CİĞERHANE – Zeytinburnu
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.
Deneyim bırakmak için giriş yapmalısın.Giriş Yap
CİĞERHANE Fotoğraflar
10
Fotoğraf
CİĞERHANE Videoları
📹 Reels videosu ekle
CİĞERHANE Yol Tarifi / Nasıl Gidilir
Bu bölge için gezi rotalarına bak
Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.
CİĞERHANE Açılış Kapanış Saatleri
Pazartesi
08:00 – 02:00
Salı
08:00 – 02:00
Çarşamba
08:00 – 02:00
Perşembe
08:00 – 02:00
Cuma
08:00 – 02:00
Cumartesi
08:00 – 02:00
Pazar
08:00 – 02:00
CİĞERHANE İletişim
Adres
Seyitnizam, Mevlana Cd. No: 81-83 B, 34015 Zeytinburnu/İstanbul, Türkiye
Telefon
(0212) 416 39 51
Website
cigerhane.com
Zeytinburnu içinde keşfet
Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.
💬 CİĞERHANE Yorumları
Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.
Yorum yapmak için Giriş yap.
Henüz bir yorum yok.
Google yorumları
Ablamın tavsiyesi üzerine yakın olduğu için gittik. Açıkçası beni biraz hayal kırıklığına uğrattı yemekleri. Puanı çok yüksek olduğu için daha iyi lezzet bekliyordum. Ciğer, çöp şiş ve içli köfte yedik. İçli köftesi yediğim en kötü içli köfte idi. Ciğer ve çöp şişi çok çok daha iyi yapan yerler var. Üstelik bulgur pilavı söyledim kebabın yanına ekstra ücret yazmışlar. 2 puan vermemin sebebi temiz ve naif bir işletme olmasından kaynaklı. Pek tavsiye etmiyorum. Fiyatları paylaşıyorum.
İftara gittiğimiz için tüm et çeşitlerini deneme fırsatımız oldu ciğer şiş lezzetliydi diğerleri ortalama lezzetteydi, tatlı olarak baklava güzeldi sütlaç ise ortalama, servis hızlı ve çalışanlar ilgiliydi, fiyat performans olarak da iyi denilebilir
Yediğim en kötü iftar yemeği eşim ile beraber gittik yedikten sonra çıkınca midemiz bulandı. Ciğerleri pişmemiş ve kanliydi sanırım bu kusmamiza sebep olmuş olabilir. En son çay servisi yaptılar çayın altında çay tabağı bile yok masaya atip gidiyorlar 2500 TL’ye rezil olduk resmen kesinlikle tavsiye etmiyorum
Arkadaşımla gittim bugün. Güzel bir ciğer yiyelim dedik ama. Tam bir fiyasko. Ciğerleri bir anda önümüze getirdiler 10 şiş olarak soğuk sanki önceden kalmış biraz ısıtıp önümüze koydular. Verdiğimiz parayı hak etmediler 1400 tl iki porsiyon. Asla gitmeyin
Lezzet bakımından tek geçerim. Hizmet kalitesi güleryüz ve temizlik olarak tercih ettiğimiz bir mekan çok teşekkür ederiz.