Hacı Dayı Tophane – Bursa

Google puanı
Google 4,1
2.152 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Hacı Dayı Tophane Videoları

📹 Reels videosu ekle

Hacı Dayı Tophane Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Hacı Dayı Tophane Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 12:00 – 22:00
Salı 12:00 – 22:00
Çarşamba 12:00 – 22:00
Perşembe 12:00 – 22:00
Cuma 12:00 – 22:00
Cumartesi 12:00 – 22:00
Pazar 12:00 – 22:00

📞 Hacı Dayı Tophane İletişim

Adres Osmangazi, Osmangazi Çk. Sk. No:24, 16100 Osmangazi̇/Bursa, Türkiye
Bursa içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Hacı Dayı Tophane Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
2.152 değerlendirme
Solaris
Solaris bir ay önce

Bursa’da manzara eşliğinde hem ruhunuzu hem de midenizi mutlu edecek bir yer arıyorsanız rotayı kesinlikle Tophane’deki Hacı Dayı’ya çevirin. Saat Kulesi’nin hemen yanında, Bursa manzarasına karşı konumlanan bu mekan daha ilk anda atmosferiyle etkisi altına alıyor. İçeride kullanılan otantik detaylar, sıcak aydınlatmalar ve fonda çalan müzikler o kadar uyumlu ki kendinizi şehrin karmaşasından kısa süreliğine uzaklaşmış gibi hissediyorsunuz. Bölgenin yoğunluğunu bilenler için vale hizmetinin olması da büyük rahatlık olmuş. Daha masaya oturur oturmaz gelen sıcacık kabarmış ekmek, tereyağı, peynir ve ezme iştahı ikiye katlıyor. Özellikle o yeni çıkmış ekmeğin kokusu tam anlamıyla mutluluk… Daha ana yemekler gelmeden bile mutlu oluyorsunuz. Biz özel lahmacun, beyti sarma, çiğ köfte ve içli köfte denedik. Gerçekten her tabakta ayrı bir özen vardı. Çiğ köftenin acı dengesi tam kararındaydı; ne fazla baskın ne de yetersiz. Lavaş ve marul seçeneği sunmaları da güzel düşünülmüş. İçli köfte kızartma olmasına rağmen asla ağır değildi. Dışı incecik, iç harcı bol ve yağ dengesi tam kıvamındaydı. Özel lahmacun ise gecenin yıldızıydı diyebilirim. İncecik hamuru, sıcacık servisi ve sarımsaklı harcı inanılmaz lezzetliydi. Yanında gelen soğan, maydanoz ve limon miktarı da oldukça yeterliydi. Beyti sarma da hem sunum hem lezzet açısından çok başarılıydı; yoğurdu ve sosu tam olması gerektiği gibiydi. Ayrıca servis hızını özellikle söylemek lazım çünkü mekan yoğun olmasına rağmen hiç uzun süre beklemedik. Kısacası burada sadece yemek yemiyorsunuz; manzara, müzik, ambians ve lezzet birleşince tam anlamıyla küçük bir şölen yaşıyorsunuz. Evet fiyatlar bir tık yüksek olabilir ama aldığınız hizmet, lezzet ve deneyim düşünüldüğünde kesinlikle karşılığını veriyor. Bursa’da keyifli bir akşam geçirmek isteyenler için çok başarılı bir adres.

Şule Balkan
Şule Balkan 2 ay önce

Bursa’da gerçek kebap lezzeti arayanlar için tek adres. Etler lokum gibi, mezeler ise her zaman taze ve çok lezzetli. Güler yüzlü personeli ve hızlı servisiyle bizi yine çok memnun ettiler. Mekanın atmosferi ve temizliği her zaman 10 numara. Bursa'lı olarak diyorum ki, Bursa’nın kalbinde yemek yemeden dönmeyin.

Cemo
Cemo 2 ay önce

Ailece keyifli bir akşam yemeği için tercih ettik ve çok memnun kaldık. Manzarası tek kelimeyle harika, Bursa ayaklarınızın altında. Yemeklerin lezzeti ve porsiyonlar da oldukça tatmin ediciydi. Hem göze hem damağa hitap eden bir yer, kesinlikle tavsiye ederim

Aslı AYDIN
Aslı AYDIN 6 ay önce

Mekan atmosfer manzara çok güzel Bursalı olarak 2. Gidişim daha önce İftara gitmiştim etleri kebapları vs. Gayet Lezzetli Amaa İskender Gerçekten Olmamış Çok fazla salça tadı geliyor resmen salçalı su doluydu tabak İskender kebabı seven biri olarak iskender yemek için birdaha tercih etmem..

İrasss
İrasss 3 ay önce

İftar için Tophane Hacıdayı’ya geldik fakat maalesef ciddi bir hayal kırıklığı yaşadık. Çiğ köftelerin saatler öncesinden sıkıldığı çok belliydi, masada kararmış şekilde bizi bekliyordu. İkram edilen etler tabaklara parça parça ve soğumuş olarak geldi. En son gelen döner ise maalesef oldukça kötüydü. Böyle bilinen bir mekânda özellikle iftar gibi özel bir zamanda bu kaliteyi görmek üzücüydü. Umarım bu yorum dikkate alınır ve gerekli özen gösterilir.