Discovery Hotel – Ümraniye

Google puanı
Google 3,8
1.014 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Discovery Hotel Videoları

📹 Reels videosu ekle

Discovery Hotel Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Discovery Hotel Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 Discovery Hotel İletişim

Adres Şerifali, Kule Sk. No:17, 34775 Ümraniye/İstanbul, Türkiye
Ümraniye içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Discovery Hotel Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,8
1.014 değerlendirme
Bilal
Bilal 3 ay önce

İş seyahatlerim için Anadolu Yakası'nda her zaman bu oteli tercih ediyorum. Odalardaki yataklar çok rahat ve internet bağlantısı oldukça güçlü. Ümraniye'de güvenle kalabileceğiniz tek adres

Kerem Yıldız
Kerem Yıldız 3 ay önce

Kule Sokak üzerinde kolayca bulduğumuz bu tesis, bizi şık tasarımıyla etkiledi. Akşamları lobide oturup dinlenmek çok keyifliydi. Çalışanların profesyonel yaklaşımı sayesinde sorunsuz bir konaklama yaşadık.

Sena Akkaya
Sena Akkaya bir hafta önce

Eşimle beraber seyahatimizde bu oteli seçtik odalar temizdi kötü yorumlarla hiç ilgisi olmayan sessiz ve güzel bir otel.

Cengizhan Kenç
Cengizhan Kenç 6 ay önce

Şuan odadan yazıyorum ben belki 50 tane otelde kalmışımdır yemin ederim son 3 e girer , aile ile kesinlikle kalınmaaz , küfürlü konuşmalar , gece sarhoş olup bağıranlar odada dolap yok buz dolabı yok klozetin sifonu açık kalıyor malesef önermiyorum

Emrullah Şengül
Emrullah Şengül 6 ay önce

İş seyahatı için kullandığım bir konaklama olacaktı ancak olamadı. Yaşadığım tüm deneyimi hiçbir yanlılık olmadan aktarıyorum. 3 günlük ödeme yaparak (Kredi kartı geçiyor olmasina rağmen özellikle havale istenildi.) odaya girdim. Odalar inanılmaz küçük ancak bu sorun etmedim. Odada buzdolabı yok. Sonra fark ettim ki çay vb. vardı ancak su ısıtıcı yoktu. Bunu da sorun etmedim aradim getirdiler. Giriste ve cikista asansor arizaliydi. Valizleri 1 kat elle cikarmak zorunda kaldim. Ayrica 0 numaraya basiyorsunuz sizi -2 ve kullanilmayan bir kata gonderiyor korkutucu. Personele soyledigimizde ise bugun gelip bakacaklar cevabi aliyorsunuz. Daha sonrasi ve en büyük problem olan kısımlar; odaların duvarları çok ama çok ince. Bu neden yan odaların tüm gece yüksek ve saçma sesleri ile gece dayanılmaz bir hal aldi. Sabah 7 ye kadar uyuyamadim ve sonrası saat 9-10 civari resepsiyonu arayip bu durumdan dolayi rahatsizligimi belirtip, çıkış yapmak istedigimi ve kalan 2 günümün ücret iadesini istedim. Ancak aldığım cevap ücret iadesi yapilmiyor…!!! Kalmadiğım ve kalmayacagim gunlerin ucerti için mantıkli bir açiklama almak icin resepsiyona indim ve personel hiçbir mantikli aciklama yapmadi. Müdürü BAHADIR bey bu sekilde oldugunu belirtiyordu. Yani kisacasi özet olarak yaşadığım para kaybı ve olumsuz deneyimler sonucu kesinlikle tavsiye etmiyorum!!!!