Hamdi Restaurant – Şişli – Şişli
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Hamdi Restaurant – Şişli Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Hamdi Restaurant – Şişli Videoları
📹 Reels videosu ekle
Hamdi Restaurant – Şişli Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Hamdi Restaurant – Şişli Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
12:00 – 00:00
Salı
12:00 – 00:00
Çarşamba
12:00 – 00:00
Perşembe
12:00 – 00:00
Cuma
12:00 – 00:00
Cumartesi
12:00 – 00:00
Pazar
Kapalı
Hamdi Restaurant – Şişli İletişim
Adres
19 Mayıs, 19 Mayıs Cd. No:2, 34000 Şişli/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0212) 375 00 16
Website
hamdi.com.tr
Şişli içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Hamdi Restaurant – Şişli Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
QR Menüyü fotoğraflara ve link olarak buraya ekledim. https://hamdi.qr.menulux.com/#!/categories Açıkcası ne yediysek çok memnun kaldık.. Patlıcanlı kebap, lahmacun, tulum peynir, gavurdağ salata. Çiğ Köftesinin pek bir esprisi yok. Ancak fiyatları çok yüksek. Adana kebap Aralık 25 itibariyle 950TL. Piyasanın çok üstünde bir fiyat. Servis kısımında garsonların gereksiz bir acelesi var gibi, biraz daha sakin olup biraz daha kibar olsa her şey daha güzel olacak.
Yemek güzel ama garsonlar son derece ilgisiz ve kaba sanki yemek yemeğe değil dayak yemeğe gelmişiz, bitirip hemen gitmeliymişiz hissi yarattılar. Döner varmı diyorsun bizde olmaz diyor menü de var ama yani garsonlar fena isterseniz gidin
Şirket iftarını yaptığımız restaurant. İftar yemekleri sıkıntılıdır. Aç insanlar her şeyi hemen isterler. Yemekler son derece hızlı ve kaliteli, hizmet ise kusursuzdu. İçerde iftarını açtiktan sonra puro içenler de olmasa atmosfere de 5 yıldız verirdim ama puro kokusu ortamı bozdu. Sigara neyse de puro içirtmemek lazım.
Bugün ekip yemeğine gittik yemeklerin hepsi ya koyun ya kuzu çorba zaten soğuk geldi ilgisiz asla dinleyip duymayan garsonlar cabası mekandaki müzikten kendi konuşmamızı duyamadık kısacası berbat ötesi
Servisten memnun kalmadım. Ramazan öncesi gitmiştik Bir buz istemek için bile garson bulamadık üstelik mekan çok dolu değildi.