Fedora Restaurant – Çanakkale

Google puanı
Google 4,2
284 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Fedora Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

Fedora Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Fedora Restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 12:00 – 02:00
Salı 12:00 – 02:00
Çarşamba 12:00 – 02:00
Perşembe 12:00 – 02:00
Cuma 12:00 – 02:00
Cumartesi 12:00 – 02:00
Pazar 12:00 – 02:00

📞 Fedora Restaurant İletişim

Adres Boğazkent, Kepez, Boğazkent, Atatürk Cd. No:2, 17100 Kepez/Çanakkale Merkez/Çanakkale, Türkiye
Çanakkale içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Fedora Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,2
284 değerlendirme
Şevval Kayabaşı
Şevval Kayabaşı 3 hafta önce

1 puanı manzara verdim o da Allahtan. 6 çeşit meze söyledik; atom ve enginar dışında hiçbiri güzel değildi. Hatta mezeler direkt kötüydü. Mesela köpoğlu yediğim en kötü köpoğluydu. Börülce inanılmaz tatsız tuzsuzdu. Servis çok kötüydü, kötülüğü şöyle anlatayım rezervasyonlu olmasına rağmen masaya 40dk’da geçtik. Balıklar gayet vasattı. Levrek ve mezgit istedik. Mezgit fileto geldi bu bize söylenmemişti. Yemek bittiğinde meyve ikramı yoktu. Çay servisi yok hiç çay yapılmıyormuş. Fiyat olarak 6 kişi ; 6 meze, 1 porsiyon karides, 1 porsiyon kalamaz 1 kilo levrek ve 1 kilo mezgit 7500 tl ödedik alkol yok.

Zeki Y.
Zeki Y. 2 hafta önce

Fiyatlar instagramda gösterilen gibi değil maalesef mezeler 190-210 arası diyorlar ama öyle değil maalesef. Bir tek içki fiyatı doğruydu. Manzara çok güzel ama yiyecekler için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.

Ramazan Akel
Ramazan Akel bir yıl önce

Çocuklu bir aile olarak Kolin otelin günübirlik ziyaretçisi olduk. Önce havuz-Hamam-Fitness salonunu kullandık. Fitness salonu gayet iyi ve yeterliyken, Hamam ve havuz alanının eskidiğini yer yer deforme olduğunu fark ettik. Yenilenme zamanı gelmiş. Gelmişken yemek de yiyelim istedik. Görevlilere restorantı sorduk; bir kaç restoranın olduğunu söylediler ve bizi fedora’ya yönlendirdiler. Ana binada değil yan blokta 5. Katta bir restoran. Yukarı çıkınca alkol almadığımızdan ve çocuklu aile olduğumuzdan dolayı pek bizlik bir yer olmadığını fark ettik ama manzarasına gönlümüzü kaptırdık diye oturduk. Yiyecek olarak sadece balık ve antrikot var. Köfte, tavuk, hamburger falan yok. Çocuklu ailelere pek de uygun değil. Buraya geliyorsan rakı balık yapacaksın; yoksa da çok meşgul etmeyeceksin gibi bir tavır hissettik. Levrek söyledik masaya geldi,yağda kızartılmış!!! Ya ben dışarda balık yiyeceksem neden sizin beklemiş yağınızda kızartılmış balık yiyeyim! Levreği en lezzetli zamanında ızgarada yapmayacaksınız ziyan etmeyin! Bir de Çanakkale’nin en iyi balık yapan yeriymiş! Pes…Evet belki balıktan önce alkolü söylesek bize de sorulurdu balığını nasıl istersiniz diye! Kısacası alkol alan arkadaşlar bu yorumu görmezden gelebilirler. Alkol almayacak ve ya kullanmayanlar için paranızla size ikinci sınıf muamele çekecek yere gitmeyin! Recep abinin hoş sohbet güler yüzü de kurtarmadı. Bize sorulmadan masaya tatlı geliyorsa bu ikram olur. Hesaba dahil edilmez. Kolin hotel ilk ve son buluşmamız oldu.

Berna Ceylan Yalnız
Berna Ceylan Yalnız 11 ay önce

Tatil dönüş yolculuğumuzda akşam yemeği molası için internet üzerinden bulduk. Otel binasında olduğunu görünce lüx bir restoran hayaliyle teras kata çıktık. Hatta yol kıyafetimiz uygun olur mu diye bile düşündük. Ancak bizi Yunanistan kasabası balık restoranı havasında bir balıkçı karşıladı. İlk baştaki hayal kırıklığı ilerleyen dakikalarda azalarak geçti. Duvarları mavi beyaz dekorlu kapalı alandan terasa çıkınca manzara çok etkileyiciydi. Kalamar karides oldukça lezzetli ve tazeydi. Mezeler güzeldi.

Cahide Sayman
Cahide Sayman 11 ay önce

Mekanın manzarası çanakkaledeki en iyi manzaralardan. Köfte ve iki çeşit meze yedik, gelen yiyecekler taze ve lezzetliydi. Fiyatları dışarı göre bir tık pahalı ancak bu manzarayı sonuna kadar hak eder. Personel gayet ilgili, başınızda beklemiyorlar, kibarlar. Tek yıldızı kırma sebebimse menüde yer alan kırmızı et kısmından sadece köftenin mevcutta bulunması. Eşimle külbastı istedik ancak köfte dışında kırmızı et olmadığını söylediler, bu durum sizi balık yemeye zorluyor gibi. Masalarda kürdan yok, servisteki tek eksiklik buydu. Ayrıca mekanda sürekli Yunan müzikleri çalıyor.