Kaburgacı Yaşar Usta – Adana

Google puanı
Google 4,1
25.511 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Kaburgacı Yaşar Usta Videoları

📹 Reels videosu ekle

Kaburgacı Yaşar Usta Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🔥
Bu şehirde öne çıkan rota Rota – Adana
❤️ 0 favori Rota Başlatıcısı Rota Başlatıcısı
Rotayı Gör

🕐 Kaburgacı Yaşar Usta Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 07:00 – 00:00
Salı 07:00 – 00:00
Çarşamba 07:00 – 00:00
Perşembe 07:00 – 00:00
Cuma 07:00 – 00:00
Cumartesi 07:00 – 00:00
Pazar 07:00 – 00:00

📞 Kaburgacı Yaşar Usta İletişim

Adres Yavuzlar Mh. 4070sk no:27 Aksantaş Toki İş Merkezi, 01220 Yüreğir/Adana, Türkiye
Adana içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Kaburgacı Yaşar Usta Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
25.511 değerlendirme
Mert Dincel
Mert Dincel 3 ay önce

5 kişi ve iftara yakın bi saatte gittik. 1 kg boru kebabı söyledik ortaya. 5 kişi çok sağlam doyduk. Yemek çok geçde gelmedi, siparişi verdikten 10 dakika sonra boru kebabı masaya geldi. Kebap lezzetli, sulu, ekmeklerde sıcaktı. Bu 3. Üncü gelişim buraya. 3 ündede hiç pişman olmadım. Bende şöyle bi düşünce var. Kebaptan önce masaya gelen salatalara önem veriyorum. İlk başta gözüm doyacak sonra karnım doyacak. Salataların çeşidi bol ve taze idi. Ayrıca salatalardan ekstra söyledik yine masaya getirdiler. Mekan çok kalabalık olmasına rağmen ilgi iyidi. Bi ara oturucak yer bulamadık. İftardan önce gelmenizi öneririm. Yalnız şöyle bi sıkıntı yaşadık. Boru kebabın haricinde ekstra dürüm söyledik paket olacak şekilde. Mekan kalabalık ve iftara denk geldiği için söylediğimiz dürüm arada kaynadı masadan kalkarken dürümü istediğimizde dürümü yeni attıklarını söylediler. En yaz yarım saat önceden dürüm siparişini vermiştik biraz bekledik ve paketimizi aldık gittik. Onun dışında herhangi bi olumsuzluk yaşamadık. Gelmeye devam edeceğim.

E.Ö
E.Ö 5 ay önce

Birkac kere kaburgaci yasar ustaya gittim. Yani iyi hos şaşalı yer ancak lezzet olarak daha iyi olabilir. Adana dagilmiyor. Baska yerlerdeki gibi degil. Internet uzerinden meshur oldugu icin talep saniyorum cok ama lezzeti de tutturmak lazim. Yada korumak, demeliyim. Rekabetin oldugu bu sehirde bir suru yer var ki buradan daha iyi kebap yada her ne yiyorsaniz iyi yapiyor. Servis ve calisan arkadaslar iyi. Guleryuz yardimseverlik zaten Adanalilarin kaninda var.

Yerli Turist SS
Yerli Turist SS bir hafta önce

Bir porsiyon siparişe gelen o muazzam eşlikçiler ve Adana kebabı öncesi ikram edilen ciğer, bu lokantacılık kültürünü doyasıya yaşatıyor. Her zaman çok kalabalık ama bu ilgiyi sonuna kadar hak eden bir işletme. En iyi Adana kebabı burada diyemem, belki bu durum biraz histerik bir hadisedir ama sundukları ikramlar ve karşılama gerçekten şahane.

Feride
Feride bir ay önce

Biz botu kebab ve kaburga şiş yedik. Kaburgadan bir tame aldım tam muhteşem çok hoş dememle diğer ette kıl farkettim o da etin kılıydı ama rahatsız olduğumu belirttim hemen aldılar zaten . Onun dışında boru kebabı gayet lezzetliydi ve fiyatı 1560 tl . Kaburga bir şiş 270 tl . Yan mezeleri klasik güzeldi ama lebeni gibi yoğurtlu meze de beklerdim. Çok kalabalık oluşu çok sese maruz kalma durumu da yaşatıyor yemeğimi daha sakin yemek isterdim ama meşhur yer olunca çok ses olması da normal Allah bereket versin onun dışında garsonları da kibar kişilerdi

İbrahim Polat
İbrahim Polat 4 ay önce

Yaşar Usta'ya ilk 2018 yılında gitmiştim. O zaman 3 kişi kaburga + boru kebabı istemiş doya doya yemiştik. Yemek harikaydı gerçekten. Burayı yıllarca insanlara tavsiye ettim. Fakat bugün 3 kişi gene gittik Yaşar Usta'ya. Yemeklerin pahalılığı beni gerçekten hayal kırıklığına uğrattı. İnsanlar bir sis kaburga yese 260 lira civarında bir hesap ödüyor şiş başı, 170 gram Adana Kebap 500 lira ve pahalı. Gerçekten bu biraz üzücü idi. Yemekleri lezzetli olmasına gerçekten lezzetli fakat biraz daha uygun olabilir. Hizmette kusur yok her şey dört dörtlük.