Fauna – Ataşehir

Google puanı
Google 4,3
553 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Fauna Videoları

📹 Reels videosu ekle

Fauna Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Fauna Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi Kapalı
Salı 12:00 – 14:00
Çarşamba 12:00 – 14:00
Perşembe 12:00 – 14:00
Cuma 12:00 – 14:00
Cumartesi 12:00 – 14:00
Pazar Kapalı

📞 Fauna İletişim

Adres Küçükbakkalköy Mah. Işıklar Cad, Ahmet Muhip Dranas Sk. NO:9/A, Ataşehir/İstanbul, Türkiye
Ataşehir içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Fauna Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,3
553 değerlendirme
E.Ö
E.Ö 3 hafta önce

Internet tesaduf gorduk ve birkac listede bulunmasi sebebi ile gidelim dedik. Minik bir yer rezervasyon sart. Onceden siparis edipte yiyebileceginiz urunler de var. Biz genel olarak makarna yeriz diye dusundugumuz icin sadece etli pay soyledik. Kuzu etli vs. Menuden detayi gorursunuz. Pancarli salata soyledik. Cok lezzetliydi. Burrato iyiydi. Ama domateslisini soylemek isterdim. Onceden siparisimiz de guzeldi. Pay cok guzeldi kitir kitirdi. Makarnalarin hamuru da leziz ve aldenteydi. Ala domatesli soyledik ama biraz daha freshlik isterdim. Benim icin baygindi. Diger soyledigimiz de sarimsak vs li ravioli onu da biraz daha fresh icerikli secsek iyiydi. Ama menuye de yazdiklari gibi orada pisen hersey agir. Biraz agirdi hersey. Muhallebi de hafifti ve fresh . Yemekten sonra o iyi gitti. Hos ve denenebilir biryer. Iceride de sikcana gelenler vardi sohbetlerden anladim. Su boregi de varmis. Onda da aklim kaldi . Bir dahakine..

asena selvi
asena selvi 5 ay önce

ilk yediğim günü hatırlıyorum. "Domates soslu makarna ne kadar farklı olabilir ki?" demiştim içimden. Sonuçta makarna makarnadır, sos da sos. Ama ilk çatalı ağzıma götürdüğüm an her șey değişti. O an anladım ki, bugüne kadar yediklerim gerçekten domates soslu makarna ise, bu başka bir şeydi. Bu bir yemek değil, bir deneyimdi. Sosun derinliği, domatesin tazeliği, içindeki gizli emek ve dengeli tat. Hepsi bir araya gelmiş, basit sandığım bir yemeği adeta küçük bir ütopyaya çevirmişti. O gün kendime söz verdim, tüm sevdiklerimi bu deneyime ortak edeceğim diye. Bugün de çok sevdiğim bir arkadaşımı götürdüm aynı heyecan ve şaşkınlıkla ayrıldık. Ellerinize emeğinize sağlık!

Müge Duysak
Müge Duysak bir ay önce

Lezzetler mükemmeldi. Çalışan arkadaş harikaydı. Şefler çok iyiydi. Rezervasyon gerekiyor çünkü küçük bir işletme. Kullanılan malzemeler o kadar kaliteli ki porsiyon büyük olmamasına rağmen aşırı doyurucu. Çorbaları enfes ve hiç alışkın olduğumuz çorba değil. Makarnalar lezzet bombası. Tatlılar harika. Limonlu tartı denemelisiniz. Çok çok memnun kaldığımız bir gündü, teşekkür ederiz.

Ayça Kazaz
Ayça Kazaz 2 ay önce

Tek kelimeyle harika. Tattığım tüm tabaklardan memnun kaldım. Tıka basa doydum tatlıya yerim kalmadığı için bir daha geleceğim gibi duruyor :) Hayatımın en güzel makarnalarını yedim. Porçinili sarımsaklı ravioli muhteşem ötesi. Kuzu incikli makarna keza muhteşem bir tabak. Sadece tabakların bazılarında biraz tuz eksikliği hissettim. Küçük, sakin bir işletme. Masaların çok yakın olması herkese hitap etmeyebilir. Biz gittiğimizde nispeten dolu sayılırdı. Mutfağı izleyebilmek güzel bir deneyim oldu. Yeniden görüşmek üzere.

Servet baykuş
Servet baykuş bir ay önce

Yemek olarak yahni kuzu müthiş güzeldi. Makarnalı kuzu ise biraz ağırdı. Ben şahsen et yemeklerinde makarna yerine pilav vb ürünleri tercih ediyorum makarna uyumlarını sevemedim. Makarnası çok güzeldi hatta yediğimin en iyisiydi. Mekan dardı park yeri bulmakta çokça zorlandık. Size özel olması hoş.