Derman Çorbacısı – Erzurum

Google puanı
Google 5,0
52 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Derman Çorbacısı Videoları

📹 Reels videosu ekle

Derman Çorbacısı Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🔥
Bu şehirde öne çıkan rota Erzurum’da 1 Günün Varsa Bu Sırayla Gez
❤️ 1 favori Popüler Rota Yazarı Popüler Rota Yazarı
Rotayı Gör

🕐 Derman Çorbacısı Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 Derman Çorbacısı İletişim

Adres Saraybosna Caddesi, Muratpaşa, Mallesi Aksu Avm Karşısı, 25100 Yakutiye/Erzurum, Türkiye
Erzurum içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Derman Çorbacısı Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 5,0
52 değerlendirme
Alperen Akbaba
Alperen Akbaba bir yıl önce

Çorbalar çok güzel ve hızlı servisi var. Özellikle kelle paça ve mercimek yedim kaç kere aşırı güzeldi. Hijyen konusunda şüpheniz olmasın yeni çorbacımız DERMAN çorbacısıdır. Şifa niyetine

FURKAN AKTEPE
FURKAN AKTEPE 10 ay önce

Öncelikle Merhaba Erzurum’da çorbacı çok ama burası bambaşka hizmet olsun hijyen olsun ve en ön önemlisi lezzet olsun harika her sabah müptelası olduk kesinlikle tavsiye ederim işletme sahibi Berat beyle ilgilerinden dolayı teşekkür ederim

Hüma Aygün
Hüma Aygün 10 ay önce

Öncelikle Harun beyin ilgi ve alakası için teşekkür ediyorum. Tattığım en güzel lezzetlerin en önde gelen adresi adı gibi derman olan derman çorbacı... Servis ve hijyen açısından şüpheniz olmasın... Elinize emeğinize sağlık...

Ibrahim Kaya
Ibrahim Kaya 8 ay önce

Corbalar lezzetli haftada en az 2 kez gidiyorum. Adı gibi derman

Szn arıcı
Szn arıcı 10 ay önce

Bütün çorbalar cok lezzetli ama esnaflık kalmadı dediğimiz bu günlerde ev sahipligi de çok çok iyiydi.Kazancının bereketini gör ustam eline sağlık