Hanımeli Restoran – Kastamonu

Google puanı
Google 4,8
92 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Hanımeli Restoran Videoları

📹 Reels videosu ekle

Hanımeli Restoran Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Hanımeli Restoran Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 06:30 – 19:30
Salı 06:30 – 19:30
Çarşamba 06:30 – 19:30
Perşembe 06:30 – 19:30
Cuma 06:30 – 19:30
Cumartesi 06:30 – 19:30
Pazar 08:30 – 19:30

📞 Hanımeli Restoran İletişim

Adres Cebrail, Şht. Cemal Tepeli Sk. No:9, 37100 Kastamonu Merkez/Kastamonu, Türkiye
Kastamonu içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Hanımeli Restoran Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,8
92 değerlendirme
Esra dağ
Esra dağ 7 ay önce

Yemek için gittik. Genellikle ev yemekleri olan bir yerdi. Etli pide söyledik. Kıymalı gözleme gibiydi. Porsiyonu fazla ve doyurucuydu. Pide fiyatı 300₺ 4 çeşit yemek 175₺. Ortam temiz çalışanlar ilgiliydi.

Nur Karaoğuz
Nur Karaoğuz bir yıl önce

Bence her alanda 5 yıldızı hakediyor.lezzetli temizve bir o kadar hesaplı. 5 çeşit ürünü kişi başı 150 TL ye yemek çok sevindirici. Üstelik etli yemekler dahil. Öğle saatleri resmi kuruluşların personellerinin uğrak yeri olmuş çokta iyi olmuş. Bu kaliteye bu fiyata sizde takdir edersiniz. Elemanları güler yüzlü ve çok seri. Mekân sürekli kontrol ediliyor ve temiz tutuluyor. Yemeğiniz bitince çayınız geliyor. Teşekkürler Hanımeli restoran. Nur Karaoğuz (ege 'den biri)

Ümit Armağan
Ümit Armağan bir hafta önce

Kastamonu ya ilk gelişim, pastırmalı ekmek diye bişey merak edip yedim. Gözleme benzeri bişey geldi ama çok büyük boyutta içinde de pastırma haricinde başka bişey daha var ama lezzetsiz porsiyon o kadar büyükki pastırma içinde çok seyrek kalıyor ve pastırma tadını alamıyorsun merak edip içine baktım pastırma gerçekten varmı diye o kadar pastırma tadı gelmedi bana yokmuş gibi sanki. Hamuru biraz daha ufak yapsalar içinde pastırmalar kaybolmaz bence ama diğer yorumlara baktım herkeste beğenmiş demekki benim damak zevkim yok herhalde. İkinci defa yemem.

Oğuzhan Batman
Oğuzhan Batman 5 ay önce

Çorum’dan Kastamonu ya misafirliğe geldik. Google yorumların tesadüfen gördük. Bu yorumları yazanlara teşekkür ediyoruz. Yorumlar çok doğruymuş. Mükemmel el emekleri lezzetleri var. Ellerinize sağlık.t Gerçekten beş yıldızlı ailenizle tercih edebileceğiniz mekandır.

Orhan Özkan
Orhan Özkan bir ay önce

Kastamonu’da bulunduğumuz süreçte okul takımımızla birlikte iki gün boyunca burada yemek yeme fırsatı bulduk. Gerek ilgi ve alakaları, gerekse yemeklerin kalitesi gerçekten çok iyiydi. Kalabalık bir öğrenci grubuyla gelmemize rağmen herkesle tek tek ilgilenmeleri, servis hızları ve misafirperver yaklaşımları bizi çok memnun etti. Sporcu öğrencilerimiz de yemeklerden oldukça memnun kaldı. Kastamonu’ya yolu düşen herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederiz. Emek veren tüm çalışanlara teşekkür ederiz.