GençBey Restaurant – Arnavutköy

Google puanı
Google 4,2
1.100 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

GençBey Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

GençBey Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

📞 GençBey Restaurant İletişim

Adres Terkos, Terkos Karaburun Caddesi No:5, 34277 Arnavutköy/İstanbul, Türkiye
Arnavutköy içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 GençBey Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,2
1.100 değerlendirme
Özlem Demir
Özlem Demir 7 ay önce

Mekânın ortamı gerçekten çok güzel ve sıcak. Etler harikaydı, tavuk şişi de çok lezzetliydi. Ama kabak tatlısı… hayatımda yediğim en iyisiydi diyebilirim. Garsonların ilgisi ve güler yüzü de ayrı bir güzellik kattı. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.”

Gemma T.
Gemma T. 2 ay önce

Otoparka girdigimiz andan itibaren cok guzel bir karsilama oldu. Calisan ekip misafir gelmis gibi karsiladilar. Herkes guleryuzlu ve icten. Bu sebeple tesekkurler. Yemeklerin lezzeti, ikramlar da ayri guzeldi. Kaymakli ayva tatlisini cok begendik, yaninda gelen cay da tazeydi. Ayrica tuvalet temizligi olsun, masalarin temizligi olsun piril pirildi. Biz cok memnun kaldik, tekrar mutlaka kahvalti denemek icin gelecegiz. Cunku yoresel urunler de satılıyor. Hayirli isler ve bol kazanclar dilerim. Tekrar tesekkurler.

VURAL DEMİR
VURAL DEMİR bir yıl önce

Kuzu tandır başta olmak üzere çeşitli alternatifler var. Bence kahvaltı da veren benzer yerlerde hep aynı sıkıntı oluyor. Kahvaltı servisi yorucu çalışanların canı çıkmış oluyor. Bir iki dakika dinlenmeden bu kez de tandırcılar geliyor. Bence bu da hizmet kalitesini biraz etkiliyor gibi. Ayrıca gavurdağlı salatası da pek doğru yapılmamış. Ceviz ve nar ekşisi hiç yok. Aslında sormuştum da nasıl olduğunu ama bu salatanın adı var kendisi yok. Kuzu tandır güzeldi, iyi pişmiş ve lezzetliydi. Manda yoğurdunu mutlaka deneyin. Mezeler harika ama rakısız meze ne işe yarar :)

Barutcu Ticaret
Barutcu Ticaret 4 hafta önce

Geçtiğimiz hafta pazar günü Karaburun’da bir kahve içip dönelim derken Hep önünden geçiyoruz hiç uğramadık gidip bir şeyler atıştıralım öyle geçelim diye bu işletmeye uğradık. Çok aç olmadığımız için bir kuymak bir menemen gibi bir isteğimiz oldu. Ancak bize verilen cevap şu şekilde “ Bizim öyle bir servisimiz yok, Eğer iki kişilik bir serpme kahvaltı söylerseniz bunun akabinde ekstra olarak diğer isteklerinizi getirebiliriz” Dendi. Bir yanlışlık olabilme ihtimaline karşı farklı bir garsona tekrar sordum Gerçekten de öyleymiş. Kibarca konunun ücretin miktarı olmadığını çok aç olmadığımız için 1-2 şey atıştırıp çıkacağımızı söyledik fakat sistem farklı birşey üzerine kurulu. Yani önce kişi başı 1000 TL’den İki kişilik serpme kahvaltı söylersem Ancak o zaman istediğimi yiyebileceğimi söylediler. Kahvaltıya gidecek herkesin aklında bulunsun.

Sigorta Uzmanı
Sigorta Uzmanı bir hafta önce

Sakın kebap yemeyin çok kötü içi sinir dolu aklıma geldikçe ağzıma tadı geliyor oyyyy Şiş ve çorbalar salata başlangıç güzel Kuzu şiş 950 Kötü kebap 750 Mercimek 250 Ayran 110 Salata 450 Serpme kahvaltı kişi başı 1000