Elit Otelhan & Küçükağa Restaurant – Amasya

Google puanı
Google 4,8
1.199 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Elit Otelhan & Küçükağa Restaurant Videoları

📹 Reels videosu ekle

Elit Otelhan & Küçükağa Restaurant Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Elit Otelhan & Küçükağa Restaurant Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 Elit Otelhan & Küçükağa Restaurant İletişim

Adres Black Sea Region, Ellibeşevler Mahallesi Celal Topala Sokak B-1 Blok No:3, D:2a, 05100 Amasya Merkez/Amasya, Türkiye
Amasya içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Elit Otelhan & Küçükağa Restaurant Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,8
1.199 değerlendirme
MUSTAFA AVCI
MUSTAFA AVCI bir hafta önce

Oteli asıl değerli kılan, çalışanları. Patronlardan ziyade burada emek veren ekip gerçekten çok özverili. Özellikle oda temizliğinden sorumlu ablalar harika iş çıkarıyor. Odamı kusursuz temizlemişler, hatta şahsi eşyalarımı bile özenle düzenleyip bazılarını yıkamışlar. Kendilerine teşekkür ettim ama yine de mahcup oldum. Restoranda görev yapan Sinan Bey ve resepsiyonda ki İlkay Bey son derece ilgili, güler yüzlü ve misafirlerle yakından ilgileniyor. Resepsiyondaki arkadaşlar da aynı şekilde nazik ve yardımsever. Şu anda 301 numaralı odada konaklıyorum ve aldığım hizmetin parasını hak ettiğini düşünüyorum. Açık büfe yeterli seviyede; ne çok iyi ne de kötü. Daha kaliteli malzemeler kullanılırsa çok daha başarılı olabilir. Bunun dışında temizlik her alanda ön planda ve bu benim için en önemli kriterlerden biri. Emeği geçen herkese teşekkür eder, bu şekilde devam etmelerini dilerim. * kahvaltı biraz daha kaliteli malzeme ile yaparsanız iyi olur.

ssemis 23
ssemis 23 3 hafta önce

2 günlük Amasya gezimizde 1 gece konaklamak için tercih ettik oteli en çok yorum alan otel olduğu için ancak hayal kırıklığı yaşadık çünkü otel odası inanılmaz derecede sigara kokuyordu. Bavulumdaki kıyafetten çocuğumun yastığına kadar koku sinmişti bu nedenle hiç memnun kalmadım. Odanın temizliği idare ederdi ama odanın sigara kokması başlı başına kötü bir deneyim yaşattı. Yıl olmuş 2026 bir zahmet buna da izin vermesin işletme gerekli tedbiri alsın. Onun dışında kahvaltı normaldi açıkbüfede yeterli kahvaltılık yiyecek vardı. Kalitesi tartışılır tabi malzemelerin ama aç da kalmazsınız kahvaltıdan. Konum açısından merkeze araba ile 10 dk sürmez zaten yakın.

Nsl
Nsl geçen hafta içinde

Karadeniz gezimizin son durağı olarak arefe gecesi bir gece konakladık. Herşeyiyle mükemmel diyebilirim gerek temizlik olsun gerekse personelin ilgi alakasi olsun cok memnun kaldik. Kahvaltısı da cok çeşitli. Otelin sahibi olan beyefendi cok nazik kahvaltıda hepimizle teker teker bayramlaştı. Çıkış yapınca lastigimizin patladığını farkettik ayni beyefendi bizimle cok ilgilendi sagolsun bayram olmasina ragmen bize bir lastikçi bile buldu. Kendisine tekrar teşekkür ederiz Herkese tereddütsüz tavsiye ediyoruz

joudy nassani
joudy nassani 2 hafta önce

Otelde konaklamamızdan çok memnun kaldık. Odalar oldukça temiz, düzenli ve rahattı. Kahvaltı ise çok lezzetli ve çeşitliydi. Özellikle şef sınaf Bey’e teşekkür etmek istiyorum. Hazırladığı yemekler gerçekten çok başarılıydı ve güler yüzlü yaklaşımı konaklamamızı daha da keyifli hale getirdi. Personelin ilgisi ve hizmet kalitesi de oldukça iyiydi. Kesinlikle tekrar tercih edeceğimiz bir otel.

Abdullah Taha Caba
Abdullah Taha Caba 4 ay önce

Gerçekten harika bir konaklama deneyimi yaşadım. Odalar tertemiz ve çok konforluydu. Ekip arkadaşları son derece ilgili ve güler yüzlüydü, çok yardımcı oldular. Kahvaltı zengin ve lezzetliydi, bol seçenekler var. Çok keyifliydi. Otel şehir merkezine çok çok yakın, sakin bir konumda ve park sorunu yaşamadım. Her açıdan çok memnun kaldım, tavsiye ediyorum ve Amasya’da tekrar kalacağım ilk adres kesinlikle burası olacak.