HATAY GURME – Ataşehir

Google puanı
Google 4,2
3.812 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

HATAY GURME Videoları

📹 Reels videosu ekle

HATAY GURME Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 HATAY GURME Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 09:00 – 22:30
Salı 09:00 – 22:30
Çarşamba 09:00 – 22:30
Perşembe 09:00 – 22:30
Cuma 09:00 – 22:30
Cumartesi 09:00 – 22:30
Pazar 09:00 – 22:30

📞 HATAY GURME İletişim

Adres Küçükbakkalköy Mah. Kayışdağı Cad Metal İş Mrk, No:37/A-B, 34750 Ataşehir/İstanbul, Türkiye
Ataşehir içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 HATAY GURME Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,2
3.812 değerlendirme
Eren Kalafat
Eren Kalafat 3 ay önce

Neden 4,3 anlamadım! Halbuki en az 4,7 falan olmasını beklerdim. Ben şahsen tam puan verdim. Harbi Hatay yemeği heryerde güzel olmaz. Burada sadece seçenek bolluğu değil, gerçek Antakya lezzetini de yakaladım.

Şafak Soğur
Şafak Soğur 3 ay önce

Merhabalar, Bugün eşimle birlikte yemek yemek için bu mekâna gittik. Menüye baktığımda 2 kişilik menünün 1.900 TL olduğunu gördüm. Ben de 1 kişilik olarak hazırlamalarını rica ettim. Garsonumuz Hatay şerbeti önerdi. Tadına baktım ve gerçekten çok beğendim. Garsona 1 litrelik şişede satıp satmadıklarını sordum. “Hallederiz abi” dedi, ben de teşekkür ettim. Hesap geldiğinde 1 kişilik yediğimiz yemek için 1.000 TL yazıldığını gördüm. Garsona şu soruyu sordum: “Menüde 2 kişilik yemek 1.900 TL yazıyor. Buna göre 1 kişilik yemek yaklaşık 950 TL olması gerekmiyor mu?” Garsonun verdiği cevap ise: “Abi porsiyonu dolu veriyoruz, ondandır.” Şerbeti de torbaya koyup verdiler. Eve gelince bir de ne göreyim? Önceden açılmış bir pet şişeye şerbet doldurulmuş ve bana öyle verilmiş. Üstelik şişe de tam dolu değil, yaklaşık 0,8 litre civarında. Buradan yetkililere sormak istiyorum: Yaptığınız bu davranış ne ticarete ne de insanlığa sığar. İnsanlar buraya para ödüyorsa aldığı hizmet ve ürün için ödüyordur. Kimse aptal değil. Bu mekâna gidecek olanlara tavsiyem; oturduğunuzda hakkınızı mutlaka sonuna kadar arayın. Aksi halde benim gibi mağdur olabilirsiniz. Teşekkürler...

Pusat
Pusat 2 ay önce

Lezzet inanılmaz. Yöresel mutfaklardan çok hoşlanmıyorum. Gereksiz lezzetler inanılmaz pahalıya sarılır genelde. Ama burası lezzet olarak inanılmaz derecede iyi. Lezzetin yavan ve alakasız pahalı olduğu hiç bir şey yok. Günlük öğün içinde pahalı sayılmaz mekan lakin her şeyi denemek isteyen birileri iseniz o zaman kişi başı 2500-3000 tl gözden çıkarın ama buna kesinlikle değer. Ayrıca ilgilenen personel arkadaşlar çok nazikler. Yemeklerin sıcak servis edilme sırası soğuk başlangıçların önden gelmesi sıralamanın başarısı muazzam. Tebrik ediyorum. Sonunda çok iyi bir Hatay restoranı önerebilirim herkese.

Fatih Yöndem
Fatih Yöndem bir ay önce

Akşam yemeği için tercih ettik. Karışık kebap, karışık meze tabağı ve künefe yedik. Tüm ürünleri çok lezzetli ve başarılı. Yalnız tek olumsuz yorumum ayranları aşırı tuzlu geldi. Çay, köme ve lokum ikramları çok iyiydi. Herşey taze idi. Personelin güler yüzü , lavaboların temizliği ve ortamın ambiyansı ile tekrar tekrar gelinecek bir restorant

Özkan Harnuboglu
Özkan Harnuboglu 2 ay önce

İstanbulda Hatay yemekleri yapan güzel bir Restaurant. İçerisi gayet büyük ve ferah , biz ana yemekler yemeğe gittik ama kahvaltısı da harika (bir kaç çeşit kahvaltı menüsünde yer alan seçeneklerden sipariş ettik) Yemekten sonra Tatlı olarak Künefe yedik lezzetliydi. Bir Hataylı olarak istanbuld la Hatay lezzetleri arayanlara tavsiye edebileceğim Restaurant.