Eyüp Sultan Konağı Restaurant – Eyüpsultan

Google puanı
Google 4,0
87 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Eyüp Sultan Konağı Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

Eyüp Sultan Konağı Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Eyüp Sultan Konağı Restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 07:00 – 00:00
Salı 07:00 – 00:00
Çarşamba 07:00 – 00:00
Perşembe 07:00 – 00:00
Cuma 07:00 – 00:00
Cumartesi 07:00 – 00:00
Pazar 07:00 – 00:00

📞 Eyüp Sultan Konağı Restaurant İletişim

Adres İslambey, Kalenderhane Cd. No:19, 34050 Eyüpsultan/İstanbul, Türkiye
Eyüpsultan içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Eyüp Sultan Konağı Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,0
87 değerlendirme
Vedat CAN
Vedat CAN 8 yıl önce

Kahvaltımızı yaptığımız bir mekan. Serpme kahvaltıları çeşitleri güzel bir mekan Tavsiye ederim fakat övgü ole bahsedemem çünkü çok eksikleri ve hizmet kalitesi noktasında sorunları var. Yinede önce bir namaz kılıp sonrada burada kahvaltı yapabilirsiniz.

Elif Tula
Elif Tula 8 yıl önce

Yemekler güzel fiyatlar gayet normal ancaaaak kişi başı kuver uygulaması yapılıp aynı zamanda 20₺garson parası adı altında bir ücret daha eklenmişti hesaba yani tam olarak 1 kişilik hesap ücreti fazladan kakalıyorlar.. Özetle yeterince özenli olmayan bu mekana bir daha gitmem...

Arif Gökçen
Arif Gökçen 9 yıl önce

Tarihi Eyüp Sultan konağındaki gördüğüm rezilliği hiçbir yerde görmedim. İskender içinden bildiğiniz iyi pişmiş böcek çıktı bunun üzerine hiç istifini bozmayan garson abi ben size kuzu yaptırıyorum dedi özür bile dilemedi. Biz reddettik ayrılmak istediğimizi söyledik. Onun üzerine daha adamlar bir de hesap aldılar "abi yemediğiniz kısmı almadım" dedi dalga geçer gibi. Küfrederek ayrıldım. Sonunda ayrilmasam garsonun teki ile tekme tokat birbirimize girecektik. Bir işletme müdürü özürü diledi hakkını vermek lazım. VAY Anasını vay.

Kübra Ada
Kübra Ada 8 yıl önce

Pideleri çok başarılı ancak kebaplar biraz ağır ve fiyatlar tuzlu sayılır, ancak etleri kaliteli ve güvenilir olduğu için tercih ediyoruz, mekan dekorasyonu yenilenebilir

Ahmet Tek
Ahmet Tek 9 yıl önce

3 Sene önce standart içeriği çok az olan bir iftar tabağına 45 TL ücret almışlardı. Fiyat performans olarak çok kötü bir yer.