Çorum Uygulama Oteli(Hitit Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi) – Çorum
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
Çorum Uygulama Oteli(Hitit Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi) Fotoğraflar
10
Fotoğraf
Çorum Uygulama Oteli(Hitit Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi) Videoları
📹 Reels videosu ekle
Çorum Uygulama Oteli(Hitit Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi) Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
Çorum Uygulama Oteli(Hitit Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi) İletişim
Adres
Buharaevler, Buhara 8. Sk. No:8, 19030 Çorum Merkez/Çorum, Türkiye
Telefon
(0364) 226 10 10
Çorum içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 Çorum Uygulama Oteli(Hitit Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi) Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Uygulama otelinde konaklamamız oldukça memnuniyet vericiydi. Çarşaflar tertemiz ve özenle ütülenmişti, oda genel olarak çok temiz ve düzenliydi. Kahvaltı da gayet iyiydi, çeşit ve lezzet açısından beklentimizi karşıladı. Dışarısı oldukça soğuk olmasına rağmen oda sıcacık ve konforluydu. Personelin ilgisi de güzeldi, kendimizi rahat hissettik. Genel olarak temiz, sıcak ve keyifli bir konaklama deneyimi yaşadık.
Odaların bir çoğu tek kişilik 2 yataklı, aile olarak konaklayacak misafirler için sorun olabilir. Temiz, düzenli ancak klima mevcut değil. Kahvaltı çeşitliliği yüksek değil. Rahat bir ortam var.
Odalar çok eski ve küçüktü. Oda temizliği yüzeysel yapılmıştı baza altları toz içindeydi. Belirttikten sonra hemen yardımcı oldular. Kahvaltı ortanın üstünde eksik yok lezzeti iyi. Konumu iyi .
Odalar geniş, modern ve temiz. Herşey düşünülmüş. Uzun bir yoldan sonra temizliğinden tereddüt etmeden direk uyuduk. Kahvaltısı çeşitli ve güzeldi. Çalışanları güleryüzlü ve kibar. Çorum'a geldiğim zamanlarda yer olduğu sürece başka bir yer aramaya gitmeden tek burda konaklarım
Personel kibardı. Odalar daha iyi olabilirdi, çöp kovalarının pedalları bozuk, duşakabinler daha iyi temizlenebilir. Lobi ferahtı beklemek için uygun. Kahvaltı da orta düzeydi, yeşillikler daha taze olabilirdi. Fiyat performans olarak geçerli not aldı. Teşekkürler