GÜMÜŞ ET RESTAURANT – Niğde

Google puanı
Google 4,2
922 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

GÜMÜŞ ET RESTAURANT Videoları

📹 Reels videosu ekle

GÜMÜŞ ET RESTAURANT Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 GÜMÜŞ ET RESTAURANT Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 10:00 – 22:00
Salı 10:00 – 22:00
Çarşamba 10:00 – 22:00
Perşembe 10:00 – 22:00
Cuma 10:00 – 22:00
Cumartesi 10:30 – 22:30
Pazar 11:00 – 22:30

📞 GÜMÜŞ ET RESTAURANT İletişim

Adres Aşağı Kayabaşı, Bilgili Cd KYK ) KREDİ YURTLAR KURUMU KARŞISI, 51200 Niğde Merkez/Niğde, Türkiye
Niğde içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 GÜMÜŞ ET RESTAURANT Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,2
922 değerlendirme
Murat Gökhan Gün
Murat Gökhan Gün 4 ay önce

Sütlaç çok güzeldi fakat tahinin olmaması bizi biraz üzdü. Mekân ferah, ortamı hoş ve çalışanlar oldukça ilgiliydi. Özellikle lahmacun arası Adana’ya bayıldık, kesinlikle tekrar tercih ederiz.

Ogün SARP
Ogün SARP bir yıl önce

Ramazan ayında, para kazanma adı altında yaptıkları yemek olamaz. Meze diye getirdikleri hiçbir şey yok aldıkları ücret dehşet zaten. Fotoğrafta olan pişmeyen pirzola 670 TL birde mezeleri var (olmayan mezeler). Herkes iftarını açtı hala yemeği gelmeyen insanlar falan oruçlu insanlara yaptıklarını Allah’a havale edelim.. Para kazanma uğruna yazık..

Hümeyra YILDIZ AKKAMIŞ

Son yıllarda gittiğimiz en kalitesiz ilgisiz gereksiz pahalı bir ortamdı. Bebek porsiyonu büyüklüğünde mezeler ile ekmek ile karnımızı doyurduk sağolsunlar. Ramazan menüsü için rezervasyon alırken siparişi telefonda veriyorsun ki ezan sonrası beklemeyelim ancak bir kebap kaç dakikada pişebilir ezandan 35 dakika sonra geldi ve terasta olan müşteriler ile kesinlikle ilgilenilmiyor. Ayrıca oldukça soğuk bir mekandı.

Murat Bakman
Murat Bakman 3 ay önce

BERBATTI. Kesinlikle kimseye tavsiye etmiyorum. Et yemeğinin yanında soğan salatası olmadığını ilk defa görüyorum. 4 kişilik masada 2 tane hurma vardı. Mezeler kesinlikle yetersiz , müzelerden ziyade etin yanında getirdikleri pide bile 2 parçaydı, etler pişmemiş çok sert ve meze konusunu dile getirdiğimde garson yardımcı olmak yerine tersledi.

Kadir Polat
Kadir Polat bir yıl önce

Geçen yıl da gelmiştim. Gaziantep’li olarak lezzeti bize çok uygun. Özellikle manda yoğurtlu ayran ve pirzolası efsane. Köfte ve sucukta çok güzel. Güler yüzlü personelleri de hizmette kusursuz.