Emirgan Sütiş Eyüpsultan – Eyüpsultan
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Emirgan Sütiş Eyüpsultan Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Emirgan Sütiş Eyüpsultan Videoları
📹 Reels videosu ekle
Emirgan Sütiş Eyüpsultan Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Emirgan Sütiş Eyüpsultan Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
07:00 – 00:00
Salı
07:00 – 00:00
Çarşamba
07:00 – 00:00
Perşembe
07:00 – 00:00
Cuma
07:00 – 00:00
Cumartesi
06:00 – 00:00
Pazar
06:00 – 00:00
Emirgan Sütiş Eyüpsultan İletişim
Adres
İslambey, Kalenderhane Cd. No: 19, 34050 Eyüpsultan/İstanbul, Türkiye
Telefon
0540 567 57 34
Eyüpsultan içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Emirgan Sütiş Eyüpsultan Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Mekana geldiğimizde başta serpme kahvaltı seçeneği sunulmadı, ancak sorduğumuzda ayrı bir menü getirildi. Kahvaltı için iki ayrı menü yapmaları çok garip. Servis geç geldi, gelen ekmek ve simitler bayattı. Saat 12:00 civarı geç geldiğimiz için bunu sorun etmedik ancak peynir tabağının üzerinden çıkan yoğun tüyler aşırı rahatsız etti ve kalkmak istediğimizi belirttik, ikiletmeden münakaşaya girmeden kabul ettiler sağolsunlar. Hijyen standartlarının bu kadar düşük olması böyle bir markaya hiç yakışmıyor. Yemeden kalkmak zorunda kaldık. Google yorumlarındaki düşük puanların ne kadar haklı olduğunu maalesef tecrübe ederek öğrendik. Mekanın tek olumlu yanı hizmet veren çalışan arkadaştı. Bir daha uğramam tavsiye de etmem.
Sütiş in en klasik sevdiğim tatlısı kazandibi üzerine tarçın tozu döküyorum ve lezzeti gayet başarılı , bu sefer yanına iki topta dondurma istedim ama kazandibi kadar basarili değildi daha önce Çengelköy deki dükkanlarında da yemiştim oradaki ile aynı lezzette kazandibi , çalışan gençler işini yapıyordu ama biraz daha Güleryüz ve tecrübe beklerdim
Tamam bu mekam kendini premium konumlandırmış anlıyorum. Ürünlerin kalitesi iyi lakin fiyat fiyatlar buna da değer mi emin değilim. Bir peynir tabağı 515tl çok az peynir var söğüş 275 ve çok az bunların maliyeti ne ki çok fazla kar olmalı. Sıradan simit bile 40tl. Kol böreği 275. Ürünlerinin kalitesine bişey diyemem ama F/p değil.
İftar sonrası ailecek güvenerek gittiğimiz yerden şaşkınlık içerisinde döndük.şuanda da belli başlı biyerde çay içiyoruz ne yazıkki.Bar kısmı o kadar sıkıntılıydı ki kahvelerimiz yarım soğuk geldi. Ayrıyetten her birimizin kahvesi 15 dakıka aralıklarla geldi birimiz kahveyi bitirirken öbürü baktı. Herşeyi geçiyorum sade diye gelen kahveler şekerli, şekerli diye gelen kahveler sade geldi. Ne kahve keyfi yapabildik ne de sohbet ortam öyle gerildi. Garsonlara diyecek bişeyim yok onlar işini yapan insanlar ellerinden geleni yaptılar. Fakat iptal ettiğimiz lattenin bile ücretini ödedik gerçekten akıl alır gibi değil emirgan sütişin bu durumu düzeltip telafi etmesini bekliyoruz. Saygılar.
Fiyatlar için ortanın biraz üstü diyebiliriz.Onun dışında temiz ve güzel bir atmosferi olan bir ortamdı;garson çocuklar da oldukça kibar ve ilgiliydiler.