Haşlamacı Mehmet Usta – Batman

Google puanı
Google 4,2
1.740 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Haşlamacı Mehmet Usta Videoları

📹 Reels videosu ekle

Haşlamacı Mehmet Usta Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Haşlamacı Mehmet Usta Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 Haşlamacı Mehmet Usta İletişim

Adres Gap, 2513. Sk. No:5 D:A, 72050 Batman Merkez/Batman, Türkiye
Batman içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Haşlamacı Mehmet Usta Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,2
1.740 değerlendirme
Burak Özdemir
Burak Özdemir 7 ay önce

Yemek öncesi gelen salata , kemik suyu çorbası ile güleryüzlü personeliyle güzel bir işletme. Gelen yemekte özellikle pilavın tadı yağ oranları salata malzemelerinin tazeliği ve yemek sonrası gelen çay ile tatlı dahil mükemmeldi. İşletmeye böylesine lezzetli yemekleri müşterileriyle buluşturduğu için teşekkürler.

Merve
Merve 2 ay önce

Batman’da karşılaştığım en misafirperver lokanta olduğunu söylemeliyim. Fast food yemeyeyim, ev yemeği gibi,güzel, kaliteli bir şey yemek istiyorum diyorsanız mutlaka buraya uğrayın. Yemekleri çok lezzetli. Hijyenik de bir yer. Bizimle ilgilenen şef El hadi bey çok ilgili , nazik ve güleryüzlüydü. Her şey için çok teşekkür ederiz.

yılmaz ysk
yılmaz ysk 7 ay önce

Genel olarak tüm yemekleri güzeldi gayette doyurucuydu . Yemeğin sonunda tatlı olrak sadece irmik vardı daha farklı tatlı çeşitleride gelebilir. Genel olarak atmosfer hizmet ve yemek hepsi iyidi teşekkürler..

Brokelle Bones
Brokelle Bones 3 hafta önce

Şırdancımızın kapanması nedeniyle mumbar için gittiğimiz bu mekan çalışanları ilgili ve güler yüzlü , ayrıca mumbar da bi çok mekandan daha iyi , et döner yine tavsiye edilebilir . Taki WC leri görene kadar , yanlışlıkla erkek lavobosuna girmiş bulundum ve çok berbat bir durumda , neyse bayan lavabolarında ise duş alınmış resmen topak topak saç , sigara izmariti tam bir hüsran ve hayal kırıklığı diyebilirim. Yemek yemeden önce kesinlikle lavabosu kontrol edilip öyle oturulmalı ilk ve son oldu bizim için .

Ayşe Nur Tatlı
Ayşe Nur Tatlı 2 yıl önce

4 kişi iftar için gittik ben sadece haşlama yemek istedim bi anda iftar menüsü olarak çevirdiler sormadılar bile. Çorba çok tuzlu ve kötüydü yarım çorba öylesine verilmiş gibiydi. Arkadaşların şef tabağı başka başka geldi muhtemelen kalan yemeklerden olanı verdiler. İç pilav kalmamış pilavın üstüne kuru koymuşlar. Tatlı olarak da tadı olmayan helva ve yanına dizilmiş hurma sağolsun onu da tabağa dizmişler. Ekstra 200 tl verecek bir şey yoktu. Aöa haşlama hariç alınan para bu. Tek iyi yanı haşlama iyiydi ve sürekli çay geliyor.