ÇimenApart otel Kütahya – Kütahya

Google puanı
Google 3,9
324 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

ÇimenApart otel Kütahya Videoları

📹 Reels videosu ekle

ÇimenApart otel Kütahya Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🔥
Bu şehirde öne çıkan rota Rota – Kütahya
❤️ 0 favori Rota Başlatıcısı Rota Başlatıcısı
Rotayı Gör

🕐 ÇimenApart otel Kütahya Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 24 Saat Açık
Salı 24 Saat Açık
Çarşamba 24 Saat Açık
Perşembe 24 Saat Açık
Cuma 24 Saat Açık
Cumartesi 24 Saat Açık
Pazar 24 Saat Açık

📞 ÇimenApart otel Kütahya İletişim

Adres Gaybiefendi, Çinigar Cd., 43020 Kütahya Merkez/Kütahya, Türkiye
Kütahya içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 ÇimenApart otel Kütahya Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 3,9
324 değerlendirme
Baran Çam
Baran Çam 6 ay önce

Kız arkadaşımla gittim kapıda karşılama ve hizmet olsun çok iyiydi garsonlar çok güler yüzlü ve kibarla her kitleye hitap eden bir mekan tatlı olarak sıcak browniyi denedik bayıldık içeride her kitleden insan var çocuklu aileler gençler ortam çok rahat ve ferah gönül rahatlığıyla tercih edilebilir

melek melek
melek melek bir ay önce

maalesef çalışanlar konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Personeller oldukça ilgisiz ve suratsızdı. Balkonda kalabalık bir grup olmamıza rağmen biz söylemeden kimse ilgilenmedi. Kahveler geç ve buz gibi geldi; 20 kişiye tek bir kişinin servis yapması da zaten bu durumu kaçınılmaz hale getiriyor. Bunların dışında bizi en çok rahatsız eden konu ise arkadaşımızın oğlunun oyun alanında düşmesi oldu. Çocuğun vücudundaki morluklar eve gidince fark edildi ve bu durumun aileye mutlaka bildirilmesi gerekiyordu. Böyle bir konuda çalışanların daha dikkatli ve sorumluluk sahibi olması lazım gerçekten çok üzgünüz

Sevgi Bodur
Sevgi Bodur bir ay önce

13.05.2026 da gittik toplu organizasyon olarak çocuklarımızı götürdük malesef ilgi alaka sıfır üstelik çocugum mosmor heryeri yara bere içinde kalmış orda 2 adet abla olmasına rağmen kimse ilgilenmemiş. Ayrıca servis çok kötü 20 kişiye 1 kişi ilgileniyor kahveler soğuk ve geç geldi biz çağırmadan bize bakan olmadı üstelik kim kaç tl para alacağını bile bilmiyor. Birdaha asla gitmeyi düşünmüyoruz.

hicran karadaş
hicran karadaş bir yıl önce

Öncelikle menemen sipariş ettik lakin gelen menemen asla menemen değildi içinde domates olmadığına emin olduğumuz sebzeli bir yumurta geldi. Beğenmediğimizi söyleyip değiştirmek istediğimizde değiştirdikleri için fotoğrafını çekip buraya atmak istemedim. Çünkü sonrasında aldığımız tavuk wrap ve meksika soslu tavuk gayet güzel ve lezzetliydi. Tavuğunun lezzetini beğendim sadece biraz fazla tuzlu olduğunu düşünüyorum. Çalışanların kibar ve naziklerdi.

dizici hanim
dizici hanim 2 ay önce

Yediğim yiyeceğin içinden cam çıktı bu ağzıma geldiğinde farkettim. Aslında ucuz atlattım ki şükür hiç bi yerim kanamadan fark ettim. Bunu garsona gösterdim kimse gelmedi. Hesap ödemede size göstermediler mi diye sordum göstermişler ama yemeğin içinden çıktığına inanmamışlar. İnsan bi özür diler kusura bakmayın der şaka gibi bir işletme. Sorun yaşamazsanız iyiler ama sorun olunca böyle oluyormuş demekki. Kamera kaydına bile baksalar görürlerdi ağzıma geldiğini. Hem suçlu hem güçlü olmak böyle bişey herhalde. Cam ya bu cam bir de yalancı olmakla suçlandık daha da kapısının önünden geçmem