Hayati Chef Balık Restaurant – Çanakkale

Google puanı
Google 4,3
339 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Hayati Chef Balık Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

Hayati Chef Balık Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Hayati Chef Balık Restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 11:00 – 02:00
Salı 11:00 – 02:00
Çarşamba 11:00 – 02:00
Perşembe 11:00 – 02:00
Cuma 11:00 – 02:00
Cumartesi 11:00 – 02:00
Pazar 11:00 – 02:00

📞 Hayati Chef Balık Restaurant İletişim

Adres Barbaros, Atatürk Cd. No:318/10 D:11, 17020 Çanakkale Merkez/Çanakkale, Türkiye
Çanakkale içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Hayati Chef Balık Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,3
339 değerlendirme
Ayça Arırt
Ayça Arırt bir ay önce

Manzara şahaneydi, koşu kulübümüzle birlikte gittik. Oldukça büyük bir alanı var ve ekibimiz için güzel , huzurlu bir dinlenme noktası oldu. Kahveleri de çok lezzetliydi. Kesinlikle bir daha uğrayacağız.

F F
F F 3 ay önce

Bu kadar güzel manzaray bu kadar kötü bi kahve üzücü parasına yazık . Ayrıca inatla laktozsuz istememe rağmen dikkat etmeyip bi de laktozsuz yapıldı denilmesi de bayaa kötü . Çanakkalenin en abartılmış mekanı

Aysegul Erdinc
Aysegul Erdinc 3 ay önce

Bayat tatlılarıyla meşhur güzel manzaralı yer. Kahveniz güzel ama her defasında mı tatlınız bayat olur. Para kazanmak uğruna kalitenizden ödün vermeyin. Yorum üstte gözüksün diye 5 yıldız veriyorum.

Deniz Seyhan
Deniz Seyhan 7 ay önce

Mekaninizda sigara dumanından insanlar birbirini göremiyor, kapalı yerde sigara iciriyorsunuz. Dünyanın en iyi kahve dükkanı olsa böyle bir ortamda oturmam. Nasıl buna izin veriliyor anlamış değilim. Gerekli her yere şikayette bulunacağım.

Kerem Gül
Kerem Gül 6 ay önce

Manzara ve dekoru icin gideceksiniz farkli ama cok kotu kahveleri var. Kahvenin kotu oldugunu belirttigimizde "Haklisiniz kahve ile ilgili hep sikayet aliyoruz" seklinde cevap verilmesi ilginc bir geri donus oldu.