Gölköy Yaşam Resort – Kastamonu

Google puanı
Google 4,0
892 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Gölköy Yaşam Resort Videoları

📹 Reels videosu ekle

Gölköy Yaşam Resort Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Gölköy Yaşam Resort Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 Gölköy Yaşam Resort İletişim

Adres Kastamonu Daday Yolu 5.Km D:65/A, 37200 Gölköy/Kastamonu Merkez/Kastamonu, Türkiye
Kastamonu içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Gölköy Yaşam Resort Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,0
892 değerlendirme
Larry Garbage
Larry Garbage 2 ay önce

Merhaba. Bir uygulama üzerinden tuttuğumuz havuz odalarımız (müstakil) ekstra ücret ödeyerek satın almış olmamıza rağmen “kışın orası kapalı” denerek ana binadaki odalardan birisine yönlendirildik. Problem etmedik ve odaya geçtik. (Taahhüt edildiği gibi odaların aradaki farkı bize ödendi.) Çift kişilik yatak yerine iki adet tekli yataktan birleştirilerek oluşturulmuş bir yatakta (aradaki çukurdan rahat edebilirseniz) uyumaya çalıştık. Tuvalet ve oda temizliğinden, tesisteki genel temizlikten hiç memnun kalmadık. Tüm bunlar yetmezmiş gibi, başımızı koyduğumuz yastıklardan birisinde ufak bir kan lekesi gördük. Kaldığımız süre boyunca hiç çalışmayan sifon yüzünden, tuvalete çöp kovası ile su dökmek zorunda kaldık. Ses yalıtımı namına hiçbir şey yok. İki yan odada birisi öksürürse, yanınızda öksürdüğünü düşünebilirsiniz. Tüm bunlara rağmen otelin güzel dingin konumu, etkileyici sıcak mimarisi ve restoran personelinin güleryüzlü olması sebebi ile tatilimizden keyif almaya gayret ettik. Verdiğim yıldızı da restorandaki aşırı ilgili Afgan çalışan sebebi ile veriyorum. Dünyalar tatlısı, çalışkan ve oteldeki tek ilgili personel. Tüm bu problemleri unutmak adına otelin düzenlediği canlı müzikli meyhane etkinliğine katıldık. Bize genel olarak ailelerin katıldığı söylendi. Ancak biraz fazla masa alıp, az daha fazla para kazanmak için olacak ki, yolda görseniz yolunuzu değiştireceğiniz bir sürü “erkek” grubu damsız bir şekilde meyhaneye alındı. Hiç şaşırtıcı olmayan ve beklediğim bir şekilde 1 saat geçmeden kavga çıktı. İşletme sahipleri her kimse burada da bir sorumluluk almayarak jandarma, oteldeki özel güvenlik vb. gibi kolluklarla olaya müdahale etmedi ve o gerginlikte 15-20 dakika boyunca o olaya maruz kaldık. Ardından gruplardan birisi ayrıldı. Personele buranın bir aile işletmesi olduğunu, çocukların da burada olduğunu hatırlatsak da; bunun eskiden neredeyse her gece yaşandığı ve muhtemelen sahiplerin kararıyla bu insanların buraya alınmaya devam ettiğini öğrenmiş olduk. Sonuç olarak; Güleryüzlü ve iyi niyetli restoran personeli, mimari ve konum bu tesis namına iyi olan şeyler. Ancak temizlik, mahremiyet, güvenlik ve müşterisiyle ve talepleriyle asla ilgilenmeyen işletme sahiplerini göze alıyorsanız gidebilirsiniz. Biz tekrar tercih etmeyiz.

