GASTROKARS RESTORAN İPEKHANIM ÇİFLİGİ İŞTİRAKİDIR – Kars
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
GASTROKARS RESTORAN İPEKHANIM ÇİFLİGİ İŞTİRAKİDIR Fotoğraflar
10
Fotoğraf
GASTROKARS RESTORAN İPEKHANIM ÇİFLİGİ İŞTİRAKİDIR Videoları
📹 Reels videosu ekle
GASTROKARS RESTORAN İPEKHANIM ÇİFLİGİ İŞTİRAKİDIR Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
GASTROKARS RESTORAN İPEKHANIM ÇİFLİGİ İŞTİRAKİDIR Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
12:00 – 00:00
Salı
12:00 – 00:00
Çarşamba
12:00 – 00:00
Perşembe
12:00 – 00:00
Cuma
12:00 – 00:00
Cumartesi
12:00 – 00:00
Pazar
12:00 – 00:00
GASTROKARS RESTORAN İPEKHANIM ÇİFLİGİ İŞTİRAKİDIR İletişim
Adres
Yusufpaşa, Halitpaşa Cd. No:39, 36000 Kars Merkez/Kars, Türkiye
Telefon
0532 055 06 30
Kars içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 GASTROKARS RESTORAN İPEKHANIM ÇİFLİGİ İŞTİRAKİDIR Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Mekanın atmosferi çok güzel. Gece müzik gösterisi de çok güzeldi. Azeri müziği seviyorsanız çok hoşunuza gider. Yemekler çok güzeldi. Yorumlardaki şeylerin hepsi yok ama ördekli börek, Rus pastası vs. Rus böreği, piti, evelik çorbası lezzetliydi. Gürcü şarabı da çok güzeldi. Fiyatlar turistik mekan olduğundan İstanbul seviyesindeydi. 5 bin lira ödeme yaptık. Ücrete kişi başı 300 tl olan gösteri bedeli de dahil.
Kendinizi evinizde hissedeceğiniz, son derece sıcak ve samimi bir işletme. Bir şehir plancısı-mimar çift olarak, kitaplarla dolu bu mekanda Kars Kültür Envanteri'ni inceleyerek vakit geçirmek bizim için seyahatin en unutulmaz anlarından biriydi. Mutfak performansı ise oldukça yüksek. Sıcak servis edilen tam buğday ekmekleri, yanındaki tuzlu yoğurt ve zahter ile harika bir başlangıç oldu. Etli Şirin Pilavı (içinde kayısı, erik, zereşk üzümü ve basmati pirinci var) ve Acem Kavurma gerçekten çok başarılıydı. Tatlı olarak tercih ettiğimiz helva lezzetliydi ancak içindeki hamur topakları (belki dibi tuttuğu için belki de özelliği bu olduğu için) dokusunu biraz etkilemişti. Turist grupları nedeniyle akşamları masa bulmak zor olabiliyor, bu yüzden rezervasyon yaptırmanızı öneririm. Kahve ikramları ve güler yüzlü personeli için ayrıca teşekkürler!
Piti denemek için gittim, işletmenin hoş bir havası var. Yapı, iç mekan ve müzikler çok nostaljik ortam yaratıyor. Yemek çeşitleri oldukça geniş, yöresel yemekleri tatmak için gidilebilecek yerlerden biri. Kuzu incik güzel pişmiş, lime lime dağılıyordu. Nohutlar bir tık diri geldi ve büyük ihtimalle tabağın bileşenleri ayrı ayrı pişirilmiş, sipariş anında emaye kapta ısıtılıp servis ediliyor diye düşünüyorum, bu yemeğin işletmede yapılıp bozulmasan sunulabilmesi açısından böyle oluyordur belki de. Kemikli etle pişmiş bir nohut tadı alamadım ama bu tamamen benim kendi hassasiyetim açısından böyle, yemeğin bir harman/bütün olarak bir puanını kırıyorum. Yoksa yemek genel olarak lezzetliydi. Lavaş ve pide konusunda Anadoluya olumsuz bir yorum söylemek pek mümkün değil, koku doku ve tat bakımından çok lezzetli pideler lavaşlar servis ediliyor. Tatlı olarak ekmek kadayıfı yedim, buram buram ekmek kokusu ve tadı vardı, yani fabrikasyon bir kek/ekmek değildi, şerbeti bol, kaymağı ayrında, her lokmada keyif aldım. Gayet kaliteli bir servis hizmeti sunuyorlar, Kars turu yapan herkesin bir öğün gelip denemesini tavsiye ederim.
Şık bir mekan, yemekler lezzetli. Kaz eti, evelik çorbası, acem kavurma, etli şirin pilav denedim hepsini de beğendim. Ayrıca çalışanlar çok ilgili ve güleryüzlü. Kars’ta en sevdiğim restaurant burası oldu.
Yumuşak müzikler eşliğinde minimal nezih bir atmosferde yemek için gayet güzel. Acem kavurma denedim, her ne kadar dana eti olsa da biraz sert, pilavı çok leziz, Evelik çorbasının bir özelliği yok, salçalı baharatlı su, iki gram da ot, o çorba bence gereksiz, ama ortam hizmet hijyen menü çok iyi, lezzeti ortanın üstü, fiyatlar bir parça yüksek gibi ama bu hizmet atmosfer menü seçimi gibi kriterlere göre gayet normal. Tavsiye ediyorum