Fasuli Garden Çekmeköy – Çekmeköy
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Fasuli Garden Çekmeköy Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Fasuli Garden Çekmeköy Videoları
📹 Reels videosu ekle
Fasuli Garden Çekmeköy Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Fasuli Garden Çekmeköy Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
08:00 – 23:00
Salı
08:00 – 23:00
Çarşamba
08:00 – 23:00
Perşembe
08:00 – 23:00
Cuma
08:00 – 23:00
Cumartesi
08:00 – 23:00
Pazar
08:00 – 23:00
Fasuli Garden Çekmeköy İletişim
Adres
Merkez, Çavuşbaşı Cd. No:105/A, 34782 Çekmeköy/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 334 34 53
Website
fasuli.com.tr
Çekmeköy içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Fasuli Garden Çekmeköy Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Doğum günümü sürpriz kutlamak için ailem rezervasyon yaptırmış fakat içeri girer girmez bizi karşılayan hanımefendi masaya eşlik ederken masanın başındaki garson “doğum günü masası mı?” diye sordu sonrasında da “pastaları var mı?” diye tekrar başka bir soru yöneltti ve doğal olarak süpriz planlanan doğum gününü öğrenmiş oldum. Bu tarz sürpriz olabilme ihtimali olan rezervasyonları müşterilerin gözünün içine bakarak konuşmak doğru değil. Bu noktada tabii ki önemli olan ailemle vakit geçirmek olduğu için bozuntuya vermedim ve birlikte güzel bir yemek yemeye odaklandım. Patates kızartması, kara lahana çorbası, karışık pide, ızgara köfte, tavuk şiş ve beğendili köfte siparişi verdik. Çorba ve patates erkenden geldi lezzetli ve sıcaktı. Sonrasında karışık pide geldi sıcak ve gerçekten lezzetliydi. Pideden tam olarak 20 dakika sonra beğendili köfte ve tavuk şiş siparişlerimiz geldi 10 dakika sonrasında da ızgara köfte geldi. Böylelikle masadaki herkes ayrı zamanlarda yemeğini yemiş oldu ve ailemle birlikte yemek yemişiz gibi de olamadı. Birisi yemek yerken diğerlerinin onu izlemesi ve yemeklerin arasının minimum 10 dakika olması böyle prestijli bir restorant için kötü bir izlenim. Yetkili beyefendinin de masaya siparişlerin gecikmesi sebebiyle gerginliğini görmüş olduk garsonları sipariş gecikmesi konusunda önümüzde uyardı. Bu gerginlik de müşteriye yansıtılmamalı. Sonrasında siparişlerimiz geç kaldığı için baklava ve çay ikram ettiler bu şekilde ince düşünmeleri hoştu ama bu kadar plan bozukluğu ve aksilikten sonra bir daha bu mekanda organizasyon planlamayı düşünmem.
Fasuli gitmek istediğim yerlerden biriydi. Ben fasulye pilav kavurma tabağı yedim. Kavurma çok lezzetli ve lokum gibiydi. Fasulyenin baharatı yoğundu, pilavın kıvamı çok iyi değildi ama lezzetliydi. Yemeklerin biraz daha sıcak gelmesini tercih ederim. Hizmet iyiydi yemeklerimiz hemen geldi. Fiyat bir tık pahalı ama mekanın görünümü de zaten lüks duruyor. Mekan çok kalabalık ve gürültülüydü. Önünde otoparkı da var.
Yediğim en güzel fasulye, pidelerimiz gelene kadar bir porsiyon kuru fasulye pilav yiyelim dedik dayanamayıp birer porsiyon daha söyledik öyle bir lezzet. Her siparişte yeni ekmek ve turşu da getiriyorlar dikkatimizden kaçmadı. Pideler gelene kadar doyduk resmen, o kadar güzeldi ki pişman değiliz. Düşünmeden gelin muazzam bir lezzet
Mekan, bölgedeki restoranlara göre ortalamanın üzerindeydi. Serpme kahvaltı için gittik. İç tasarımı modern, ferah ve oldukça şıktı. Mayıs ayında bahçe/havuz kenarında oturmayı düşünenler için şemsiye altı tercih etmek daha iyi olabilir; ağaçlardan sürekli tohum düştüğü için kahvaltı keyfini biraz etkiliyor. Dış alandaki masalar biraz küçüktü, ürünler masaya sığmakta zorlandı. Daha geniş masalar tercih edilebilir. Servis hızlıydı ancak pazar günü gitmemize rağmen mekan çok kalabalık değildi, yoğun zamanlarda aynı hız korunabiliyor mu emin değilim. Masadaki ekmek bittiğinde yenisi getirilmedi ya da isteyip istemediğimiz sorulmadı. İhtiyaç duymadığımız için sorun olmadı ama masaların takibi konusunda eksik hissettirdi. Lezzet tarafında ise ara sıcaklar (börek, pişi ve gözleme) dışında ürünleri başarılı bulduk. Sucuğu ve menemeni özellikle çok beğendik. Gözleme ise hamur kalacak kadar az pişmişti, bu konuda biraz daha geliştirme yapılabilir.
Nereden başlamam gerekiyor bilemedim. Kapıda valeden itibaren restoranda müthiş bir nezaket ve güler yüzlü hizmet var. Restoran çok geniş, ferah ve trafik gürültüsünden izole bir yer. Masada Ceren Hanım ve Emir Bey çok güzel ilgilendiler. İçinde kuru fasulye, tereyağlı pilav ve kavurma olan Akif usta tabağı 1 sipariş ettik. İlave ortaya muhlama ve karışık fasuli pide söyledik. Tatlı olarak bol fındıklı fırın sütlaç geldi. Akif usta tabağı gerçekten dolu ve tek başına doyurucuydu. Kuru fasulye ve sütlaç efsane olmakla beraber tüm yediklerimiz harikaydı. O nezaket ve şıklığı müşteri kazıklamak için değil müşteriyi kazanmak ve rahat hissettirmek için kullanıyorlar. Fiyatlar makul. Hizmet süper. Siparişlerimiz çok hızlı geldi. Sadece restoran içinde göstermelik bir temizlik yok, Mesciti bile tertemiz ve alttan ısıtmalı. Aile ve iş yemekleri için çok ideal bir yer. Hasretini çektiğimiz güvenilir bir esnaf. Valeden Burhan Beye de teşekkürler.