Z. U
Z. U 7 ay önce

Tam bir hayal kırıklığıydı. Yıllar önce burda konaklamış çok sevmiştik. Cumartesi gecesi çocuklarımızla konaklamak için tercih ettik. Sakin ve huzurlu bir ortam diye hayal ettik ama mekanı resmen meyhaneye çevirmişler. Akşam 8’den gece 12’ye kadar bangır bangır canlı müzik yapılıyor restoranda, içki servisi var. O saate kadar dinlenmenin ve uyumanın imkanı yok elbette. Dışardan da geliniyor restoran kısmına. Müzik bittikten sonra gürültü bitmiyor elbette. Bu sefer de ayrılan müşterilerin kavgalarını, odasına gürültüyle çıkan diğer müşterilerin gürültülerini dinliyorsunuz. En kötüsü otelin her yerinde sigara içiliyor. Odalarda siz içmeseniz bile duman altı resmen. Çocuklarıma bu kötülüğü yaptığım için çok üzüldüm.Bir daha asla.

MURAT KEBABCI
MURAT KEBABCI 5 ay önce

Kastamonu’nun Gölköy mevkiinde yer alan tesis, şehrin gürültüsünden ve stresinden uzakta keyifli bir tatil geçirmek isteyenler için ideal bir alternatif oluşturuyor. Mimarisi ve doğasıyla son derece huzur veren bir tesis. Odaları geniş, temizlik sorunsuz. Kahvaltı yeterlidir. restoran çok başarılı. Özellikle pideler lezzetli. İstersiniz aileniz, isterseniz arkadaşlarla, isterseniz de tek başınıza gelip kafa dinlenmelik harika bir yer. Doğanın sunabileceği her tür güzellikler mevcut. Atlar, keçiler, kazlar, kiraz ağaçları ve yeşilin her tonuna şahit oluyorsunuz. Başta işletmenin sahibi zarif hanımefendi, işletme müdiresi ve diğer çalışanlar sayesinde çok keyifli bir tatil geçirdik. Her birine yürekten teşekkürler. Kesinlikle tekrar tekrar gelmeli bir mekan.

Taner Demir
Taner Demir 6 ay önce

Ya arkadaşlar gidin düzgün bir otel de kalın, bakın otel diyemiyorum buraya. Bir oda çok soğuktu. Resepsiyonda ki arkadaşa söyledim yeni açtılar ilerleyen saatlerde artacak.. artmadı sıcaklık ve sabaha kadar dondum. Örümcek ağlarının için ölmüş örümcekler vardı kaloriferin orada. Priz desen sadece televizyonun altında 3 lü koymuşlar, yatağın yanında yok. Öyle ki çay seti için koskoca masaya çekmek zorunda kaldım. İkramlıkta bulunan kahvelerin paketi açılmış. Bildiğin daha önce biri paketi açmış ziyan olmasın diye mi yoksa pintişikten mi bilmiyorum Müşteri içene kadar açık paketli kahveyi sunmuşlar. Arkadaşlar şampuan yok. Duş jeli ve şampuan olduğunu zannettim kutuları öyle girdim duşa. Çünkü kutuları kontrol etmedim hepsi duş jeli imiş sabunla saçımı yıkamak zorunda kaldım. Havlulardan kıl çıkıyor ya.. WiFi yok yada bana bilgisini vermediler. Kahvaltı rezalet. 1 küçük dilim beyaz peynir 1 dilim kaşar. Kaşar dan biraz daha istedim tamam dediler ama o da masama gelmedi. Çayı kendileri getiriyor 2 bardak ancak içebildim. Kardeşim otel falan değil gidin başka bir yere. Aldığı ücret de önemli miktarda. Bu paraya daha iyi yerlere kalabilirsiniz. Haftanın 4 günü otelde konaklıyorum. Bence bu yorumu dikkate alın.. Sağlıklı günler.

Dilay
Dilay 10 ay önce

Ailecek tatile gittik. Doğayla iç içe size bunun sevgisini aşılayacak bir otel. Çok şans eseri gittik ve bi anda iyikimiz oldu. Babam az kaldığımız için hala dert yanar. Hizmetten tutun dışarda ki çime kadar olağanüstü bit yer. Kaldığımız ilk gecenin sabahı saat 5te kendimizi o sessizliğe bırakıp tesisi izledik bi anda gercek dünyadan soyutlanıyorsun ve bu gercekten tatilin hakkini veriyor. Canlı müziği de gayet keyifliydi. Her şey için teşekkürler.