City’s İstanbul – Ataşehir
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
City’s İstanbul Fotoğraflar
10
Fotoğraf
City’s İstanbul Videoları
📹 Reels videosu ekle
City’s İstanbul Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
City’s İstanbul Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
10:00 – 22:00
Salı
10:00 – 22:00
Çarşamba
10:00 – 22:00
Perşembe
10:00 – 22:00
Cuma
10:00 – 22:00
Cumartesi
10:00 – 22:00
Pazar
10:00 – 22:00
City’s İstanbul İletişim
Adres
İçerenköy, Çayır Cd No: 1, 34752 Ataşehir/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0216) 225 50 00
Website
citys-istanbul.com
Ataşehir içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 City’s İstanbul Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Konumu gerçekten çok avantajlı. Kozyatağı metro durağına yürüme mesafesinde olması büyük rahatlık. Hem Anadolu Yakası'nın kalbinde hem de ulaşımı çok zahmetsiz. Mağaza çeşitliliği ve ferah atmosferiyle bölgedeki en keyifli alışveriş noktalarından biri haline gelmiş. Özellikle iş çıkışı veya hafta sonu uğramak için çok ideal.
Araç çıkış yolunda kullanılan setler araçlara zarar verecek derecede sert yapılmış. Özellikle ince yanak lastiklerde mümkünse aracınızla gitmeyin.
7 nisan 2026 tarihinde citys İstanbul avm otoparkında açık bırakılan ve güvenlik önlemi alınmayan çukur nedeni ile lastiğim kesildi şikayet dilekçesi tutanak ve maillerime rağmen bir kere bile iletişime geçilmedi müşterisi umrunda olmayan avm asla ziyaret etmeyeceğim gibi hukuki süreçte başlamıştır
Aktif olarak şarj istasyonunu kullanan ve yakın çevrede ikamet eden biriyim. Otopark giriş çıkışlarında görev yapan güvenlik personellerinin sadece bir şemsiye altında hiçbir kapalı alan veya ısıtma ünitesi olmaksızın sadece kıyafetleriyle en zorlu hava koşullarında korunarak çalışmalarına şahit oldum. Bu uzun süredir de böyle. Şahit oldukça yazıyorum iyileştirme yapılana kadar konunun takipçisi olacağım. İnsanlara sadece bir mont vererek dondurucu soğukta çalıştırmanız doğru değil. Prestijli imaj çizen kurumun kapısında bu şekilde çalışan personellerininin olması bende itibar kaybına yol açtı. Umarım bu yorumlarım farkındalık yaratır
Çok beğendiğim bir AVM oldu. Sakin temiz ve dekorları çok özenli yapılmış, renkler oldukça zevkli 2 katlı ferah bir mekan. İç ve dış mekanları mevcut birden çok çıkışlı ve girişli düzenli bir yer.