Haydin İstanbul – Zeytinburnu
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Haydin İstanbul Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Haydin İstanbul Videoları
📹 Reels videosu ekle
Haydin İstanbul Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Haydin İstanbul Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
Kapalı
Salı
08:00 – 23:00
Çarşamba
08:00 – 23:00
Perşembe
08:00 – 23:00
Cuma
08:00 – 23:00
Cumartesi
08:00 – 23:00
Pazar
08:00 – 23:00
Haydin İstanbul İletişim
Adres
The İstanbul, Sümer Mah, Veliefendi, Prof. Dr. Turan Güneş Cd. No:57/G, 34025 Zeytinburnu/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0212) 559 55 53
Website
haydin.com.tr
Zeytinburnu içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Haydin İstanbul Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
İftar için ilk defa gittiğim mekan. Yemek, çorba ve tatlısı çok lezzetliydi. Mezeler gayet yeterliydi. Hiçbir şekilde israf olmayacak şekilde planlanmıştı. Menüyü şişirmek için gereksiz yere eklenen ve iftarda tüketilmeyen yiyecekler olmaması çok güzel. Yemekler kısa sürede ve sıcak olarak geldi. Fiyatı da diğer restoranlara kıyasla gayet iyi. Mekanın fiziksel özelliği ve hizmet kalitesini de çok beğendim. Yalnızca kavurmanın porsiyonu bir miktar daha artırılabilir.
Mekan çok şık, ve temiz. Lavaboları, masaları, tezgahı, çalışanlar hepsi tertipli ve temiz. Kurufasulye: kesinlikle kötüydü fotoğrafta belli oluyor mu bilmiyorum, aşırı pişmiş tane tane olması gerekirken, dağılmış, Somon : zaten nötr tadı olan bir balık, ama balığın altındaki aşırı soğan, kırmızı biber, havuç v.b garnitürler o kadar baskın ki, balık yediğini anlamıyor insan, ve ilk defa bu kadar çok kilcikli somon yedim, sütlacı güzeldi. Not : fiyatı da ekledim : 1280 TL / 1 kişi
Çok şık, tertemiz, huzurlu bir mekan. Çalan sakin müzik eşliğinde yemeğinizi yiyebilirsiniz. Servis iyi. Pazar günü olduğundan sanırım çorba sayısı azdı ama yayla çorbası tercih ettik. Adana, ırfa ve tavuk şiş gayet güzeldi. Sütlaç ve ayva tatlısı da lezzetliydi.
Ramazan’da iftar için eşimle geleceğim güzel bir yer olsun diye özellike rica edip yer ayırtmama rağmen sanki inadına yapar gibi buz gibi havada mekan giriş kapının hemen 5 adım ilerisinde masa ayırmışlar. Yemek yiyip kalkana kadar montumuzu çıkaramadık bacaklarımız buz tuttu. İnsan bu detayları düşünür biraz. İftariyelik vasatın altında hiç vermeseler daha iyi. Tavuk çok kuru geldi çöp şiş ve adana iyiydi fakat kesinlikle yediğinizden tat alamıyorsunuz çünkü porsiyonlar çok ufak ağzınızda kalıyor tadı. 590 TL sözüm ona sözde ekonomik diye de böyle olmamalı yani. Bir de içecek olarak ayran istedik maalesef kalmadı sadece masa önceden konulmuş fanta veya cola içebilirsiniz dendi. Yanımıza yarım saat sonra gelen erkek sürüsüne ayran istediler ayranları getirildi. Bu olaya şahit olunca eşimle birbirimizin yüzüne bakıp bir daha adım bile atmamalıyız dedik.
Arkadaşımızın tavsiyesi ile hepbirlikte geldik öğle yemeğine. Özellikle çorba çeşitleri çok zengin. Antep usülü paça içtim ve çok beğendim. İstediğiniz çeşitlerden az az alabileceğiniz bir aşcı tabağı alabiliyorsunuz. Ama aşçı tabağının fiyatına dikkat edin sonra bizimki gibi (üç kişi 420tl civarı) kabarık bir hesap ödersiniz. Az az her aldığınızdan ayrı bir hesap kesiliyor. Halbuki tabağın fix bir fiyatı olmalı. Seçtiğim yemek çeşitlerinden bir aşçı tabağı yaptırdım ve gayet doyurucu oldu. Servis hızlıydı. Garsonlardan Aziz beye ayrıca ilgisi hizmeti için teşekkürler. Ortam havadar ve temiz. Geniş bir mekan, kalabalık gruplarla gitmeye müsait. Sonuç olarak tavsiye edeceğim güzel bir mekan.