Celal Usta Biftek Tantuni – Osmaniye

Google puanı
Google 4,9
626 değerlendirme
0 deneyim
%0Değdi diyenler
%0Değmedi diyenler
Henüz etiketli deneyim yok.

Celal Usta Biftek Tantuni Videoları

📹 Reels videosu ekle

Celal Usta Biftek Tantuni Yol Tarifi / Nasıl Gidilir

🗺️

Bu bölge için gezi rotalarına bak

Bu yerin bulunduğu şehir veya ilçe için hazırlanmış gezi rotalarını inceleyebilirsin.

🕐 Celal Usta Biftek Tantuni Açılış Kapanış Saatleri

Pazartesi 11:00 – 21:00
Salı 11:00 – 21:00
Çarşamba 11:00 – 21:00
Perşembe 11:00 – 21:00
Cuma 11:00 – 21:00
Cumartesi 11:00 – 21:00
Pazar Kapalı

📞 Celal Usta Biftek Tantuni İletişim

Adres Alibeyli, Ahmet Demir Sk. No:12 B blok, 80010 Osmaniye Merkez/Osmaniye, Türkiye
Osmaniye içinde keşfet Bu bölgedeki kategorilere hızlıca göz atın.

💬 Celal Usta Biftek Tantuni Yorumları

✍️

Bu yer veya lezzet hakkında deneyimini yazabilir, fotoğraf ekleyerek diğer gezginlere yardımcı olabilirsin.

Henüz bir yorum yok.

Google yorumları

Google Maps kaynaklı yorumlar
Google 4,9
626 değerlendirme
Mehmet M. YILMAZ
Mehmet M. YILMAZ 4 ay önce

Osmaniye'deyseniz ve Canınız Tantuni Çektiyse Kesinlikle Celal Usta Biftek Tantuni'yi tercih etmelisiniz. Benim tercihim Yoğurtlu Et Tantuni oldu. Ve gerçekten çok lezzetliydi. Yemeğin üzerine çay ikramları da güzel bir jest oldu Celal Ustama Osmaniye'ye böyle güzel bir lezzeti kazandırdığı için teşekkür ederim. Hayırlı ve bol işleriniz Olsun.

F S
F S bir hafta önce

Çok başarılı tekrar tekrar yemek istiyor insan ben osmaniyede yaşarken keşfetmiştim şimdi Gaziantep’te yaşıyorum ama osmaniyeye her gittiğimde mutlaka yerim bu lezzet Gaziantep’te yok açıkçası eşimin ve benim tavsiyemizdir

Elif Gözde Solak
Elif Gözde Solak 4 ay önce

Sahibi Ümit Hanımı hijyen kursunda tanımıştım . Çok samimi ve temiz bulduğum için merek edip yerinde görmek istedim ve pişman olmadım. Yemekler ve temizliği çok beğendim . Ümit Hanıma ayrıca teşekkür ederim .

Özge Koyuncu
Özge Koyuncu 2 ay önce

Daha önce hep internetten sipariş veriyorduk, ilk kez gelip mekânda yedik ve gerçekten çok mutlu ayrıldık. Tantuni çok lezzetliydi, her şey özenliydi. En güzeli de çalışanların güler yüzü ve samimiyetiydi. Bir de Hamsiköy sütlacını denedik, resmen bayıldık .Biz çok sevdik, yolu düşen herkese tavsiye ederizzz

Esin Ardıç
Esin Ardıç bir ay önce

Harika Adana'dan geldik. Mersin de tantuni yemiş biri olarak burası efsane bir yer.. Nezaket zerafet ve lezzetin buluştuğu bir nokta..Aile sıcaklığı içtenlik buram buram hissettiriyor kendini.. Sütlaçını denemeden asla gitmeyin pişman olmazsınız