Ihsaniye Piknik Alanı – Çatalca

Google puanı
Google 4,1
288 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Ihsaniye Piknik Alanı Videoları

📹 Reels videosu ekle

Ihsaniye Piknik Alanı Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

📞 Ihsaniye Piknik Alanı İletişim

Adres İhsaniye, 34540 Çatalca/İstanbul, Türkiye
Çatalca içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Ihsaniye Piknik Alanı Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
288 değerlendirme
Biri
Biri bir ay önce

Mesire alanı OGM ye ait olup tamamen ücretsizdir. içerisinde çocuk parkı ve tuvalet bulunmaktadır ancak tuvalette su sorunu var. Konum doğru yol temiz ulaşım kolay. Aile için uygun, kendi masa sandalyenizi getirebilirsiniz veya yer sofrası yapabilirsiniz. Gölgelik alan sorunu yok, mangal için uygun. Alan çok geniş ve ferah. Benim geldiğim gün etraf tertemizdi umarım böyle devam eder 12 adet çöp konteynerı var lütfen kullanalım.

Yg Nakliyat
Yg Nakliyat bir ay önce

Huzur dolu yeşillik ağaçlar altına cadir ve karavan kurulabilir..aile uygun ates yapılabilir.. ama su elektirik yok..wc var ama kullanılamaz.. Günü birlik icin uygun gördük..

Serdar Aksoy
Serdar Aksoy 6 ay önce

Çekme karavanımla Kasım Ayının 2. haftası 2 gece kamp yaptım (Topluluk olarak) instagram: @vanloverstr +Çekme karavanla girmek çok rahat, +Ormanın içinde ücretsiz mesire alanı, +Etraf temiz, doğa harika, +Başıboş köpek az, +Çocuk parkı var, +Çöp konteynırı var +Sürekli kamp yapan birileri var -Yazın inanılmaz kalabalık -Wc var ama bakımsız çalışmıyor -Su yok -Haftasonu enduro ve atv ile gezenler veya arabayla drift yapanlar var dikkatli değiller. +İbb’ bir ço

İrfan Serçe
İrfan Serçe 4 ay önce

Kamp alanı genel olarak güzel. Çeşme keşke çalışsaydı. Etraf temizdi. Belediyeye teşekkür ederiz. Tek kötü yanı saat 15-16 dan sonra gelen berduş tayfaydı. Son ses müzik dinlediler. Kamp alanına insanlar müzik dinlemeye değil kafa dinlemeye geliyor. Saygısızlık ve cahillikten başka bişey değil bu. Kamp alanına gelirken köpeklere 3-5 bişey alabilirsiniz.biraz bakımsızlardı. Bu arada köpekler saldırgan değildi. Genel olarak güzel geniş bir kamp alanıydı.

Emrecan Ürün
Emrecan Ürün bir yıl önce

Mükemmel sessizlik ve temizlikte. Eşsiz bir alan. Öyle de kalsın isteyeceğiniz bir yer. Çatalca ilerisinde mükemmel bir alan. Boş yeşil alanı etrafı orman ile çevrili. Çardaklar ve masalar toplatilmis. Çöp konteynerlari getirilmis bolca. Orta alana çok güzel bir çocuk parkı yapıldı! Lütfen ÇÖP bırakmayın!