Eyüp Sultan Konağı Restaurant – Eyüpsultan
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Eyüp Sultan Konağı Restaurant Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Eyüp Sultan Konağı Restaurant Videoları
📹 Reels videosu ekle
Eyüp Sultan Konağı Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Eyüp Sultan Konağı Restaurant Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
07:00 – 00:00
Salı
07:00 – 00:00
Çarşamba
07:00 – 00:00
Perşembe
07:00 – 00:00
Cuma
07:00 – 00:00
Cumartesi
07:00 – 00:00
Pazar
07:00 – 00:00
Eyüp Sultan Konağı Restaurant İletişim
Adres
İslambey, Kalenderhane Cd. No:19, 34050 Eyüpsultan/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0212) 567 57 34
Eyüpsultan içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Eyüp Sultan Konağı Restaurant Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Kahvaltımızı yaptığımız bir mekan. Serpme kahvaltıları çeşitleri güzel bir mekan Tavsiye ederim fakat övgü ole bahsedemem çünkü çok eksikleri ve hizmet kalitesi noktasında sorunları var. Yinede önce bir namaz kılıp sonrada burada kahvaltı yapabilirsiniz.
Yemekler güzel fiyatlar gayet normal ancaaaak kişi başı kuver uygulaması yapılıp aynı zamanda 20₺garson parası adı altında bir ücret daha eklenmişti hesaba yani tam olarak 1 kişilik hesap ücreti fazladan kakalıyorlar.. Özetle yeterince özenli olmayan bu mekana bir daha gitmem...
Tarihi Eyüp Sultan konağındaki gördüğüm rezilliği hiçbir yerde görmedim. İskender içinden bildiğiniz iyi pişmiş böcek çıktı bunun üzerine hiç istifini bozmayan garson abi ben size kuzu yaptırıyorum dedi özür bile dilemedi. Biz reddettik ayrılmak istediğimizi söyledik. Onun üzerine daha adamlar bir de hesap aldılar "abi yemediğiniz kısmı almadım" dedi dalga geçer gibi. Küfrederek ayrıldım. Sonunda ayrilmasam garsonun teki ile tekme tokat birbirimize girecektik. Bir işletme müdürü özürü diledi hakkını vermek lazım. VAY Anasını vay.
Pideleri çok başarılı ancak kebaplar biraz ağır ve fiyatlar tuzlu sayılır, ancak etleri kaliteli ve güvenilir olduğu için tercih ediyoruz, mekan dekorasyonu yenilenebilir
3 Sene önce standart içeriği çok az olan bir iftar tabağına 45 TL ücret almışlardı. Fiyat performans olarak çok kötü bir yer.