Gelgör Cağ Kebap Terminal Gel Gör – Erzurum
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Gelgör Cağ Kebap Terminal Gel Gör Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Gelgör Cağ Kebap Terminal Gel Gör Videoları
📹 Reels videosu ekle
Gelgör Cağ Kebap Terminal Gel Gör Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
🔥
Bu şehirde öne çıkan rota
Erzurum’da 1 Günün Varsa Bu Sırayla Gez
Rotayı Gör
Gelgör Cağ Kebap Terminal Gel Gör Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
07:30 – 23:30
Salı
07:30 – 23:30
Çarşamba
07:30 – 23:30
Perşembe
07:30 – 23:30
Cuma
07:30 – 23:30
Cumartesi
07:30 – 23:30
Pazar
07:30 – 23:30
Gelgör Cağ Kebap Terminal Gel Gör İletişim
Adres
Akgün Sitesi, Kazımkarabekir Mahallesi, Terminal Cd. No:37, 25100 Yakutiye/Erzurum, Türkiye
Telefon
(0442) 234 21 22
Website
gelgorcagkebap.com.tr
Erzurum içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
Popüler Rota Yazarı
💬 Gelgör Cağ Kebap Terminal Gel Gör Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Erzurum’a gelmişken gerçek bir cağ kebap deneyimi yaşamak istiyordum ve tercihimi Gel Gör Cağ Kebap’tan yana kullandım. Açık söylemek gerekirse beklentimin çok üzerinde bir lezzetle karşılaştım. Etin kalitesi, pişirme oranı ve sunumu gerçekten çok başarılıydı. Özellikle etin yumuşaklığı ve ağızda dağılan kıvamı uzun zamandır yediğim en iyi cağ kebaplardan biri olduğunu hissettirdi. Baharat dengesi tam kararındaydı; ne eti bastırıyor ne de lezzeti eksik bırakıyordu. Servis konusunda da oldukça memnun kaldım. Çalışanlar güler yüzlü, ilgili ve hızlıydı. Mekânın ortamı da sıcak ve samimiydi, insan kendini rahat hissediyor. Yanında gelen lavaş, soğan ve mezeler de taze ve lezzetliydi. Özellikle Erzurum’un o meşhur misafirperverliğini burada hissetmek çok güzeldi. Şehir dışından gelen biri olarak hem lezzet hem hizmet açısından kesinlikle tavsiye edeceğim bir yer oldu. Erzurum’a yolu düşen herkesin mutlaka uğraması gereken bir mekân. Gerçek cağ kebabın nasıl olması gerektiğini burada anlıyorsunuz. Tekrar Erzurum’a gelirsem ilk duraklarımdan biri kesinlikle burası olacak. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.
İlk defa Erzurum’a geldim , Cağ kebabını ilk defa yerinde yeme fırsatım oldu. Etin kendi lezzeti o kadar lezzetli suluydu ki İstanbul’da kekik ve pul biberle yiyor olmamızın sebebini burada eti hiç bişeysiz yiyince anladım. Etin kendisi resmen kekik kokuyordu, ara yağ dizim oranı çok iyidi , normalde yağ katmanını ayıran biri olarak buradakinde hiç yağ yediğimi bile anlamadım. 3 şiş yeterince doğurucuydu. İsterseniz devam ediyorlar. Kadayıf dolması ile bitirdik. Kadayıfı o kadar kıvamında ve cevizi öyle tazeydi ki , cevizin tüm aromasını şerbetinde hissederek yiyorsunuz. Pide ve lavaşlar ayrı ayrı paketlerde geliyor o da çok hoştu, salata soğan acılı ezmeyi de ikram olarak veriyorlar. 2 kişi 1600 küsür hesap ödedik.
Erzurum’a kalabalık bir grupla (yaklaşık 40 kişi) gittiğimizde tercih ettiğimiz bu cağ kebapçısından genel olarak memnun ayrıldık. Böyle büyük bir grupla gitmemize rağmen bizi hızlıca organize ettiler, bekleme yaşamadık ve servis oldukça akıcıydı. Bu açıdan gerçekten takdiri hak ediyorlar. Cağ kebabına gelecek olursam; lezzeti gayet güzeldi. Et yumuşaktı, aşırı yağlı değildi ve pişme derecesi tam kararındaydı. Ne kuru ne de çiğ kaldı, keyifle yedik. Masada döner yiyen arkadaşlar da vardı, onlar dönerin daha sulu olduğunu söylediler ama ben döner yemediğim için bu kısmı onların yorumuna dayanarak aktarıyorum. Çorba kalmamış olması biraz üzdü açıkçası. Ancak bunu söylediğimizde “Önden haber verseydiniz çorbayı ayarlardık” şeklinde açıklama yaptılar. Keşke girişte çorba kalmadığı bilgisi verilseydi, o zaman beklenti de oluşmazdı. Garsonlara ayrıca parantez açmak isterim. Genel olarak hepsi gayet kibar, ilgili ve güler yüzlüydü. Bizimle gerçekten güzel ilgilendiler. Sadece takıyı tek tek isteyince bir garsonun “tek seferde istesenize” der gibi bakması ufak bir detaydı ama yine de tavırları nezaket sınırları içindeydi, rahatsız edici bir durum olmadı. Çay servisi çok hoştu. 40 kişiye termosla bırakmak yerine çayları tek tek taze şekilde getirip doldurdular. Çayın lezzeti de gayet iyiydi. Hatta “Eğer demlenmemiş gibi gelirse biraz bekleyin, size daha demli çay getirelim” demeleri hoş bir incelikti. Tatlı olarak sütlaç yedik ve açıkçası beklediğimden çok daha iyiydi. Kıvamı tam yerindeydi; sallayınca oynuyor ama kesinlikle dağılmıyordu. Üzerindeki fındıklar taze ve yeni kavrulmuştu, tatlıya çok yakışmıştı. Hesap kısmına gelirsek; 3 şiş cağ, tatlı, su ve ayran için 750 TL ödedim. Günümüz şartlarında fiyatı fena bulmadım, verilen hizmet ve lezzete göre makul seviyedeydi. Özetle; lezzet, servis hızı ve personel ilgisi açısından memnun kaldığımız bir mekan oldu. Ufak tefek eksikler olsa da genel deneyim olumluydu. Erzurum’a yolu düşenlere rahatlıkla tavsiye edebilirim.
Erzurum'u gezmeye gelmişken cağ kebap yemeden olmaz diye düşündük ve etrafımızdakilerin önerisi ile Gel-Gör cağ kebap'a geldik. Çalışanlar saygılı idi. Cağ kebap dakik şekilde geldi ve siz yeterli diyene kadar cağ kebap gelmeye devam ediyor. Ben 4 şiş cağ kebap yedim yanında salata da geliyor. Biz açık ayran tercih ettik. Etler yedikçe geldiği için sıcacık lezzetliyken yeme fırsatımız oldu. Tatlı çeşitleri mevcuttu fakat tatlıyla aramız olmadığı için söylemedik. Biz memnun kaldık. Şehir dışından gelecek olanlara da öneririm....
Lezzetli meze ve salatalık bittikçe söylemeden yenileniyor garsonlar ilgili mekan şık ve ferah gidilir. Meze olarak biraz zayıf.