GRAND OSMANBEY NİĞDE – Niğde

Google puanı
Google 3,6
386 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

GRAND OSMANBEY NİĞDE Videoları

📹 Reels videosu ekle

GRAND OSMANBEY NİĞDE Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 GRAND OSMANBEY NİĞDE Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 GRAND OSMANBEY NİĞDE İletişim

Adres Kale, Paşakapı Cd. No:1, 51000 Niğde Merkez/Niğde, Türkiye
Niğde içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 GRAND OSMANBEY NİĞDE Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,6
386 değerlendirme
FURKAN ÖZTÜRK
FURKAN ÖZTÜRK 3 ay önce

Odalar gayet temiz, genelde pazarlamacı gibi tipler kalıyor. Aileler de vardı. Biz aile olarak gittik 2 oda tuttuk 2 gece kaldık. Sağolsunlar şehirdışından gelen misafirlerimiz olacağı için giyinmeleri adına oda ayarladılar. Niğde'ye her geldiğimde tek seçeneğim olacak.

hasan h AKTAŞ
hasan h AKTAŞ 6 ay önce

Klasik şehir oteli iş seyahatlerimde tercih ediyorum. Kahvaltısı da gayet yeterli, sabahları kendi yapımları poğaçaları da çok güzel.

Vet. Hek. Veysel Ünal

Otel güzeldi. Temiz Kahvaltısı çok güzeldi.Resepsiyondaki arkadaş çok ilgiliydi. Bi daha gelişimiz mutlaka gelecem.

ergin Algur
ergin Algur 4 ay önce

Cok guzel bir otel Kahvaltisi harika her gittigimde burda kaliyorum fiyatida uygun Kahvaltisi doyurucu herkese tavsiye ederim

Yunus emre
Yunus emre 9 ay önce

Otele ailecek geldik Otel genel olarak çok temiz ve güzel. Kahvaltısı gerçekten harikaydı. Ancak odadaki buzdolabı soğutmuyordu ve klima da çalışmıyordu, bu biraz olumsuz oldu. Bunun dışında resepsiyondaki Uğur Bey çok ilgili ve güler yüzlü davrandı, teşekkür ederiz.