ÇINAR CAĞ KEBAP – Erzurum
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
ÇINAR CAĞ KEBAP Fotoğraflar
10
Fotoğraf
ÇINAR CAĞ KEBAP Videoları
📹 Reels videosu ekle
ÇINAR CAĞ KEBAP Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
🔥
Bu şehirde öne çıkan rota
Erzurum’da 1 Günün Varsa Bu Sırayla Gez
Rotayı Gör
ÇINAR CAĞ KEBAP Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
08:00 – 22:30
Salı
08:00 – 22:30
Çarşamba
08:00 – 22:30
Perşembe
08:00 – 22:30
Cuma
08:00 – 22:30
Cumartesi
08:00 – 22:30
Pazar
08:00 – 22:30
ÇINAR CAĞ KEBAP İletişim
Adres
MMM Migros Yanı, Ömer Nasuhi Bilmen, İstasyon Cd. No:6, 25100 Yakutiye/Erzurum, Türkiye
Telefon
(0442) 243 44 74
Erzurum içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
Popüler Rota Yazarı
💬 ÇINAR CAĞ KEBAP Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Hizmetiçi eğitim nedeniyle geldigim Erzurum'da uzun araştırmalar sonucu burayı buldum.Fiyatlar uygun şişlerde gelen et miktari oldukça iyi. Lezzet ve hizmet aşırı memnun etti. Buradan daha ucuz yerler var ama yağ oranlari fazlaydi ve mezeler çok zayıftı. Yolunuz düşerse denemenizi tavsiye ederim.
Erzurum tren garı manzaralı nezih ve temiz bir mekan. Bahçe kısmı da mevcut. Cağın hakkını lezzetiyle fazlasıyla veren bir mekan. Çalışanları çok ilgililer. Oto parkı mevcut. 3M migros mağazası hemen yanında böylelikle hafta sonu ailenizle guzel bir yemekten sonra 3M Migros'tan alışverişinizi de yapabilirsiniz. Büyük AVM'lere gitmektense (yani gereksiz harcamalardan kaçınmak için) burası bence biçilmiş bir kaftan. Teşekkür ederim işletme sahiplerine.
Cağ kebabı harika ve mutlaka kaymaklı tepsi kadayıfı denenmeli bayıldık 2 gün üst üste gelip yedik yanımıza da 1 kilo alıp gittik:) Ayrıca çalışanlar çok ilgili ismini hatırlamıyorum ama bir beyfendi kızımla çok güzel ilgilendi onun dışında da herkes işini layığıyla yapıyor Tekrar teşekkürler
Mekan gayet ferah ve iç açıcıydı. Güleryüzle karşılandık. Tatlısı çok lezzetliydi, kesinlikle uğramanızı tavsiye ederim. İlgili oldukları için de tekrardan teşekkür ederim.
Trene sipariş verdim. 2 tane dürüm 1 tatli. 430 tl. Gelen ürün fotoğrafta. Bir dürüm gelmiş, getiren gence soyledim 1 tane eksik diye... patronunu aradi.. parton "durumde 2 cağ var" dedi. Ne yapacağız diyince "istersen parasıyla 1 tane daha gondereyim" dedi. Olmaz vaktim yok dedim. Bende o zaman bir tane parası vereyim diyince kabul etmedi, dürümünüz 280 tl dedi. Zaten tren 5 dakika duruyor, uğraşamam sizinle diyip kapadım. Sipariste yanlış anlama olabilir onemli olan makul çözüm yolu bulmak... Sonra büyük patronla konuştuk boşboş vs. 1 dürümü arkadaşımla bölüşüp yedik. Cağ ve tatlı lezzeti normal. Genel olarak özellikle kars ve Erzurum esnafı dışardan gelen misafirlere ekonomi odaklı davranıyor. Şimdi yorumun altina firma sahibi " vay efendim yanlış anlama olmuş, telafi ederdik" falan yazacaktır. Hata telafisi zamanında yapılır, klavye başında değil.