CİĞERHANE – Zeytinburnu

Google puanı
Google 4,1
3.340 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

CİĞERHANE Videoları

📹 Reels videosu ekle

CİĞERHANE Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 CİĞERHANE Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 08:00 – 02:00
Salı 08:00 – 02:00
Çarşamba 08:00 – 02:00
Perşembe 08:00 – 02:00
Cuma 08:00 – 02:00
Cumartesi 08:00 – 02:00
Pazar 08:00 – 02:00

📞 CİĞERHANE İletişim

Adres Seyitnizam, Mevlana Cd. No: 81-83 B, 34015 Zeytinburnu/İstanbul, Türkiye
Zeytinburnu içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 CİĞERHANE Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
3.340 değerlendirme
Furkan Yıldırım
Furkan Yıldırım 2 ay önce

Ablamın tavsiyesi üzerine yakın olduğu için gittik. Açıkçası beni biraz hayal kırıklığına uğrattı yemekleri. Puanı çok yüksek olduğu için daha iyi lezzet bekliyordum. Ciğer, çöp şiş ve içli köfte yedik. İçli köftesi yediğim en kötü içli köfte idi. Ciğer ve çöp şişi çok çok daha iyi yapan yerler var. Üstelik bulgur pilavı söyledim kebabın yanına ekstra ücret yazmışlar. 2 puan vermemin sebebi temiz ve naif bir işletme olmasından kaynaklı. Pek tavsiye etmiyorum. Fiyatları paylaşıyorum.

Seda
Seda 3 ay önce

İftara gittiğimiz için tüm et çeşitlerini deneme fırsatımız oldu ciğer şiş lezzetliydi diğerleri ortalama lezzetteydi, tatlı olarak baklava güzeldi sütlaç ise ortalama, servis hızlı ve çalışanlar ilgiliydi, fiyat performans olarak da iyi denilebilir

Samet Erdoğan
Samet Erdoğan 3 ay önce

Yediğim en kötü iftar yemeği eşim ile beraber gittik yedikten sonra çıkınca midemiz bulandı. Ciğerleri pişmemiş ve kanliydi sanırım bu kusmamiza sebep olmuş olabilir. En son çay servisi yaptılar çayın altında çay tabağı bile yok masaya atip gidiyorlar 2500 TL’ye rezil olduk resmen kesinlikle tavsiye etmiyorum

Hüseyin Kacır
Hüseyin Kacır 3 ay önce

Arkadaşımla gittim bugün. Güzel bir ciğer yiyelim dedik ama. Tam bir fiyasko. Ciğerleri bir anda önümüze getirdiler 10 şiş olarak soğuk sanki önceden kalmış biraz ısıtıp önümüze koydular. Verdiğimiz parayı hak etmediler 1400 tl iki porsiyon. Asla gitmeyin

Arzu Erim
Arzu Erim 4 ay önce

Lezzet bakımından tek geçerim. Hizmet kalitesi güleryüz ve temizlik olarak tercih ettiğimiz bir mekan çok teşekkür ederiz.