Hanımeli Restoran – Kastamonu
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Hanımeli Restoran Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Hanımeli Restoran Videoları
📹 Reels videosu ekle
Hanımeli Restoran Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Hanımeli Restoran Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
06:30 – 19:30
Salı
06:30 – 19:30
Çarşamba
06:30 – 19:30
Perşembe
06:30 – 19:30
Cuma
06:30 – 19:30
Cumartesi
06:30 – 19:30
Pazar
08:30 – 19:30
Hanımeli Restoran İletişim
Adres
Cebrail, Şht. Cemal Tepeli Sk. No:9, 37100 Kastamonu Merkez/Kastamonu, Türkiye
Telefon
0533 424 08 28
Kastamonu içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Hanımeli Restoran Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Yemek için gittik. Genellikle ev yemekleri olan bir yerdi. Etli pide söyledik. Kıymalı gözleme gibiydi. Porsiyonu fazla ve doyurucuydu. Pide fiyatı 300₺ 4 çeşit yemek 175₺. Ortam temiz çalışanlar ilgiliydi.
Bence her alanda 5 yıldızı hakediyor.lezzetli temizve bir o kadar hesaplı. 5 çeşit ürünü kişi başı 150 TL ye yemek çok sevindirici. Üstelik etli yemekler dahil. Öğle saatleri resmi kuruluşların personellerinin uğrak yeri olmuş çokta iyi olmuş. Bu kaliteye bu fiyata sizde takdir edersiniz. Elemanları güler yüzlü ve çok seri. Mekân sürekli kontrol ediliyor ve temiz tutuluyor. Yemeğiniz bitince çayınız geliyor. Teşekkürler Hanımeli restoran. Nur Karaoğuz (ege 'den biri)
Kastamonu ya ilk gelişim, pastırmalı ekmek diye bişey merak edip yedim. Gözleme benzeri bişey geldi ama çok büyük boyutta içinde de pastırma haricinde başka bişey daha var ama lezzetsiz porsiyon o kadar büyükki pastırma içinde çok seyrek kalıyor ve pastırma tadını alamıyorsun merak edip içine baktım pastırma gerçekten varmı diye o kadar pastırma tadı gelmedi bana yokmuş gibi sanki. Hamuru biraz daha ufak yapsalar içinde pastırmalar kaybolmaz bence ama diğer yorumlara baktım herkeste beğenmiş demekki benim damak zevkim yok herhalde. İkinci defa yemem.
Çorum’dan Kastamonu ya misafirliğe geldik. Google yorumların tesadüfen gördük. Bu yorumları yazanlara teşekkür ediyoruz. Yorumlar çok doğruymuş. Mükemmel el emekleri lezzetleri var. Ellerinize sağlık.t Gerçekten beş yıldızlı ailenizle tercih edebileceğiniz mekandır.
Kastamonu’da bulunduğumuz süreçte okul takımımızla birlikte iki gün boyunca burada yemek yeme fırsatı bulduk. Gerek ilgi ve alakaları, gerekse yemeklerin kalitesi gerçekten çok iyiydi. Kalabalık bir öğrenci grubuyla gelmemize rağmen herkesle tek tek ilgilenmeleri, servis hızları ve misafirperver yaklaşımları bizi çok memnun etti. Sporcu öğrencilerimiz de yemeklerden oldukça memnun kaldı. Kastamonu’ya yolu düşen herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederiz. Emek veren tüm çalışanlara teşekkür ederiz.