman oldum ayrıca az pişmiş olsun dediğim halde aşırı pişmiş getirdiler tavukları Lütfen bu tarz durumları bir daha başka bir müşteriye yaşatmayın iyi günler