Ciğerci hulusi – Kadıköy

Google puanı
Google 4,1
6.689 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Ciğerci hulusi Videoları

📹 Reels videosu ekle

Ciğerci hulusi Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Ciğerci hulusi Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 11:30 – 00:00
Salı 11:30 – 00:00
Çarşamba 11:30 – 00:00
Perşembe 11:30 – 00:00
Cuma 11:30 – 02:00
Cumartesi 11:30 – 02:00
Pazar 11:30 – 00:00

📞 Ciğerci hulusi İletişim

Adres Caferağa, Misbah Muayyeş Sk., 34710 Kadıköy/İstanbul, Türkiye
Kadıköy içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Ciğerci hulusi Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,1
6.689 değerlendirme
Aktuğ Güvener
Aktuğ Güvener bir hafta önce

Bazı mekanlar vardır, yıllar geçse de ilk günkü kalitesini korur. Ciğerci Hulusi benim için tam olarak böyle bir yer. Uzun zamandır geliyorum ve ne lezzette ne de porsiyonlarda en ufak bir değişiklik görmedim. Ciğerler her zaman taze, tam kıvamında pişirilmiş ve oldukça lezzetli. Servis hızlı, çalışanlar ilgili. İstanbul’da iyi ciğer denince aklıma gelen ilk adreslerden biri

Mustafa Kum
Mustafa Kum 4 ay önce

Tekrar gidilir. Hem işletme çalışanları hem de ciğer şiş lezzetliydi. Gemini önerisi ile Tuzla'dan kalkıp gittiğimiz mekân. Mezeler ücretsiz. Ciğer şiş ve açık ayran. İçecek olarak açık ayran açık ara öndedir

Bora Kapanoglu
Bora Kapanoglu 2 ay önce

Konumu gayet iyi yerde. Her şeyin tıka basa doyurması da çok güzel. Mezelerde gayet iyi. Fakat fiyatları biraz pahalı. 740TL 1 porsiyon ciğer için biraz pahalı.

Osman Dacik
Osman Dacik 6 ay önce

Yemeğimden kıl yumağı çıktı. Aşağı götürdüler. Onu çekemedim. Zaten görmek istemez kimse diye düşünüyorum. Sonra baktım diğer şişlerde de var. Bu sefer çektim. Kıl çıkmasa iyiydi ama midem bulandı yiyemedim. Belki yediğim şişlerde de vardı. Yani kıl olayı olmasa okay ama bi daha gitmem. Çünkü hesabı da aldılar. İyi bir indirim veya ikram etmeleri gerekirdi.

irem
irem 3 ay önce

Gerçekten çok memnun kaldık. Çalışanlar çok ilgili ve güler yüzlüydü. Yemekler sıcacık ve oldukça lezzetliydi. Hizmet çok hızlıydı, beklemeden servis aldık. Her şeyiyle tertemiz ve düzenli bir yer. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim, bizim için tam anlamıyla 10/10 bir deneyimdi.