İBB Ümraniye Kent Lokantası – Ümraniye
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
İBB Ümraniye Kent Lokantası Fotoğraflar
10
Fotoğraf
İBB Ümraniye Kent Lokantası Videoları
📹 Reels videosu ekle
İBB Ümraniye Kent Lokantası Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
İBB Ümraniye Kent Lokantası Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
12:00 – 20:00
Salı
12:00 – 20:00
Çarşamba
12:00 – 20:00
Perşembe
12:00 – 20:00
Cuma
12:00 – 20:00
Cumartesi
12:00 – 20:00
Pazar
Kapalı
İBB Ümraniye Kent Lokantası İletişim
Adres
D:no No:205, Esenşehir, Nato Yolu Cd No:34776, 34776 Ümraniye/İstanbul, Türkiye
Ümraniye içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 İBB Ümraniye Kent Lokantası Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
İlgi alaka çok kötü yemekleri soğuk personel ve kazadaki kişi dikkat siz ve müşteri ile ilişkisi çok kötü yemek servisi bayanlar dahil eldiven yok bone yok konuşma stil gerçek den sorunsuz böyle işlet neler işini bilmyen kişi koymayın gerek maliyeti kurtarmıyor ise kaliteli hizmet verip müşteri kere daha saygı ve mutavazi olun onerim
Vatandaşa uygun fiyatlı çeşitli yemek sunulması bu devirde şart, Oturum alanı kim ne reye oturursa şeklinde Yemekler çok lezzetli değil ama doyurucu ,bu hizmette emeği geçenlere teşekkürler
İBB'nin yeri olduğu için verdiği hizmete güvenerek her gün burayı tercih ettim. Bu gün yediğim yemekten ne olduğu belirsiz ve size resmini paylaştığım şey ya kemik ya da dış parçası siz ne derseniz deyin. İştahımı kaçırdı. Gerekli titizlik yok. Menüleri uygun fiyat olabilir ama ben size güvenerek tercih ettim. Takdir sizin
Çeyrek porsiyon veriyorlar sonra vatandaşa hizmet ettik diyorlar, 70 tl de üstüne para alıyorlar. Kafayı yemiş bunlar iyice, vatandaşa hşzmeti de parayla yapıyorsan buna da ses çıkartmıyorlarsa geçmiş olsun.
Bu anketi sarıgazideki kent lokantasına göre doldurdum ulaşım çok kolay metrodan çıkar çıkmaz önünüzde bu çok iyi hijyen iyi yalnız uzun süre devam edildiği zaman periyodik her gün hep aynı yemekler çıktığı için bir süre sonra bayıyor arada menülerde biraz değişiklikler yapılması çok isabetli olur kanısındayım